Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Oznaczenie: EN57AKM-1642 ex EN57-1642
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
EVN i VKM: 94 51 2 120 396-8 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
W stronę Żyrardowa i Skierniewic podróżuje wielu pasażerów.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57AKM-1630 ex EN57-1630
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Jednostka Kolej Mazowieckich odjeżdża w stronę Skierniewic.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa mała ale pojemna.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron 1 o wczesnej porze.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Niedokończone przejście podziemne.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron na przystanku Jaktorów
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście na peron.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Centralna Magistrala Kolejowa w tym miejscu odbija na południe.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Remontowana linia numer 1 w stronę Skierniewic.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dojście do peronu na linii numer 1.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wejście do przejścia podziemnego od strony peronu, jedynego który jest tymczasowo czynny.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z linii numer 4 w stronę Grodziska Mazowieckiego.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Budowa przejścia podziemnego między dwoma częściami miejscowości i liniami 1 i 4 nie przebiega w zakładanym tempie.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Dworzec PKP.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Wiata peronowa na przystanku WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Parking za przystankiem.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron przystanku zarządzanego przez WKD.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron w stronę końca linii.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę końca linii czyli stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Warszawy.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok w stronę Radomia.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie "radomskim".
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Skarżyska-Kamiennej.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Perony przystanku Gąsawy Plebańskie.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie "skarżyskim".
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Wiata przystankowa znajduje się na peronie "skarżyskim" (na peronie "radomskim" nie ma wiaty przystankowej.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec zamknięty zdewastowany.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec w Szydłowcu od strony drogi.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Wnętrze zamkniętego i zdewastowanego dworca.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Radomia.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Skarżyska Kamiennej.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji między peronami.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki ale stary peron 2 na stacji w Szydłowcu.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron numer 1 wraz z przejściem na peron 2.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron na stacji w Szydłowcu wraz z tablicami PKP PLK.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Plac przed stacją.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-834
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 361-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Węgiel ze śląska jedzie w stronę Warszawy.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EN57-1908
Rok produkcji: 1991
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Pociąg osobowy Kolei Mazowieckich jedzie do Skarżyska-Kamiennej.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Szeroki peron numer 2 w stronę Skarżyska.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Radomia.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok ze stacji w stronę Skarżyska Kamiennej.
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec od strony placu przed stacją.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Przejście przez perony.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron 2 i krawędź peronowa.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec z peronu 2.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Peron 1 w stronę Radomia.
Taken | 1 maja 2014 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |