ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Choć peron pierwszy jest tuż obok (po lewej stronie) aby się do niego dostać trzeba przejść około 200 metrów wydzielonym przejściem żeby dojść do przejścia przez tory i móc wejść na peron.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 lutego 2023 |
Przejście przez tory zabezpieczone jest rogatkami.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 lutego 2023 |
1/8 czyli jeden stojak użyty i jak to brzmi. Serio do tej stacji jest bardzo ciężko dojechać, krążyłem samochodem z15 minut zanim dojechałem do miejsca docelowego, na mapach satelitarnych dojazd tu nie jest jednoznaczny. Rowerem jest tu znacznie łatwiej dojechać.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 lutego 2023 |
Ciekawy rozkład jazdy, najdalsze miejsce z którego można tu dojechać to Bydgoszcz Główna, a miejscem najdalszym do którego można dojechać to stacja Gdynia Chylonia.
Uploaded | 26 lutego 2023 |
Oznaczenie: EN57-1950
Rok produkcji: 1993
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 693-6 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka jadąca do Iławy Głównej zanotowała tu już 10 minutowe opóźnienie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Budynek dworca kolejowego zdjęcie zrobione z drugiego peronu stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na dworzec od strony podjazdu.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wąski peron numer 2, widok w stronę Iławy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na drugim peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Po mimo tego że peron drugi jest bardzo wąski udało się tam zamontować małą wiatę.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Siedząc na tej ławce gdy wyciągniemy nogi możemy być już za linią bezpieczeństwa.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Dwa wysokie zmodernizowane perony stacji ułatwiają wejście i wyjście z pociągu.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Za peronami po wschodniej stronie zarządca ustawił dużą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wiata przystankowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron pierwszy jest szerszy niż sąsiedni, dlatego jest większe bezpieczeństwo pasażerów.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Pociągi osobowe które, zatrzymują się przy tym peronie jadą głównie w kierunku stacji Olsztyn Główny.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Główny tory linii 353, widok w stronę Olsztyna.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok w stronę granicznej stacji Skandawa jednak żeby tam dojechać należy przejechać przez stolicę Warmii i Mazur czyli Olsztyn.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
środkowa część peron numer 1 widok w kierunku na Ostródę.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na koniec peronów na stacji, perony są dwa dla obydwu kierunków jazdy (zdjęcie wykonane jest z peronu numer 1 przy którym zatrzymują się pociągi jadące do Olsztyna Głównego).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok w stronę początku linii, tu najbliższa stacja węzłowa to Iława Główna. Ostródę pomijam gdyż tam linie (257) są od dawna nieczynne.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Ciekawa konstrukcja będąca w zasadzie kolejowa wieżą ciśnień.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Zamknięty na głucho kolejowy magazyn przy dworcu.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |