Test
Oznaczenie: ED160-006
Rok produkcji: 2015
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: ED160
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny zatrzymuje się na stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-015
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
ED250 leci do Warszawy.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Kiedyś już w tym miejscu fotografowałem tą jednostkę ED250 i po latach znów udało mi się ją tu "upolować".
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pendolino w całej okazałości, leci na Warszawę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Oznaczenie: ED250-004
Rok produkcji: 2013
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na biegu stację Opoczno Południe mija jednostka ED250.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Stara wiata peronowa na drugim peronie stacji, wiata pełni dalej swoją podstawową funkcję.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, widok z perskektywy peronu pierwszego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, po jej południowej stronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 2 i widok w stronę północną.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 2 i widok na południe.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Ta tabliczka kierunkowa pochodzi z czasów kiedy peron obecny numer 2 był jedynym peronem tej stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na południowej części peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica z nazwą stacji na północnej części peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Koniec peronów i widok na semafory.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablica informacyjno-rozkładowa na pierwszym peronie.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok na wiatę peronową na peronie pierwszym z perspektywy drugiego peronu.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Druga wiata przystankowa, ta jest bardziej oblegana bo jest przy wejściu na peron.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron numer 1 został wyposażony w wiaty peronowe.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Sektor B peronu numer 1.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok od wejścia na peron numer 1 na południową stronę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nowy peron numer 1 i widok na północ.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok na północ, tam można wyjechać na Warszawę, Tomaszów Mazowiecki czy Radom.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Peron pierwszy i widok na południe, następna stacja pasażerska to Włoszczowa Północ.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W miejscu tamtej barierki było kiedyś przejście podziemne łączące dwie części stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nawrót i już wspinam się do drugiego peronu stacji.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wychodzę na poziom parkingu samochodowego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wyjście z przejścia pod torami do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W tym miejscu było kiedyś przejście łączące dwie części stacji. Obecnie zostało zasypane.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Nieoświetlone nowe przejście pod torami łączy wschodnią i zachodnią stronę.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Tablice kierunkowe przy skręcie w przejściu. Idę dalej do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Dalsza część dojścia, tam można dojść do peronu drugiego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Widok od wyjścia z peronu drugiego (od wschodniej strony), tu możemy wejść po schodach do peronu pierwszego.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Do peronu numer 1 można dojść na dwa sposoby, pierwszy to ten który, przedstawiłem na zdjęciach, drugi to widoczne schody.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Powoli dochodzę do nowego peronu. Dojście zajmuje około 2-3 minut.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Idziemy do peronu pierwszego, w momencie zbliżania się do platformy peronowej dojście unosi się nieco mocnej do góry.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
W połowie dojścia mija się pierwszą tablicę i tu też można iść do peronu pierwszego (tu jadąc do Katowic/Krakowa i drugiego jadąc do Warszawy). Jest to zmiana w stosunku do tego co było bo peron pierwszy obsługiwał obydwa kierunki.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Dojście do obydwu peronów od strony zachodniej linii numer 4.
Taken | 25 sierpnia 2020 |
Uploaded | 12 lipca 2021 |
Wiata peronowa dla czekających na pociąg pasażerów.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Z uwagi na remont czynne były tylko dwa tory.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Peron przystanku Opoczno Południe.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tam powstaje peron wschodni, są nawet ze dwie koparki.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tam powstaje peron wschodni.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Tablica kierunkowa patrząc z południa na północ, do Warszawy.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Kierunek Kraków, Katowice patrząc z północy na południe.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Przepust wodny, który stał się przejściem podziemnym łączącym parking po wschodniej stronie stacji z peronem po zachodniej stronie linii kolejowej numer 4.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Dojście do jedynego peronu stacji Opoczno Północne. W 2020 roku ma tu powstać drugi peron.
Uploaded | 1 listopada 2019 |
Oznaczenie: 409Da-634
Rok produkcji: nieznany
Producent: Zastal Zielona Góra (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
EVN i VKM: 98 51 8 710 051-8 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Manewrówka służy w Idzikowicach do przetaczania ciężkich EZT.
Uploaded | 21 maja 2019 |
Oznaczenie: SN81-006
Rok produkcji: 1990
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
SZT Typu: SN81 (Kolzam SPA-66)
Typ: SN81
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ciągle pod brezentem po wypadku z 2014 roku na kasację oczekuje jeden z ostatnich SN81.
Uploaded | 21 maja 2019 |
25 Lat
Centralnej Magistrali
Kolejowej
Budowniczym i Utrzymujący
Linię Grodzisk Maz. - Zawiercie
Kolejarze
Idzikowice 1999
PKP
Uploaded | 21 maja 2019 |
Obelisk na cokole w pobliżu lokomotywowni w Kruszelewcu.
Uploaded | 21 maja 2019 |
Święta Katarzyno
Patronki Kolejarzy
Prowadź nas
po torach życia
Idzikowice 24.11.1990 r.
Solidarność.
Uploaded | 21 maja 2019 |
Patronka kolejarzy obok głównej drogi przebiegającej przez lokomotywownię.
Uploaded | 21 maja 2019 |
Tablica dokumentującą historię CMK.
Uploaded | 21 maja 2019 |
Oznaczenie: EN57-1928
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Środkowa jednostka to EN57-1928.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1927
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 699-5 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Ta jednostka uciekła mi podczas sesji na dworcu Warszawa Wschodnia.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1923
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
EN57x3 rozpoczyna jednostka o numerze 1923.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EU07-121
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 203-8 PL-ZPNT
Przewoźnik: Zakłady Produkcyjno-Naprawcze Taboru Maszyn i Urządzeń TABOR
------------------------------------------
Kiedyś ta lokomotywa była w barwach PKP dziś już jeździ pod prywatną banderą.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP09-042
Rok produkcji: 1996
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 041-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po torach dalekobieżnych w stronę CMK jedzie pociąg pospieszny prowadzony przez EP09.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-007
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Impuls od Newagu z Nowego Sącza to w najszybszy obecnie pociąg w Polsce. Szybszy niż przereklamowane Pendolino.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 45WE-003
Rok produkcji: 2015
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 45WE
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Nowoczesny tabor na polskich torach to coraz częstszy widok.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od wschodu.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony zachodniej.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście główne do dworca od strony miasta. Jeszcze zamknięte remont trwa wewnątrz.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kolejarzom mieszkańcy gminy Grodzisk Mazowiecki 1845-2015.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Pomnik kolejarza w Grodzisku Mazowieckim.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Czynna kasa biletowa wewnątrz odnawianego dworca kolejowego.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica pamiątkowa na froncie dworca.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 1 tor 4.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejście nad ziemne na stacji.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Odnowiona wiata na peronie 2.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Ławeczki pod wiatą.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron numer 2 tory 3 i ... 14.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dawna wiata peronowa, czeka na wyburzenie i w tym miejscu powstanie nowa wiata.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kasa biletowa Kolei Mazowieckich na peronie 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Grodzisk Mazowiecki oraz logo wykonawcy peronów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej na jej wschodniej części.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Plac po zachodniej stronie dworca.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Skierniewic i na CMK. Z boku stoi Impuls w malowaniu Kolei Mazowieckich czyli 45WE.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57AKM-1642 ex EN57-1642
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
EVN i VKM: 94 51 2 120 396-8 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
W stronę Żyrardowa i Skierniewic podróżuje wielu pasażerów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57AKM-1630 ex EN57-1630
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Jednostka Kolej Mazowieckich odjeżdża w stronę Skierniewic.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa mała ale pojemna.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron 1 o wczesnej porze.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Niedokończone przejście podziemne.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron na przystanku Jaktorów
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście na peron.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Centralna Magistrala Kolejowa w tym miejscu odbija na południe.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Remontowana linia numer 1 w stronę Skierniewic.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dojście do peronu na linii numer 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście do przejścia podziemnego od strony peronu, jedynego który jest tymczasowo czynny.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z linii numer 4 w stronę Grodziska Mazowieckiego.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Budowa przejścia podziemnego między dwoma częściami miejscowości i liniami 1 i 4 nie przebiega w zakładanym tempie.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec PKP.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Moje pierwsze zdjęcie jednostki ED250
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Ławka stacyjna.
Taken | 11 kwietnia 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |