Test
Ujęcie na dworzec kolejowy od strony torów (część zachodnia).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie na dworzec kolejowy od strony torów (część wschodnia).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wnętrze dworca, czynna poczekalnia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie na budynek dworca od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
To prawdopodobnie był budynek wagi kolejowej, dziś rozpadający się blaszak.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niszczejący budynek gospodarczy przy torach.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ten peron jest niski i szutrowy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Drugi peron i zmodernizowany tor.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok w kierunku wschodniego końca peronu numer 1.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wszystkie pociągi jeżdżące po tej linii (287) zatrzymują się przy pierwszym peronie, pociągi choć mogą się tu krzyżować stacja nie jest używana w tym celu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Drugi peron stacji oraz wiata przy pierwszym peronie, wiata jest zajęta przez pasażerkę stąd zdjęcie z oddali.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Numeracja peronu oraz gabloty z rozkładem jazdy przy pierwszej platformie stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezmodernizowany pierwszy peron stacji, ujęcie w zachodnią stronę.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Podwieszona nazwa stacji na budynku dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kadr w kierunku Nysy oraz na nieprzejezdną linię 329.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Stacja ma charakter zabytkowej stacji, podobno, więc semafory miały być zachowane, więc skąd te semafory świetlne.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Rozkład jazdy pociągów zatrzymujących się na stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: SA137-004
Rok produkcji: 2011
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
EVN i VKM: 95 51 2 720 080-1 PL-PREG A
Typ: SA137
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Na odcinku Brzeg - Nysa jako wahadło jeździ spalinowa jednostka produkcji Newagu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie z powietrza na dworzec kolejowy.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Widok od strony toru na budynek dworca kolejowego, obecnie zamieszkałego.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na zabudowania dawnej stacji od strony podjazdu.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dawna świetność stacji skończyła się bardzo dawno, tu przebiegał trzeci tor.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Kiedyś była tu stacja węzłowa, stąd można tu znaleźć pozostałości po dodatkowych torach, tu był peron numer 3 z torem.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie zza płotka na peron.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron choć długi kończy się pojedynczym płotkiem.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Starsza część używanego peronu. Żeby wybudować wejście na czynną platformę należało zasypać część "dziury" po dawnym torze.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budowane jest nowe dojście do peronu, tu widać fragment nowego peronu przy wejściu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dwie gabloty, jedna z rozkładem jazdy druga z regulaminem obiektu zarządzanego przez PKP PLK.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Bezpośrednio pod budynkiem dworca również był peron, dziś to pozostałość po dawnych czasach w firmie krawężnika przy rozebranym torze.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron przystanku jest zbudowany z betonowych płyt różnych kształtów.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Duża tablica z nazwą przystanku osobowego.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron oraz staro torze (po lewo).
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zabudowanie naprzeciw stacji za przejazdem, trochę przypomina dawny wagon choć pewności 100% nie mam.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie od północnej strony na perony (choć czynny pozostał tylko jeden).
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie z drona na cały peron od przejazdu, choć wejście będzie od zabudowań.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie z góry w kierunku Brzegu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie z końca peronu w kierunku północnym.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na północ, w tyle zdjęcia widać autostradę A4.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dopiero na zdjęciu z góry widać że zbiegała tu druga linia z Szydłowa, dziś już jej nie ma ale ślad jej przebiegu pozostał.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zdjęcie z peronu w kierunku południowym.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie w kierunku (już tylko Nysy).
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dawna stacja położona jest przy tym przejeździe zabezpieczonym jedynie znakiem STOP.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Do Brzegu nie jest tak najgorzej, ale do Nysy rzuca się w oczy dziura w rozkładzie pomiędzy 9, a 14.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budynek dawnego dworca w Niemodlinie obecnie wykorzystywany jako budynek mieszkalny.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawny magazyn kolejowy.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron na stacji.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Plac przed budynkiem stacyjnym.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Lipowej Śląskiej.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Szydłowa.
| Taken | 22 sierpnia 2015 |
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na całość po dawnym przystanku kolejowym w Grodziec Niemodliński.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Pozostałości po krawędzi peronowej.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy dawnej linii kolejowej numer 329 Szydłów - Lipowa Śląska.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Widok w stronę Niemodlina.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Widok w stronę Szydłowa.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WZB-10 Nr 6467
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna WZB10 - 6467 Produkcji Kolzam z Raciborza stoi i czeka na zatrudnienie na torach postojowych.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Class66-66604
Rok produkcji: 2002
Producent: Electro Motive Diesel Inc. (Kanada)
Spalinowozy Typu: Class 66 (Electro-Motive Diesel JT42CWRM)
Typ: Class 66
EVN i VKM: 92 70 0 066 611-9 UK-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Class66-66604 startuje ze stacji Szydłów w stronę Nysy.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Budynek dworca w Szydłowie od strony peronów.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Szydłów od strony placu dworcowego.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Taka kapliczka (?) na peronie pierwszym.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Peron 1 i ławeczki w Szydłowie.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Widok w stronę Niemodlina i Nysy.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |







