Test

Oznaczenie: E483 251
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 012-6 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Luzak będący ówcześnie w służbie Ciech Cargo (obecnie Qemetica Cargo) przejeżdża na biegu przez stację.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie: EN57ALc-2206 ex EN57-1679
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALc
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg do Kępna R 77652 zatrzymał się na stacji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ogromna wieża ciśnień, niszczeje z roku na rok.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ostrzeszowski dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dworzec w zimowej scenerii od strony ulicy Dworcowej.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Poczekalnia dworcowa, czynna stanowi przejście od ulicy do przejścia podziemnego umożliwiającego wyjście na perony.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zamknięte kasy biletowe.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Gablota informacyjna na pierwszym peronie stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Pusto pod wiatą, jakby ubyło ławek.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zadaszenie peronu drugiego to duża solidna wiata.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dawny stacjonarny dźwig kolejowym na drugim peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wagonu: 527 025 XH
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Ostrów Wielkopolski
------------------------------------------
Wagon jako eksponat pozyskany z Lokomotywowni Ostrów Wielkopolski.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wagonu: 527 022 04291149 (?)
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Jarocin
------------------------------------------
Wagon przewoził sprzęt pożarowy.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Peron drugi jest utrzymany choć nie ma tu pociągów osobowych.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dwa tory są wykorzystywane jako postój dla pociągów towarowych.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wąska droga Ceglarska w Ostrzeszowie i zejście do drugiego peronu.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wyjście z peronu drugiego do pobliskiej ulicy.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zejście do podziemnego przejścia pod torami na drugim peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wyjścia na peron numer 2 co ciekawe wyjście jest wyposażone w windę dla osób niepełnosprawnych.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dojście do podziemnego przejścia pod torami.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Do ulicy można dostać się przechodząc za budynek dworca lub przejść przez poczekalnię.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Nowa tablica na pierwszym peronie stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Nowa tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Semafor wyjazdowy w kierunku Kępna.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ostrzeszowska nastawnia w południowej części stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wylot w stronę Kępna (na południe).
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ujęcie na dworzec od strony podjazdu.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Budynek dworca od strony torów (od południowej strony).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Budynek dworca od strony torów (od północnej strony).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ogromna wieża ciśnień od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dawny magazyn dziś używany przez prywatną firmę (chyba skład węgla).
Uploaded | 15 marca 2025 |

W poczekalni nie ma sklepu ale jest choć automat z kawą. Ale chyba nie było automatu z biletami.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Północna część pierwszego peronu stacji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zadaszenie pierwszego peronu od strony południowej.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Poza ławkami na peronie są też podpórki.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Pod wiatą zamontowany jest również zegar, przydatna rzecz dla podróżnych.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Peron numer 1 pod wiatą przystankową, są tu główne tory oznaczone jako 1 i 2.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zejście z peronu pierwszego umożliwia dojście do drugiego peronu oraz umożliwia wyjście ze stacji (przez dworzec).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zadaszenie labiryntu na drugim peronie.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wychodząc na zewnątrz budynku dworca przed torów mamy od razu zejście do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Słabo oświetlone przejście pod torami stacji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wagonu: 527 025 XH
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Ostrów Wielkopolski
------------------------------------------
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wagonu: 527 022 04291149 (?)
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Jarocin
------------------------------------------
Wersja letnia wagonu muzealnego KSP (Kolejowa Straż Pożarna).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dawny stacjonarny dźwig kolejowym na drugim peronie jako część ekspozycji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ostrzeszów na drugim peronie stacji. Przy tym peronie nie zatrzymują się pociągi osobowe. Peron jest formą ekspozycji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zakończenie pierwszego peron w kierunku na Ostrów Wielkopolski (na północ).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zakończenie pierwszego peron w kierunku na Kępna (na południe).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Mały semafor wyjazdowy ustawiony w stronę południowego wyjazdu (w stronę Kępna).
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie: ET22-977
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 222-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na południe pociąg PKP Cargo ciągnie węglarki.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Widok na południe ze środka peronu numer 1.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Wiata przystankowa.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Kosze i gablota z rozkładem jazdy na pierwszym peronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Na starym pałąku wiszą jeszcze informacje dla podróżnych ale chyba nie są one aktualne.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Gablota informacyjno rozkładowa.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Wiata przystankowa na drugim peronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Dziury w peronie zostały zalane betonem, linia bezpieczeństwa została pomalowana na nowo żółtą farbą.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Peron drugi doczekał się napraw utrzymaniowych.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Na drugim peronie stoi cały czas tablica z czarnymi literami na białym tle.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie zgodna z obowiązującym obecnie standardem tablic stosowanym w PKP PLK.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Zejście z drugiego peronu do ulicy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Wejście na drugi peron, trochę je poprawili.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Zejście z peronu numer 1 do drogi.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Szerokie wejście na pierwszy peron.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Stojaki na rowery znalazły swoje zastosowanie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Widok z drugiego peronu w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Widok z pierwszego peronu w stronę Ostrzeszowa i dalej na Kępno.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Widok na przejazd drogowy w stronę miejscowości Marydół.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Przejazd drogowy, widok w stronę DK11.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Operatorami którzy, zatrzymują się na tym przystanku są Koleje Wielkopolskie i spółka Polregio.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Stary peron nowa wiata, dla podróżnych czekających na pociąg do Kępna.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Obydwa tory do Kępna i do Ostrowa Wielkopolskiego są czynne.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Stan nawierzchni peronu jest opłakany, cóż może do Kępna jeździ mniej pasażerów.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Wejście na drugi peron od ulicy.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Poza wiatami pasażerowie mogą oczekiwać na pociąg na ławkach.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Na peronie są dwie małe wiaty przystankowe.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Zmodernizowany pierwszy peron przystanku osobowego.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Zejście z pierwszej platformy do ulicy.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Przy wejściu na drugi peron zarządca zamontował stojaki na rowery
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Ujęcie w stronę Kępna.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Od strony Ostrowa Wielkopolskiego nadjeżdża pociąg towarowy.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Pierwsza platforma została zmodernizowana, z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji na drugim, niezmodernizowanym peronie.
Uploaded | 17 lutego 2025 |

Oznaczenie: ET22-823
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 372-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy kieruje się w kierunku śląska.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Stary pałąk z rozkładem jazdy, pozostał ale nie jest już używany przez PKP PLK.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Który tor czynny? Chyba łatwo się domyśleć.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Nowa tablica na starym peronie.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Tablica z nazwą stacji na dawnym peronie 1. Dziś ten peron wygląda zupełnie inaczej.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Dawny peron 2 dziś już jest odnowiony.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Dawne wejście na peron 2.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Peron 1.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Pozostałość po dawnym dworcu.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Widok w stronę Kępna.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Przejazd drogowy w miejscowości Niedźwiedź Wielkopolski.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Budynek dworca z peronu 2.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Dworzec od strony miasta.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Wnętrze dworca w Ostrzeszowie, czynna kasa i poczekalnia.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Oznaczenie wagonu: 527 025 XH
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Ostrów Wielkopolski
------------------------------------------
Wagon kryty jednoosiowy typu brankard.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |

Oznaczenie wagonu: 527 022 04291149 (?)
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Jarocin
------------------------------------------
Wagon kryty jednoosiowy.
Taken | 4 kwietnia 2014 |
Uploaded | 15 grudnia 2018 |