Test
Nowoczesna Ławka na płytach.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok na cały przystanek, jadąc pociągiem pasażerskim można nawet się nie zorientować że mija się jakiś przystanek.
Uploaded | 20 września 2020 |
Stojaki na rowery, czasem szkoda słów.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą przystanku.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok z peronu w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Płytowy przystanek, widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
To zdjęcie zawiera cały przystanek kolejowy.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Przejazd kolejowy przy przystanku kolejowym.
Uploaded | 20 września 2020 |
Z Zabiela jedziemy albo do Lublina, albo do Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wejście na peron dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji, widok w stronę Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok na cały przystanek z drogi dojazdowej.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wiata peronowa od strony Lubartowa. Co ciekawe przystanek na wsi, dużo ludzi tu nie wsiada a i tak są dwa kosze na śmieci.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wiata peronowa od strony Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Nowoczesny peron umożliwia bezpieczne wejście do pociągu, dla mnie jest tu nieco gorzej.
Uploaded | 20 września 2020 |
88,5 km Linii numer 30 i przystanek Wandzin.
Uploaded | 20 września 2020 |
Początek nowego peronu, wejście jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 20 września 2020 |
Pod górę jedziemy w stronę Lublina.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok z przystanku w stronę Lubartowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Przejazd na szutrowej drodze przy przystanku.
Uploaded | 20 września 2020 |
W roku 2017 z tego przystanku można było dojechać do Warszawy bez przesiadek. Dziś jest już to niemożliwe a, pociągi osobowe zatrzymują się tu w relacji Lublin Główny - Parczew Kolejowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Po lewej stronie widać cel istnienia PKP PLK czyli stojaki na rowery.
Uploaded | 20 września 2020 |
Szeroki peron jednak bez zaznaczonej linii bezpieczeństwa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tu już 100 metrów dalej od poprzedniego zdjęcia.
Uploaded | 20 września 2020 |
72,3km kolejowy od stacji początkowej tej linii czyli Łukowa.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą przystanku osobowego.
Uploaded | 20 września 2020 |
Z uwagi na objazdu pociągów z Warszawy zamontowano tu ławkę :).
Uploaded | 20 września 2020 |
"Środkowa" część peronu.
Uploaded | 20 września 2020 |
Peron przystanku od strony wejścia.
Uploaded | 20 września 2020 |
Szeroki peron na przystanku jest obecnie wykorzystywany w skróconej wersji.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 20 września 2020 |
I mi zwiało gdzieś na Tarło.
Uploaded | 20 września 2020 |
Do Lublina 39km do Parczewa 19km. Szkoda że rozkład jazdy taki skromny ale biorąc pod uwagę inne linie to wręcz luksus.
Uploaded | 20 września 2020 |
Oznaczenie: EU07-349
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 009-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Siódemka prowadzi mieszany skład platform w stronę granicy polsko-białoruskiej
Uploaded | 20 września 2020 |
Oznaczenie: EN57-1317
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pierwsze zdjęcie jednostki EN57 o numerze 1317.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wejście od ulicy na peron drugi peronu w Szaniawach.
Uploaded | 20 września 2020 |
Budynek dworca kolejowego do strony peronu pierwszego.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony zachodniej. Na uwagę zwraca ilość stojaków na rowery.
Uploaded | 20 września 2020 |
Widok ogólny na perony przystanku Szaniawy.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie stacji.
Uploaded | 20 września 2020 |
Wiata peronowa przy pierwszym peronie tego przystanku kolejowego.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji oraz numeracją peronu i toru.
Uploaded | 20 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji oraz tablica pamiątkowa na budynku dworca kolejowego.
Uploaded | 20 września 2020 |
W Dniu 3 X 1946 R. Na Stacji Szaniawy
ODDZ. A.K. WIN. Obwodu Łuków
i Radzyń Podl. pod Dow. "Kurzawy"
Opanowały i rozbiły sowiecki
pociąg wojskowy "Mitropa"
Cześć Pamięci
Kolegom Bojownikom
Niepodległości
Uploaded | 20 września 2020 |
Z Terespola do Łukowa jedzie pociąg osobowy Przewozów Regionalnych.
Uploaded | 20 września 2020 |
Od strony Łukowa do Małaszewic jedzie pociąg towarowy PKP Cargo.
Uploaded | 20 września 2020 |
Przejazd drogowy przy przystanku.
Uploaded | 20 września 2020 |
Rozkład jazdy z roku 2017 zakładał najdłuższą relację do Dęblina 73km. Do Terespola w zasadzie jest też również około 73km.
Uploaded | 20 września 2020 |
Oznaczenie: ET22-1143 (Nr fabryczny: 201Eh-1143)
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 064-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na zimno w stronę Łukowa prowadzona jest lokomotywa ET22 o numerze 1143. Za kilka miesięcy lokomotywa ta będzie czekać na naprawę w zduńskowolskich Karsznicach.
Uploaded | 18 września 2020 |
Oznaczenie: ET22-1061
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 143-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W stronę Łukowa pociąg złożony z lokomotywy elektrycznej prowadzi ET22-1061.
Uploaded | 18 września 2020 |
Oznaczenie: EN57-1317
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Rano spotkałem tą jednostkę jadącą do Dęblina po paru godzinach jedzie już do Łukowa gdzie skończy bieg i zjedzie do szopy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi w dalszej perspektywie.
Uploaded | 18 września 2020 |
Mały magazyn dworcowy przy stacji, w stanie śrdnim.
Uploaded | 18 września 2020 |
Konstrukcja z podkładów ... czyżby peron trzeci.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi, widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Przejście między peronami lub między peronem a, dojściem.
Uploaded | 18 września 2020 |
Chyba peron lub dojście do peronu.
Uploaded | 18 września 2020 |
Sam nie wiem czy jest to dojście do peronu czy już peron pierwszy. Wszystkie pociągi pasażerskie odjeżdżają z peronu drugiego.
Uploaded | 18 września 2020 |
Kostkowane dojście do peronu stacji.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji w zaroślach.
Uploaded | 18 września 2020 |
Semafory wyjazdowe ze stacji w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Jeden z ostatnich rozkładów jazdy z tej stacji. Obecnie stacja jest jedynie stacją techniczną.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi, widok w stronę zachodnią.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron pierwszy widok w stronę Lublina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok ogólny na perony stacji.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tu mógł być budynek dworca, zrujnowane fundamenty przy peronie pierwszym.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi i widok na małą wiatę peronową.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablice z nazwą stacji na peronach 1 i 2.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok ogólny na perony przystanku kolejowego, dziś już nieaktualne.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Puław.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Lublina obecnie w stronę stacji Lublin Zachodni.
Uploaded | 18 września 2020 |
Wejście na pierwszy peron stacji.
Uploaded | 18 września 2020 |
Najdalej do Terespola, a najbliżej do Lublina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Wejście na peron pierwszy jest wyasfaltowane są też stojaki na rowery. Pełen luksus.
Uploaded | 18 września 2020 |
Szutrowe wyjście z peronu na przejazd kolejowy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Perony przystanku, widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Prawdopodobnie jest to dawny budynek dworca, ale pewności nie mam.
Uploaded | 18 września 2020 |
Ławka oraz wiata, takie "luksusy" tylko na pierwszym peronie.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym.
Uploaded | 18 września 2020 |
"Nowoczesność" na przystanku czyli w miarę nowa wiata peronowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi, widok w stronę Łukowa oraz na wyjście na przejazd drogowy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok ogólny na perony przystanku kolejowego Sarnów.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron pierwszy, tor 1.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Rozkład jazdy ze stacji Sarnów, najdalej dojedziemy do Terespola.
Uploaded | 18 września 2020 |
Oznaczenie: EU07-303
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg PKP IC szybko przejeżdża przez stację.
Uploaded | 17 września 2020 |
Nieczynna kasa biletowa, standard w małych stacjach.
Uploaded | 17 września 2020 |
Kozioł oporowy przy rozebranym torze.
Uploaded | 17 września 2020 |