Test
Duża tablica z nazwą stacji na południowym zakończeniu peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok w stronę Ozorkowa i dalej na Zgierz i Łódź.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Peron na całej swojej długości jest oświetlony.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Piasek do akcji zima, jak widać nieużywany.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
W początkowej części peronu są dwie tablice z informacjami dla pasażerów.
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji przy wyjściu z peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wejście na peron od przejazdu, przy wejściu są stojaki na rowery.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Od wejścia na peron znajduje się tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wskaźnik dla pociągów zatrzymujących się na kursie do Kutna.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok na północ w stronę Łęczycy i dalej na Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek osobowy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wszystkie najważniejsze elementy dla pasażerów znajdują się przy wejściu na platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Duża wiata dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Główne kierunki jazdy to Łódź i Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Za wiatami nie ma już żadnych innych elementów małej architektury.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Pusty peron.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji w środkowej części platformy.
Uploaded | 1 października 2024 |
Jedyne ślady na peronie to ... moje ślady.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Jedyne elementy dla pasażerów to oznaczenie wyjścia i kosz na śmieci zmieszane.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Zamknięty semafor w kierunku na Krośniewice.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Jeden z torów pokryty jest dodatkowo grubą warstwą liści.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Peron i dwa ośnieżone tory.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Wejście na zaśnieżone perony dawnego przystanku.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Widok na koniec linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Oznaczenie: WM-15Ak Nr 368
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 304-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Ruch niedługo zostanie wznowiony, ostatnie inspekcje przeprowadzają pracownicy zarządcy linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dworzec kolejowy od strony stacji wąskotorowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Bus do Kutna właśnie dojechać, plac opustoszał.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Na placu dworcowym od lat jest wieża ciśnień, wygląda dość dobrze.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Tor numer 2 pokryty jest warstwą rdzy powierzchniowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pusty peron, pociągów nie ma pasażerów też nie ma. Ale to przejściowe.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Zaśnieżone ławki i podparcia dla pasażerów na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dwie gabloty na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "B" widok w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżony jest tak jak w przypadku pierwszego peronu tylko sektor "A".
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Mała wiata dla pasażerów, taki obiekt słabo chroni przez wiatrem czy zacinającym deszczem.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Z tej stacji można dojechać do Kutna i Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Gabloty informacyjno rozkładowe, a w nich rozkład jazdy busów z pod budynku stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Oznaczenia torów i sektorów drugiego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wejście na drugą platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z końca pierwszego peronu w stronę wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok na zakończenia peronów w południowej części stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok w stronę końca peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z sektora "D" w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "D", nie ma tam już żadnych elementów dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "C" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżone jest faktycznie do sektora "B" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pochwaliłem odśnieżanie nieco na wyrost i dalej już nie jest.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wiata na pierwszym peronie stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Choć pociągi osobowe jeszcze tu nie jeżdżą peron jest już dobrze utrzymany (odśnieżony).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Peron pierwszy w całej swojej długości.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
W miejscu starego peronu zarządca postawił nową wyższą konstrukcję peronową.
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wejście na sektor A pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Stado stojaków na rowery, ciekawe czy choć w połowie będzie wypełnione po oddaniu remontowanego odcinak do ruchu kolejowego.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Środkowa część pierwszego peronu i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na wejściu do drugiego peronu od północnej strony (wejście za plecami).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji wieńczy drugi peron po południowej stronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Koniec peronu po południowej stronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z końca peronu w stronę Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Tor zasadniczy i widok na Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok w stronę Kutna, z peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Ciężko nazwać ten rozkład jazdy kolejowy, raczej jest to rozkład jazdy busów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Koniec peronu widok na połidnie.
Uploaded | 25 września 2021 |
Tu kiedyś był drugi tor i Sierpów w zasadzie był mijanką między Łęczycą, a Ozorkowem.
Uploaded | 25 września 2021 |
Podkładów jest sporo jednak i tak to nie wszystko.
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok ogólny na peron w Sierpowie.
Uploaded | 25 września 2021 |
Tablica kierunkowa na północ Kutno na południe Łódź.
Uploaded | 25 września 2021 |
Wejście na szutrowy peron stacji Sierpów.
Uploaded | 25 września 2021 |
Baza podkładów do zamontowania.
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok w stronę Zgierza (na południe).
Uploaded | 25 września 2021 |
Widok w stronę Kutna.
Uploaded | 25 września 2021 |
Mała tablica Sierpów na jednej nóżce.
Uploaded | 25 września 2021 |
Za tablicą z nazwą stacji PKP PLK zgromadziła nowe podkłady które będą zamontowane przy naprawie linii ze Zgierza do Kutna.
Uploaded | 25 września 2021 |
Tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 25 września 2021 |
Rozkład jazdy w Sierpowie z 2019 roku najdłuższa trasa Toruń Główny.
Uploaded | 25 września 2021 |
Peron stacji widok w stronę północną.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wąskotorowa stacji w całej okazałości.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Ktoś o tą stację dba to widać po peronie, jednak jak długo jeszcze.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Pozostałość po znaku W4 zatrzymanie czoła pociągu.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Rozjazd w stronę północną.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wyjazd z Ozorkowa w stronę Krośniewic, widok na charakterystyczny semafor.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wąskie tory w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Linia wąskotorowa od strony kozła oporowego do stacji wąskotorowej w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Zakończenie linii kozłem oporowym.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: L-4268-015 po modernizacji LM-4268-005
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 372-5 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt ŁKA zatrzymał się na chwilę na przystanku w planowym kursie do Łodzi.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron przystanku wraz z wejściem, na szczęście ta duża konstrukcja jest tylko dla osób z niepełnosprawnościami, można też zejść na peron po schodach.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron przystanku w Ozorkowie w pobliżu blokowisk.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron widok w kierunku stacji Ozorków.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Urocze dojście dla niepełnosprawnych, w czasach gdy budowano ten peron (około 2013 roku) budowa wind nie była tak popularna jak obecnie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wejście na peron od ulicy od lewej dojście dla osób niepełnosprawnych (dłuższe) obok schody dla osób bez niepełnosprawności.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok w stronę Zgierza.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok w stronę Zgierza na długiej ogniskowej.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tory w stronę Zgierza, widok z ulicy.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok w stronę Kutna, następna stacja Ozorków.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Tablica normalnych wymiarów z nazwą stacji.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Mała tablica z długą nazwą, można, można :D
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: L-4268-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 362-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt odjeżdża z Ozorkowa na Kutno.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Dworzec od strony peronów, obraz straszny.
Uploaded | 29 lipca 2021 |