Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Magazyn kolejowy z rampą załadunkową, używany zgodnie z przeznaczeniem przez PKP PLK.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Kozioł oporowy na bocznicy stacyjnej.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok z peronów stacji w stronę Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Kiedyś w budynku dworca kolejowego mieściła się przychodnia kolejowa. Dziś ...
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
W Hołdzie
Poległym i Pomordowanym
Kolejarzom
Linii Łuków - Lublin
w Walce
z Faszyzmem Hitlerowskim
w Latach 1939-1945
Parczew 1971 Społeczeństwo i Kolejarze
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Pomnik poległych kolejarzy w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Plac dworcowy przed budynkiem stacji.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tablica rozkładowa stacji kolejowej w Parczewie.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Wejście / Wyjście z przystanku.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przystanek w polach.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron przystanku, widok w stronę Parczewa.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Peron przystanku, widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Tabliczka z nazwą stacji zza torów.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
To co PKP PLK lubi najbardziej. Nikomu nie potrzebne stojaki na rowery.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przystanek Pałecznica na jednej fotografii.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Trasa kolejowa, widok z przystanku w stronę Parczewa i dalej na Łuków.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Lubartowa i dalej na Lublin.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Przejazd drogowy przy przystanku kolejowym.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Rozkład jazdy z tego przystanku nie jest imponujący. najdłuższa relacja do podróż do Lublina.
Uploaded | 23 sierpnia 2020 |
Godzina 11:35 ja oficjalnie na delegacji w Lublinie :).
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Tablica z nazwą stacji obok wiaty peronowej.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Ławka pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Wiata przystankowa ułatwia podróżnym oczekiwanie na przyjazd pociągu.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Koniec peronu przystanku, obok nieużywana bocznica biegnąca do zakładów w miejscowości Niemce. Bocznica ciągnie się od stacji Brzeźnica Bychawska.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
92,7km linii 30 i widok ogólny na peron przystanku Niemce.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Lublina.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok w stronę Lubartowa.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Przejazd na DW838, widok na wschód.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych i pospiesznych zatrzymujących się na tym przystanku.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Wejście do poczekalni dworca od strony południowej.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Dworzec od strony peronu stacyjnego, zamknięty na głucho.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Mały budynek dworca kolejowego od dawana nie jest używany do celów kolejowych. Widok od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Budynek dworca, można spotkać niezabezpieczone miejsca, które mogą sprawić że taka eskapada może zakończyć się źle.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji w południowej części peronu, niestety bliżej nie dało się dojść.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Widok na nowe odwodnienie, tor linii 30 został zrewitalizowany jako objazd na linii Warszawa Lublin na czas remontu głównego szlaku.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Dalsza droga peronem, średnio się da tędy iść.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Chwasty po metr półtora wysokości i tak to jest peron tego przystanku osobowego.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
44,6km linii 30 i przystanek osobowy z krawędzią peronową w widocznym stanie.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Widok w stronę Lublina, co ciekawe wskaźniki W4 są nowe.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Widok z czegoś co jest peronem, w stronę Łukowa. Wskaźnik W4 został, ale pociągi się tu nie zatrzymują.
Uploaded | 12 lipca 2020 |
Linia kolejowa numer 30 przebiegająca w pobliżu przystanku. Widok w stronę Radzymina Podlaskiego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Linia kolejowa numer 30 przebiegająca w pobliżu przystanku. Widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po łukowskiej stacji manewruje spalinowa lokomotywa rodzimej produkcji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EP07-400 ex EU07-400
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 090-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po odczepieniu części wagonów pociąg PKP IC ruszy w dalszą drogę do Terespola, druga część wagonów (ta z tyłu) pojedzie do Lublina ciągnięta lokomotywą SU160.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EU07-030
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 180-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa EU07 podczepia się pod skład z Lublina i dalej będzie ciągła pociąg do Szczecina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo przyprowadził do Łukowa skład pustych platform, jutro będzie jechać jako ratunek dla ET22-2036, które utknęło w Zajezierzu koło Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo ze składem.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1163
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 044-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewry ET22 po przyprowadzeniu składu od strony Międzyrzecza Podlaskiego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |