Test
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa należała do PKP Cargo, ale tam nie opłacało się jej remontować.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Może remont tego pojazdu był za drogi w PKP Cargo a prywatna firma zrobiła to taniej (ale czy lepiej).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa na członie A pojazdu 36WEd.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Dla niektórych pociągów ŁKA stacja Zgierz jest stacją początkową.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-010
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 086-0 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Kutna właśnie rusza ze Zgierza.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ośnieżony dworzec kolejowy.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Stojaki na rowery przy budynku dworca.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ośnieżone perony stacji w Zgierzu.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
To zadaszenie peronowe nie chroni przed niczym.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie torów przy trzecim peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zadaszenie na trzecim peronie, bardzo małe.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Na początku peronu jest gablota z rozkładem jazdy pociągów.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron drugi jest już gotowy i w pełni oznakowany, są tu tory 3 i 5.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wieża ciśnień w Zgierzu znajduje się w północnej części stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Na stacji nie wszystko jeszcze działa prawidłowo, zdjęcia wykonywałem około 10 rano nie o 17:45.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tylko ja byłem dziś na tym peronie, te ślady to moje :).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zaśnieżony pierwszy peron stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Choć przy pierwszym peronie nie zatrzymują się pociągi (jeszcze) to peron jest pełno wartościowy. Jest pełne oznakowanie oraz gabloty z rozkładem jazdy.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Pierwszy peron stacji nie jest używany, i nie jest też odśnieżany.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji w okolicy budynku dworca na pierwszym peronie.
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Pierwszy peron kończy się tablicą z nazwą stacji (po północnej części).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wyjazd w stronę jednotorowych szlaków na Kutno i Łowicz.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok w stronę Łodzi (LK 16 do Widzewa i LK 15 do dworca Łódź Kaliska).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Podziemne przejście łączące dwie strony miasta i przy okazji umożliwia wyjście na perony.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zejście z peronu trzeciego do podziemnego przejścia.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ulica Twarda i wejście do podziemnego labiryntu łączącego perony.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Rok 2022 remont został zakończony, widok na wejście do przejścia pod ziemią od strony pierwszego peronu.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na zgierski dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na dworzec w Zgierzu od strony podjazdu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Za torem numer 4 powinien być tor numer 6 (o ile dobrze liczę).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Krawędź peronowa przy torze numer 4.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Sektor D jest ostatnim sektorem peronu numer 3.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron trzeci sektor C.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Trzeci (i drugi) peron są dość szerokie, przystosowane do dużego ruchu aglomeracyjnego.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ławki pod gołym niebem na trzecim peronie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Krawędź peronowa pierwszego toru, widok w kierunku północnym (Kutno/Łowicz).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Gablota z informacjami dla pasażerów na trzeci peronie stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron 3 i 2 nie są i nie będą zadaszone, duży minus.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wiata przystankowa na trzecim peronie, powiedzieć że jest mała to nic nie powiedzieć.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tymczasowe wejście na trzeci peron (przejście podziemne nie jest jeszcze udostępnione).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
W czasie wykonywania zdjęć był czynny jedynie peron numer 3 z dwoma torami.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron drugi jest już ułożony.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tak powstaje tor numer 5 przy drugim peronie (widok na południe w stronę Łodzi).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Dojście przez tory do trzeciego (czynnego) peronu stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Choć przy pierwszym peronie nie ma toru (bo jest wymieniany) dojście nie ma bezpośredniego przejścia przez tory.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tablica wskazuje gdzie należy iść żeby dostać się na jedyny czynny peron (3).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na gotowe już zejścia do podziemnego labiryntu, który będzie łączyć perony 1,2 i 3 z wyjściem poza obszar stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
W 2020 roku stacja w Zgierzu jest jednym wielkim placem budowy.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Mały parking przy stacji, mi w dzień wolny od pracy udało się zaparkować ale w normalny dzień od poniedziałku do piątku to zapomnij.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na jednym z peronów (3).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Rozkład jazdy na stacji Zgierz z okresu 13.12.2020 - 13.03.2021.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok z południowego końca peronu na północ.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Na peronie są postawione słupy sieci trakcyjnej, trochę to nie praktyczne i może utrudniać poruszanie się po peronie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Tabliczka kierunkowa wskazuje dwa kierunku na południe (Zgierz i Łódź), oraz jeden kierunek północny Łowicz.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Na peronie można zapoznać się z rozkładem jazdy pociągów zawieszonym w specjalnej gablocie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wejście na peron od ulicy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
"Duży" Swędów na tablicy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Mała tabliczka z nazwą przystanku.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok na wylot w stronę Strykowa.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok z końca peronu w stronę południową (na Zgierz).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Zejście umożliwia dostanie się do parkingu oraz ... gdzieś tam można sobie pójść (nie wiem nie sprawdzałem).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Osoby z niepełnosprawnością mogą mieć problemy żeby wejść po tych schodach, takim osobom lepiej jest dostać się na peron przez wejście od ulicy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Dojście od parkingu do peronu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Wygodna rzecz czyli mały parking dla samochodów.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Przejazd drogowy w Swędowie przy peronie (po prawo wejście na peron).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 3 października 2024 |
Widok na dworzec od strony drugiego peronu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Odnowiony strykowski dworzec prezentuje się okazale.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok na dworzec od podjazdu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Z drugiego peronu odjeżdżają praktycznie wszystkie pociągi ŁKA.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Dodatkowo są jeszcze dwa tory, ale tylko jeden z nich jest zelektryfikowany.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Wąski drugi peron przy zasadniczym torze jednotorowej linii numer 15.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Południowe zakończenie drugiego peronu, jedno przejście to trochę za mało dlatego po północnej stronie budowane jest drugie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Przejście przez tory z pierwszego peronu na drugi.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok na północ.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Duża wiata "łódzka" dla pasażerów przy pierwszej platformie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Perony 1 i 2 widok na południe.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Przy pierwszej platformie znajduje się również pełno formatowa tablica z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Drugi peron jest dość wąski, również tu zarządca zamontował małą tabliczkę z nazwą stacji.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok na budowaną konstrukcję przejścia nad torami.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
W północnym końcu peronu trwa budowa przejścia nadziemnego (obecnie na rok 2024 przejście już funkcjonuje).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Od stacji Bednary do Strykowa jest około 42 km.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok na północny wylot ze stacji (wcześniej po prawo odchodzi bocznica).
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok na południe z przejścia przez tory.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Widok w stronę Zgierza.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Wnętrze strykowskiego dworca kolejowego.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się w Strykowie. Ciekawe że nie jeździ tutaj żaden pociąg pospieszny.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 2 października 2024 |
Słup trakcyjny jest zamontowany w miejscu linii bezpieczeństwa.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Pusta, północna część peronu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wiata na peronie jest w zagłębieniu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok na dużą "łódzką" wiatę przystankową.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Najważniejsze gabloty dla podróżnych są w środkowej części platformy.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Peron nie ma zbyt dużo elementów małej architektury dla pasażerów.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok na przejście przez tory, umożliwia ono dojście od parkingu na peron.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Mała tablica z nazwą peronu.
Taken | 17 czerwca 2022 |
Uploaded | 1 października 2024 |