Test
Oznaczenie: EN57-1663
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Wyłączona z użytkowania jednostka EN57.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57-1509
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Odstawiona jednostka niszczeje na terenie lokomotywowni.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57-1317
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka o numerze 1317 jedzie z Terespola do Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: 311D-03
Rok produkcji: 2007
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Spalinowozy Typu: 311D; ST40s (Grupa Newag)
Typ: 311D
EVN i VKM: 92 51 3 640 050-2 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Wyłączony robbogagarin czeka sobie na pracę przewozową.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok w stronę stacji Łuków.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim po wschodniej stronie stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Hala napraw rewizyjnych jednostek Przewozów Regionalnych w Łukowie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Teren przewozów regionalnych.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablice kierunkowe oraz tablica z nazwą stacji Łuków Zapowiednik.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z rozkładem na drugim peronie stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok na perony przystanku osobowego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica informacyjna na stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok na wiaty peronowe od strony wschodniej stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji na końcu peronu, po jego wschodniej stronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Przejście przez tory wraz z informacją że na tym torze został wznowiony ruch pociągów i jadą tu około 120 km/h.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok w stronę Terespola.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Linia kolejowa numer 30 przebiegająca w pobliżu przystanku. Widok w stronę Radzymina Podlaskiego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Linia kolejowa numer 30 przebiegająca w pobliżu przystanku. Widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok na tory dodatkowe niezelektryfikowane oraz jeden zelektryfikowany.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok na dodatkowe tory, jeden z nich jest niezelektryfikowany.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Szeroki peron umożliwia bezpieczne wejście do pociągu, jednak peron jest stosunkowo niski.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tabliczka z nazwą stacji na jedynym dostępnym peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Budka dróżnika obsługująca przejazd.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Za torami jest prawdopodobnie budynek dawnego dworca, dziś jest to własność prywatna zamieszkała.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Ławki z podkładów na peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
W miarę szeroki peron stacji obsługuje pociągi osobowe, tory dodatkowe umożliwiają rozładowanie korka na stacji Łuków.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Na stacji nie ma żadnej wiaty peronowej. Mała architektura widoczna na zdjęciach.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Wejście na jedyny peron stacji Łuków Łapiguz i tory 1 i 2.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok z peronu stacji w stronę Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok w stronę stacji Łuków.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Przejazd drogowy na ulicy Warszawskiej jako DK76.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po łukowskiej stacji manewruje spalinowa lokomotywa rodzimej produkcji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EP07-400 ex EU07-400
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 090-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po odczepieniu części wagonów pociąg PKP IC ruszy w dalszą drogę do Terespola, druga część wagonów (ta z tyłu) pojedzie do Lublina ciągnięta lokomotywą SU160.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EU07-030
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 180-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa EU07 podczepia się pod skład z Lublina i dalej będzie ciągła pociąg do Szczecina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo przyprowadził do Łukowa skład pustych platform, jutro będzie jechać jako ratunek dla ET22-2036, które utknęło w Zajezierzu koło Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo ze składem.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1163
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 044-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewry ET22 po przyprowadzeniu składu od strony Międzyrzecza Podlaskiego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57AL-1662 ex EN57-1662
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 120 453-7 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Na wieczorny kurs jako pociąg osobowy do Siedlec czeka jednostka Kolei Mazowieckich.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57AL-1662 ex EN57-1662
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 120 451-1 PL-KMKOL ra
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Zmodernizowana przez Koleje Mazowieckie jednostka EN57 jeździ w relacji Łuków - Siedlce.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57-612
Rok produkcji: 1966
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 953-6 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Tą jednostkę osobiście spisywałem na straty jednak udało się ją "wyklepać" i wróciła do czynnego ruchu.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Łukowski dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Plac dworcowy, widok na zachodnią stronę.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Kolejarzom
Poległym
Za
Ojczyznę
w
Latach
1939-1945
Łuków 1974 r.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Na pomnikowym obelisku znajduje się tablica pamiątkowa oraz godło Polski z okresu PRL-u.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Pomnik kolejowy po zachodniej stronie budynku dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Nowa nastawnia Łk przy budynku dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Nastawnia Łkm1 w środkowej części stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
ŁUKÓW napis na budynku dworca od strony torów.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Wyjście z peronu drugiego jest możliwe tylko po jego zachodniej stronie i wiedzie przez kładkę przejścia nadziemnego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji po wschodniej stronie peronu numer 2.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Szeroka wiata peronowa na drugim peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Elektroniczny system informacji pasażerskiej jest czytelny i estetyczny.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego na peron drugi.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego na peron pierwszy.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Przejście nadziemne łączące peony stacji w Łukowie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Zejście z przejścia nadziemnego po drugiej stronie miasta.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Winda dostosowana dla osób niepełnosprawnych, sprawdziłem jeździ wolno, ale działa.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Chodnik przed budynkiem dworca w Łukowie prowadzi do przejścia nadziemnego łączącego dwie części miasta oraz perony.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Plan stacji w Łukowie na tablicy informacyjnej. Ciekawa rzecz szkoda że PKP PLK nie stosuje takiego planu na innych dużych stacjach.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica informacyjna przy stacji odnośnie modernizacji odcinka linii kolejowej z Siedlec do Terespola.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Wyjazd ze stacji na wschód do Terespola oraz do Parczewa i dalej na Lublin.
Uploaded | 5 lipca 2020 |