Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 163
Oznaczenie: 411S Nr 112
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 036-9 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Przygotowany do akcji zima pług odśnieżny czeka na bocznym torze.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Mały semafor karzełkowaty.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec kolejowy z kładki nad torami w odległości mniej więcej trzeciego peronu stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w całej okazałości (strona zachodnia dworca) z peronu trzeciego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dworzec w Trzebnicy z perspektywy drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kasa automatyczna, gdy nie można utrzymać punktu normalnie takie rozwiązanie wydaje się całkiem dobrym pomysłem. Szkoda tylko tej niepowtarzalnej atmosfery.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Czynna poczekalnia jednak kasa biletowa zamknięta jest tu na głucho.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebnicka kolejowa wieża ciśnień niszczeje za torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie peronu 3 i torów 9 i 13.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Ławki z czasów PRL-u pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron trzeci, używana część peronu.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzeci nieczynny peron trzebnickiej stacji kolejowej, widok z kładki nad torami.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Peron drugi widok od strony wschodniej na zachodnią.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Wiata peronowa z perspektywy peronu drugiego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Zadaszenie na peronie drugim z perspektywy przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym w jego wschodniej części.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim pod wiatą peronową.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Nazwa stacji napisana czcionką typu gotyk wraz z wypisanymi innymi miejscowościami do który można było dojechać z Trzebini. Podróż do Paryża 1243km to najdłuższa trasa jaką można było pokonać. Dziś najdłuższa relacja to pociąg bezpośredni do Świnoujścia 756km i około 12 godzin jazdy.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Restauracja kolejowa pod wiatą, niestety w momencie wykonywania zdjęć obiekt był nieczynny.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok na małą wiatę peronową przy peronie pierwszym.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Trzebinia peron 1 widok na zachód.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
"zakratowany" budynek Poczty Polskiej w Trzebini, widok z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Prawdopodobnie jest to budynek należący do PKP PLK wykorzystywany obecnie jako magazyn.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na północ.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego widok na południe.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Krzeszowic i dalej na Kraków.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej i (w lewo na południe) w stronę Oświęcimia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna Szczakowej oraz bocznicy Euronaftu - Rafineria Trzebinia.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Budynek dworca kolejowego Balin jest obecnie częściowo zamieszkały. Część kolejowa jest opustoszała.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica na elewacji dworca z nazwą stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Zdewastowany budynek gospodarczy w Balinie.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dawny szeroki peron przystanku Balin.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Początek remontu i prac przygotowawcze przy torach.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Dojście od budynku dworca do peronu. Obecnie ten peron nie istnieje.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Tablica informacyjna unijna.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Jaworzna.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Widok w stronę Trzebini.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Rozkład jazy pociągów obowiązujący w okresie od 12.03.2017 do 10.06.2017. Najdłuższa relacja Rybnik 78km.
Uploaded | 9 stycznia 2019 |
Oznaczenie: BR232-037-2
Rok produkcji: 1974
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: BR231 i BR232
Typ: BR232
Przewoźnik: Kolprem
------------------------------------------
Ludmiła pracująca w służbie prywaciarza jedzie w stronę Krzeszowic.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Zamknięty dworzec kolejowy w Woli Filipowskiej czeka na koniec swoich dni.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica kierunkowa na peronie pierwszym w tyle elementy małej architektury.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Peron pierwszy widok w stronę Krakowa.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie toru i peronu przystanku osobowego.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugi,
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Kawałek wypłytkowanej części peronu 2.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy przystanku osobowym w Woli Filipowskiej.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z przystanku w stronę Trzebini..
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Widok z przystanku w stronę Krakowa.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |
Oznaczenie: M62Ko-684 ex M62-684 ex ST44-R009 ex V200.009
Rok produkcji: 1969
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62Ko
EVN i VKM: 92 51 3 630 428-2 PL-ZUESA
Przewoźnik: Grupa ZUE
------------------------------------------
Gagarin Grupy ZUE przejeżdża przez stację.
Uploaded | 7 stycznia 2019 |