Linia 0289: Legnica – Rudna Gwizdanów
Peron pierwszy w stronę Legnicy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Mała wiata przystankowa dla pasażerów czekających na pociąg w stronę Legnicy i Rudnej Gwizdanów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Odnowiony pierwszy peron stacji nie posiada tak dużo elementów małej infrastruktury co peron obok.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Odnowiony peron pierwszy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugim peronie, po lewej stronie tabliczka kierunkowa.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Tabliczka z nazwą stacji w małej wersji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Tablica kierunkowa informacyjna dla pasażerów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Na szczęście od mojej ostatniej wizyty wandale nie zniszczyli tego obiektu, może bliskość komisariatu policji skutecznie odstrasza.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Zejście z drugiego peronu do podziemnego przejścia pod torami.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wejście do podziemnego labiryntu od strony dworca.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Małe zainteresowanie sztandarową inwestycją PKP PLK.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Koniec peronu pierwszego, widok w stronę Lubina i Legnicy.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok z końca peronu w stronę początku linii 289.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok z pierwszego peronu w stronę końca linii 289 czyli stacji Rudna Gwizdanów. Peron czynny po rewitalizacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok z drugiego peronu stacji na linii 273 w stronę Wrocławia Głównego.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Moja druga wizyta miała miejsce 2021 roku kiedy to linia 289 została otworzona po remoncie, stąd też przybyło pociągów.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Budynek dworca to obecnie odremontowana komenda policji.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Budynek dworca od strony placu dworcowego, trzy garaże na radiowozy ... więc chyba wiadomo co tu jest.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Droga dojazdowa do stacji.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Poczekalnia może nie jest duża ale jest jedną z najładniejszych w jakiej byłem.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wnętrze poczekalni ... otwarte, są gazetki do czytania, kwiatki, obrazy ... to kolej?
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony peronu drugiego. Bliżej zdjęcia się nie dało zrobić.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Tablica z rozkładem jazdy na drugim peronie stacji.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok w stronę Wrocławia, na peronie jest sporo małej architektury.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Ładne estetyczne ławki na peronie.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wiata przystankowa na drugim peronie dla podróżnych czekających na pociągi do Wrocławia i Zielonej Góry.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wejście od strony przejścia pod torami na peron drugi. Przejścia są ładne ale nie mają wind.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Na pierwszym planie znajduje się tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Peron drugi i elementy małej architektury.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok w stronę początku linii 273 czyli w stronę Wrocławia Głównego.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Widok w stronę Głogowa.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wyjście na peron drugi z podziemi od strony ulicy Leśnej (za plecami).
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wejście na pierwszy peron jest ... niedostępne.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Peron drugi i zejście do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Zadaszenie zejścia podziemnego na pierwszym peronie, przejście robiła gmina, peron buduje zarządca linii.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Przejście pod torami, łączące perony od strony ulicy Leśnej.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Taka inwestycja czyli budowa przejścia pod torami łączącego perony 1 i 2 to powinna być inwestycja zarządcy linii czyli PKP PLK a, nie gminy.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Podczas mojej pierwszej wizyty w 2019 roku linia 289 do Lubina i Legnicy była w remoncie i ruch nie był prowadzony.
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: 3E/1M-202 ex 3E-53 ex 53
Rok produkcji: 1967
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET21 (3E; 3E1; 3E1M)
Typ: 3E/1M
EVN i VKM: 91 51 3 140 050-8 PL-PMTLU
Przewoźnik: Pol-Miedź Trans
------------------------------------------
Pociąg który, mijał mnie na poprzedniej stacji zatrzymał się tu w oczekiwaniu na wolną drogę w stronę Lubina.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EN57AL-2120 ex EN57-1307
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 54 2 122 013-7 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg do Wrocławia Głównego zatrzymał się na chwilę na stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EN57AL-2120 ex EN57-1307
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 54 2 122 015-2 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Na pełnej prędkości w perony wjeżdża pociąg spółki Polregio.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Dworzec od strony torów, ogromny budynek udało mi się ukazać na jednej fotografii.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Ogromny budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wąski drugi peron widok w stronę Legnicy i Wrocławia.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Drugi peron w porównaniu do pierwszego jest niski i wąski, nie ma żadnego zabezpieczenia, dla pasażerów może być niebezpieczny.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Pusty pierwszy peron na stacji.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie od południa (widok na północ).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Bardzo fajnie że zarządca zostawił (puki co) jeszcze maszty wysokie, takie konstrukcje są jak dla mnie (osoby fotografującej) lepszym rozwiązaniem niż tradycyjne bramki sieci trakcyjnej, mniej żelastwa w kadrze jest :).
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Tor numer 4 przy peronie 1 w momencie wykonywania zdjęć nie był wykorzystywany.
Taken | 24 lipca 2021 |
Uploaded | 26 sierpnia 2023 |
Linie kolejowe