Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Widok w stronę Lubartowa / Parczewa i Łukowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Najdłuższą relacją jaką można pojechać z tego przystanku to stacja Parczew Kolejowa.
Uploaded | 30 sierpnia 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na stację wjeżdża właśnie spalinowa gamma polskiej produkcji. Dobrze że nie zdefektowała.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na trzy odnowione tory stacji, tyle wystarczy żeby prowadzić ruch kolejowy. Jednak torów na stacji jest nieco więcej.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Tablica rozkładowa (tu już z rozkładem jazdy) oraz wiata peronowa na szerokim drugim peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na ładny dworzec w Radzyniu Podlaskim od strony torów. Niestety ta ciekawa konstrukcja popada w ruinę.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Tory i peron zostały odnowione, budynek dworca kolejowego już nie. Dworzec został obstawiony blachą aby do niego nie podchodzić. Tu widok od strony placu dworcowego.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Plac dworcowy przed stacją.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Po chwilowym postoju na stacji pociąg rusza w dalszą trasę.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Od Łukowa już jedzie pociąg do Lublina.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Odnowiony peron drugi stacji ma około 300-stu metrów i jest odpowiedni dla pociągów pospiesznych.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok na dawną rampę służącą zarówno do rozładunku jak i załadunku towarów.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Zarośnięty i nieużywany tor za peronem trzecim stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Zarastający peron trzeci, do którego nie ma dojścia.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Peron trzeci stacji w Radzyniu Podlaskim. Peron ten nie został odnowiony. W głębi na przejazd czeka pociąg towarowy.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Mała tablica z nazwą stacji kolejowej.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Mała architektura na szerokim peronie przystanku osobowego.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Elektroniczny rozkład jazdy pociągów. W czasie objazdu gdy przez tą stacje jeździły wszystkie pociągi z Lublina na Warszawę taki rozkład miał sens. Dziś gdy jeżdżą tu tylko dwie pary pociągów. Większego sensu to nie ma.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Wejście na peron drugi stacji Radzyń Podlaski. Na peronie czeka już grupa podróżnych.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Fragment dawnej krawędzi peronowej przy pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Pusta tablica rozkładowa na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Łukowa, kiedyś były tam przystanki osobowe. Dziś ciężko je znaleźć i przede wszystkim trudno jest tam dojechać.
Uploaded | 29 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa od tyłu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Semafor świetlny.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa na pociąg czeka już grupka osób.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wskaźnik zatrzymania czoła pociągu przed przejazdem.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Płytowy peron stacji końcowej dla pociągów osobowych jadących z Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron z płyt, ale ważne że jest.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Puste stojaki na rowery przy przystanku.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przystanek od tyłu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Łukowa, maksymalna prędkość dla pociągów to 120km/h.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę centralnej stacji w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przejazd na ulicy Kolejowej, przy którym znajduje się przystanek kolejowy.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Najdłuższa i jedyna trasa to połączenie do Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Czasem się przydaje, choć ja wolałem zawsze zostawić rowek u kogoś niż podpiąć pod taki stojak.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Drugie przejście przez tory do peronu drugiego z wyjściem na miasto.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica informacyjna o numerze peronu i torów.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Parczewski Dworzec z perspektywy drugiego peronu.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Dworzec kolejowy Parczew zza torów stacji.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Zamknięty na głucho budynek dworca kolejowego, który kiedyś był lecznicą kolejową.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Szeroki peron numer 2.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wąski peron trzeci, tu nie jest prowadzona obsługa pasażerska.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron drugi i mała architektura stacyjna.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji po "lubelskiej" stronie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Zejście z peronu pierwszego stacji na drugi peron gdzie zatrzymuje się większa część pociągów.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Składowisko zużytych części torów na placu ładunkowym naprzeciw budynku dworca.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |