Test
Dworzec od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Poza paleniem zabronionym są jeszcze Noclegi, ale nie było się kogo spytać czy to funkcjonuje.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny magazyn został przekształcony w mieszkania.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Odnowiony dworzec w Korzybiu od strony podjazdu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawna poczekalnia dziś służy jako biblioteka, dobry pomysł.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
W odnowionym dworcu swoje miejsce znalazła biblioteka, a w zasadzie jej filia.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na elewacji budynku od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Droga dojazdowa oraz parkingi przy stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tu były dwa tory, dziś rośnie tylko trawa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Kiedy byłym mały przejeżdżałem przez Korzybie była to duża stacja dziś niewiele z tamtej świetności zostało.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pozostałości na drugim peronie stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na peronie obowiązuje zakaz palenia, a wyjście jest w kierunku południowym.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główne elementy wyposażenia peronu na jedynym czynnym peronie w Korzybiu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji od południowej strony wejścia na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na peron od północnej strony stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji od północnej strony.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybska wieża ciśnień.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Słupska (jedyny czynny), na północ kiedyś odchodziły jeszcze linie 418 do Darłowa i 212 do Bytowa dziś już tylko jest wspomnienie po tych liniach.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok w stronę Miastka, Słosinka i Szczecinka.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Modernizacja linii 405 zakończyła się mimo tego pociągów nie ma wcale więcej niż było wcześniej.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca w Korzybiu od strony torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na odnawiany dworzec (w 2021 roku podczas pierwszej mojej wizyty renowacja była już na ukończeniu) od strony północnej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ten sam budynek mieszkalny od strony kolejowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji kolejowej w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Przestrzeń między torami, zarządca zabrał stąd szyny, podkłady i tłuczeń.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawną "zieloną" część porastają obecnie wielkie chwasty.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Betonowe pozostałości po elementach peronowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny peron można powiedzieć że jeszcze jest funkcjonalny, dla porównania taki peron w Bieszczadach to wręcz rarytas tu nieużywany czeka na rozebranie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybie było niegdyś dużą stacją dziś jest to tylko przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Starotorze, tu tory zostały doszczętnie rozebrane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron jest stosunkowo długi choć jeżdżą tutaj stosunkowo krótkie składy spalinowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pusty peron ale zamontowane jest na nim nowoczesne oświetlenie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Klasyczny układ czyli ławka, kosz, ławka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wiata przystankowa z perspektywy pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ujęcie na elementy małej architektury od strony dawnego drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron i elementy małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na jedyny już czynny peron tej niegdysiejszej stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na dojściu do peronu zarządca zamontował stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dojście do jedynego już czynnego peronu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Inne ujęcie tej samej tablicy, widać za nią znajdują się tory, ale są one nieczynne.
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji ulokowana w północnej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wieża ciśnień na stacji w Korzybiu nieużywana od lat.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główny zmodernizowany tor linii 405, widok z końca peronu w stronę Słupska, od lewej tor mógł biec na Sławno po prawo tor mógł się ciągnąć w stronę Bytowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Te tory mogły być na linii 418 i biec tu od Sławna, nie zostały zmodernizowane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Skromny rozkład jazdy na zmodernizowanym już przystanku w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Gabloty z informacjami dla podróżnych oraz rozkładem jazdy (to podstawowa informacja).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tabliczka z oznaczeniem wyjście zamontowana jest na słupie lampy oświetleniowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Od początku tej linii jest do tego miejsca dokładnie 143,4 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusta część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka charakterystyczny układ na zmodernizowanych przystankach linii 405.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Za wiatą zasadniczo kończy się używalna część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą jest kilka miejsc siedzących oraz kilka miejsc stojących.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Peron jest dość szeroki aby zmieściła się tu wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Elementy małej infrastruktury od wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji umiejscowiona w północnym końcu peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu do drogi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron z poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary peron został wyrugowany (był w tym miejscu), po dawnym peronie została jeszcze lampa oświetleniowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym odcinku linia mocno meandruje to widok ze zbliżeniem w stronę Miastka.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z wejścia na peron w stronę południową na Miastko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na północ w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Według mnie te stojaki na rowery są w złym miejscu, powinny być bardziej oddalone od drogi, ale co ja tam się znam i co ja tam wiem PLK wie najlepiej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd kolejowy przy którym zlokalizowany jest przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kapliczka w pobliżu przystanku kolejowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Rozkład jazdy z przystanku osobowego w Kępce koło Kępic.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Budynek dworca w Kępicach od strony dawnego placu ładunkowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś tory i można było przeładowywać wagony do magazynu przydworcowego. Współcześnie takie rampy ładunkowe niszczeją i popadają w ruinę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Plac dworcowy wraz z dojściem do wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na tor zasadniczy w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusty peron stacji widok od północnej strony w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablice kierunkowe są zamontowane do słupa oświetleniowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kolejna mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Małe Kępice, takie krótkie nazwy stacji można spokojnie ustawiać na jednym słupku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie na północnym końcu platformy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Nowa duża tablica z nazwą stacji w południowej części peronu (przy wyjściu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca ma się dobrze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, widok w kierunku wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na podwójne ławki i kosz pomiędzy nimi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławek pod chmurką jest sporo, ciekawe czy była choć raz taka sytuacja żeby wszystkie były zajęte.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dwie wiaty przystankowe dla podróżnych mogą osłonić pasażerów przed złymi warunkami atmosferycznymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża gablota z rozkładem obecnym i przyszłym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wszystkie pociągi odjeżdżają nie zależnie od kierunku z toru numer 1 (przy pierwszym peronie bo więcej peronów formalnie już nie ma).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przed wejściem na peron zarządca umieścił gablotę z informacjami dla podróżnych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Starsze stojaki pod chmurką również nie znajdują zastosowania.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą sprytnie zamontowano stojaki na rowery, cóż z tego jak nie są używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pozostałości czyli dawna wiata peronowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ten tor jest obecnie wykorzystywany do mijania się pociągów, to że jest pokryty warstwą rdzy świadczy o braku używania więc nie jest wykorzystywany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na większą część jedynego wyspowego peronu od strony zachodniej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ładownia nie jest już w stanie idealnym ale na potrzeby załadunku 2-3 wagonów drewnem wystarczy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |