Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Widok na dworzec w Pyskowicach od strony wschodniej z peron numer 2.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na dworzec w Pyskowicach od strony zachodniej z peron numer 2.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zaniedbany pyskowicki dworzec kolejowy od strony placu dworcowego.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Prawdopodobnie budynek ten służył jako szalet.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron pierwszy, tu nie zatrzymuje się nic, bo nic tu nie jeździ (po tym torze).
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i krawędź przy torze numer 1, przy tym torze zatrzymują się pociągi jadące na zachód do Opola czy Lublińca.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Przejście podziemne jest ciemne i nie oświetlone.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zejście do podziemnego labiryntu.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Zdjęcie formalnie z peronu numer 1, widok na perony 2 i 3. Przy peronie numer 1 jeździły kiedyś pociągi od strony Bytomia, dziś już przy tym peronie się nic nie zatrzymuje.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Dworzec w Pyskowicach jest w stanie ruiny, jednak ktoś zawiesił flagę państwową na budynku. Miły gest.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 od strony Gliwic.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Peron numer 2 i duża tablica, która tak w zasadzie jest końcem wspieranej przez zarządcę części peronu.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
"Małe" Pyskowice na trzecim peronie stacji w dniu święta państwowego. Rok 2018.
Uploaded | 26 listopada 2022 |
Widok na dawny dworzec z peronu drugiego.
Uploaded | 26 października 2022 |
Duża tablica z nazwą stacji na budynku dawnego dworca.
Uploaded | 26 października 2022 |
Centrum sterowania ruchem kolejowym.
Uploaded | 26 października 2022 |
Pięć do zera wygrywają stojaki jako bezużyteczne elementy peronowej architektury.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica informacyjna na drugim peronie stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Pod wiatą też są ławki, stare i brudne, ale są.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wiata na drugim peronie stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w stronę Opola.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Ławka peronowa.
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron numer 1 widok na zachodnią stronę.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na wschód w stronę Pyskowic.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok z przystanku kolejowego na zachód.
Uploaded | 26 października 2022 |
Przejazd drogowy przy którym, zlokalizowany jest przystanek kolejowy.
Uploaded | 26 października 2022 |
Podkłady strunobetonowe szykowane pod wymianę.
Uploaded | 26 października 2022 |
Rozkład jazdy pociągów Przewozów Regionalnych (Polregio) jadących tylko do Gliwic i Opola.
Uploaded | 26 października 2022 |
Urok szerokiego obiektywu :), widok na budynek dworca.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Na budynku dworca kolejowego znajduje się jeszcze stara tablica z nazwą stacji. Nie mogę napisać że stacja jest nieczynna bo nie jest to prawdą, nie jest tu prowadzona obsługa ruchu pasażerskiego, tzn. pociągi osobowe tylko tędy przejeżdżają bez postoju handlowego.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Za liniami 132 i 165 jest śląska kopalnia KWK Bobrem obsługiwana lokomotywami Orion Kolej. A u mnie tylko KWB 😛 w zasadzie bez obsługi kolejowej (nie licząc Betransu).
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Widok w stronę Zabrza.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Perony zostały zlikwidowane przy modernizacji stacji, widok w stronę Bytomia.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Wyjście do miasta jeszcze zostało na budynku stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Budynki dworcowe od strony podjazdu, niszczeją, są od lat nieużywane.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Droga dojazdowa do nieużywanej od lat stacji.
Taken | 11 listopada 2021 |
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Oznaczenie: EN57-123
Rok produkcji: 1965
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
EN57-123 jako pociąg osobowych relacji Opole - Wrocław.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawny budynek stacji w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Perony w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tory i perony.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Perony w Dąbrowie Niemodlińskiej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Brzegu.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Opola Głównego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP07-361 ex EU07-361
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EP07-361 w tradycyjnym malowaniu z pociągiem pospiesznym relacji Wrocław Główny - Warszawa Zachodnia, na pełnym dozwolonym biegu przejeżdża przez stację bez zatrzymania.
Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 6434
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna WM-15A 6434 zatrzymała się przez moment na stacji.
Uploaded | 2 stycznia 2019 |