Test
Widok na ten sam dawny budynek kolejowy tylko z wysokości kładki nad torami, obecnie jest już dron i robię zdjęcia z drona :).
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Dawny budynek kolejowy, dziś jest to sklep.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Peron pierwszy i tu czoła pociągów zatrzymują się i ruszają w stronę Oleśnicy.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Koniec peron drugiego tu zatrzymują się składy jadące na Wrocław.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Druga blaszana wiata tym razem na drugim peronie.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
2,8 km linii 766.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Peron 2 po estakadą, widok na północ.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Peron drugi stąd pociągi jeżdżą na Wrocław i do Ostrowa Wielkopolskiego i Krotoszyna.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablica kierunkowa na pierwszym peronie, z niego pociągi jadą do Ostrowa Wielkopolskiego i Krotoszyna, ale w drugą stronę tylko do Oleśnicy.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablice informacyjno rozkładowe na drugim peronie stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok z peronu drugiego w stronę Dąbrowy Oleśnickiej, wiadukt to dawna trasa na Wrocław.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Blaszane zadaszenie dla pasażerów, plus taki że duże.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok na kładkę nad torami z perspektywy pierwszego peronu.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok na wschód (na miasto) z kładki nad torami.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok na zachód z kładki nad torami.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Po kładce jest ostro w górę.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok na kładkę przejścia nad torami, łączącego dwa perony stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, megafon peronowy oraz lampa oświetleniowa.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim, z tego peronu jadą pociągi na Ostrów Wielkopolski, Krotoszyn i głównie do Wrocławia Głównego.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym, za tablicą widok na miasto.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Widok w stronę Dąbrowy Oleśnickiej, co ciekawe logo "M" też widać od strony tamtej stacji.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
W tym miejscu rozchodzą się dwie linie kolejowej, jedna do stacji Oleśnica druga do posterunku Łukanów i dalej na Wrocław.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Nieczynny od ... dawna przejazd do miasta.
Taken | 15 czerwca 2020 |
Uploaded | 26 lipca 2023 |
Oznaczenie: ET22-740
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 448-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak jedzie w stronę stacji Grabowno Wielkie.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na budynek dworca kolejowego zza torów.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Dworzec od strony podjazdu, dworzec jest częściowo zamieszkały.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Dawny magazyn kolejowy, obecnie własność prywatna.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Za torami znajduje się mały parking dla samochodów osobowych.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Peron drugi, widok na północ, z tego peronu odjeżdżają pociąg w stronę Krotoszyna i Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Tabliczka z numerem peronu, sam peron pozostawia wiele do życzenia.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Tor pierwszy biegnący w stronę Oleśnicy.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Początkowe kilometry linii numer 281, łącznica 766 tutaj się kończy.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Peron pierwszy, tu przydałaby się rewitalizacja.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na południe, w tyle zdjęcia trasa S8 z Wrocławia do Białegostoku.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Pierwszy peron, widok na północ.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Tablica kierunkowa chyba nie do końca odpowiada rzeczywistości w lewo można dojechać do Ostrowa Wielkopolskiego jak i do Krotoszyna, z kolei w drugą stronę linie wiodą do Oleśnicy i do Wrocławia.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na północ.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok w stronę stacji Oleśnica Rataje, tam linie rozchodzą się do Oleśnicy i do Wrocławia.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Z tego przystanku można dojechać do Wrocławia, Łodzi czy Krotoszyna.
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Budynek dworca w Cieszkowie zza torów, prawie dziewięć lat później.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Budynek dworca z perspektywy nowego peronu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Cieszkowski dworzec kolejowy od strony wsi.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Zegar na peronie został skonstruowany w Biuro Wdrożeniowo-Projektowe SABEL we Wrocławiu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Niszczejący budynek szaletu stacyjnego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Pompa wodna, ciekawe czy dalej działa.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Od tego momentu peron robi się węższy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Peron przystanku Cieszków widok w stronę wyjścia.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Całkiem sporta wiata przystankowa na peronie, widok na północ.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Całkiem sporta wiata przystankowa na peronie, widok na południe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na peron od wejścia, jest tu całość potrzebna dla przeciętnego pasażera ... ale ja takim pasażerem nie jestem :D
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok w strony zejścia z peronu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na południowym końcu peronu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Na budynku dworca jedna z tablic z nazwą stacji jest w całkiem niezłym stanie, ciekawa kiedy była ostatnio wymieniana.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Budynek dworca jest własnością prywatną, dlatego PKP PLK nie zmieni tablic na budynku.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Jest tu jeden peron, są stojaki na rowery, widok od przejazdu na wejście.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Na peronie jest tabliczka kierunkowa wskazująca główne kierunki jazdy Krotoszyn (wielkopolskie), Oleśnica (początek linii).
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Obok przejazdu na 54,7 km linii numer 281 można spotkać koniki :).
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na północ w stronę końca linii, w tyle zdjęcia semafor świetlny wielkopolskiej stacji Zduny.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Widok na południe w stronę Oleśnicy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Przejazd w stronę wsi gminnej Cieszków.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Brukowana droga wiedzie do przystanku, dalej jest już polna droga dla rolników.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Rozkład jazdy pociągów Kolei Wielkopolskich i Dolnośląskich, pociągi jeżdżą głównie w relacjach Wrocław - Poznań ale wyróżnia się połączenie do Rogoźna Wielkopolskiego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2023 |
Dworzec od strony peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Kolejowa wieża ciśnień czeka aż ktoś ją rozbierze, albo sama się zawali.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynna i zdewastowana nastawnia w obrębie peronów stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 1 widok na południe.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny tor perzy pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Nieczynny semafor kształtowy na stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Przy tym torze jeździły pociągi z i do Złotowa, dziś trawa je zarasta.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
269,8 km od Oleśnicy i widok na drugą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Tabliczka z nazwą stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Peron numer 2 widok w kierunku Chojnic.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Perony na tej stacji są dwa oba od dawna pociągu osobowego nie widziały. Nie licząc oczywiście okolicznościowych przejazdów.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Magazyn dworcowy obecnie utrzymywany przez prywatną firmę.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Dawna bocznica stacyjna dziś kład węgla.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Widok na wyjazd w stronę Chojnic i Złotowa o ile do tego pierwszego miasta coś jeszcze jeździ (towarowego) o tyle do Złotowa przejazdu już nie ma.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Rok 2016 stacja węzłowa Więcbork i widok na wylot w stronę Nakła nad Notecią, w stronę Świecia tory są już nieprzejezdne.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 14 stycznia 2021 |
Ławki na peronie drugim pod wiatą peronową.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Tablica z numeracją peronów.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Widok na dworzec od strony peronów. Niestety widok psują wiaty peronowe i zabudowania przejść podziemnych.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Wejście do poczekalni od strony miasta.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Widok na dworzec kolejowy w Nakle nad Notecią od strony drogi dojazdowej.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Parowóz przez szybę, wewnątrz poczekalni. Pojadę kiedyś tam jeszcze.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Widok na zamkniętą poczekalnią dworcową, czynna w określonych godzinach.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Przejście pod torami umożliwiające wejście na perony.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Przejście podziemne łączące perony stacji z wyjściem na miasto.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Budynek mieszkalny, utrzymany w stylu architektury dworcowej. Tu też jest przejście przez tory.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Wieża ciśnień przy części towarowej stacji.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Widok na zabudowania wiat peronowych na obydwu peronach stacji w Nakle nad Notecią.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Wyjście do peronu pierwszego i na miasto.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Tablica informacyjna, w głębi zejście do przejścia podziemnego.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Wiata przy pustym pierwszym peronie.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Widok na wiaty peronowe na peronach 1 i 2, widok na wschód. Tu jeszcze są zapalone lampy.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |
Wschodzi czerwone słońce.
Taken | 21 sierpnia 2016 |
Uploaded | 3 grudnia 2020 |