Gmina: Gdynia
Gdynia Grabówek Lokomotywownia
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Grabówek
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Redłowo
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Główna
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Główna Dworzec Podmiejski SKM
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Wielki Kack
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Stocznia-Uniwersytet Morski
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Leszczynki
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Chylonia
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Cisowa
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Karwiny
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Orłowo
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Stadion
ładowanie mapy - proszę czekać...
Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana
ładowanie mapy - proszę czekać...
Podpory kładki nad torami, torów jest tu dużo.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście z kładki w kierunku południowym, windy tu nie ma.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście na peron w kierunku północnym.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kładka nad torami szeroka ale osoby z niepełnosprawnościami nie mają tu czego szukać.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
No to idę na przystanek Gdynia Stocznia-Uniwersytet Morski. Zaparkowałem na ulicy Kapitańskiej idąc prosto muszę jeszcze przejść przez główną ulicę w Gdyni czyli ulicę Morską. Tuż za nią zaczyna się przejście nad torami, którym można zejść na peron wspomnianego przystanku.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Gdynia się cały czas buduje za peronami powstaje duży wieżowiec.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Peron drugi przy wyjściu z peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Dalsza część peronu, widok na południe.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Drugi peron, widok na południe od strony wejścia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na czerwone zadaszenie wejścia na drugi peron z perspektywy pierwszej platformy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na wejście do windy na drugim peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Poziom ziemi i wejście na drugi peron przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na całą wiatę na pierwszym peronie z perspektywy drugiej platformy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Gablota informacyjna pod wiatą na pierwszym peronie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Peron drugi i tablica z nazwą stacji, tu już nazwa jest pełna "Gdynia Stadion" nie tak jak na czerwonych elementach zadaszenia jedynie "Stadion".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Imponujące czerwone zadaszenia chronią jedynie wejście na peron, dalej na peronach są jedynie duże wiaty.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok z południa peronu pierwszego w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Południowa część peronu (bliżej stadionu), perony są estetyczne i dość długie, ale mało jest tu elementów małej architektury.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Ławki, kosze, oraz informacja peronowa, ale ludzi brak.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Dochodzę do poziomu peronów, w tyle zdjęcia po prawej stronie widać stadion w Gdyni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Zadaszone wejście na pierwszy peron, można wejść po schodach lub wjechać windą.
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Czerwone zadaszenia peronowe z opisem STADION. Widok z poziomu "ziemi".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Przejście pod torami z poziomu "ziemi", tym przejściem przechodzi się między peronami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Wyjazd w stronę Gdyni Głównej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Tablica Unijna mówiąca o budowie Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Choć jeździ tu Polregio i SKM Trójmiasto i pociągów jest tu bardzo dużo, podczas mojej sesji zdjęciowej żaden pociąg nie przyjechał.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 31WE-028
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 31WE
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Podczas mojej bytności w Gdyni miałem wyjątkowe szczęście natrafiać co rusz na te dwie nowoczesne jednostki jeżdżące w SKM Trójmiasto, może obecnie jest ich już więcej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 31WE-027
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: 31WE
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Nowoczesna jednostka do nowego peronu pasuje najbardziej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EU07-067
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 189-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zdjęcie trochę z zaskoczenia i weszła coma :|.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1758
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Klasyczny kibel zatrzymał się przy nowoczesnym przystanku osobowym.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1395
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Tą jednostkę spotkałem w trzech różnych malowaniach, ciekawe kiedy spotkam się z nią ponowie, może uda się zrobić lepsze zdjęcie.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1185
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Dwie jednostki po torach linii 202 pędzą do Gdyni Chyloni.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN71-038 ex EN57-1123
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
EN71 ucieka w stronę Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Tor 502 dla pociągów jadących w stronę Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na zadaszenie peronu od południowej strony peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Od południowej strony peron robi się coraz szerszy.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Obok linii 205 przebiega linia dalekobieżna 202.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Wydzielone części pod wiatą z ławkami, kiedyś na takich wydzielonych miejscach ... można było palić.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Podwójne ławki dla pasażerów czekających na pociąg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Kolejna gablota z rozkładem jazdy SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Duża gablota z rozkładem jazdy SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Lepsze ujęcie nowego peronu z kładki nad torami od zachodniej strony.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Schodząc na peron naszym oczom ukazuje się duża wiata peronowa.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Widok na wyjście na kładkę nad torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Tablica z nazwą przystanku kolejowego w południowej części peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Zmodernizowany został peron i również postawiono nowocześniejszą tablicę z nazwą stacji.
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Tablica unijna mówiąca o modernizacji peronów na linii 250.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 24 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN90-008
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 31WE; 35WE; 36WE; 37WE; 45WE; ED78 EN63; EN98 (Newag Impuls)
Typ: EN90
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pomorski Impuls pierwszej generacji jedzie z Tczewa do Gdyni Chyloni gdzie skończy swój bieg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EP07-387 ex EU07-387 (Nr fabryczny: 287)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 082-5 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg dalekobieżny powoli zwalnia przed stacją końcową.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA138-002
Rok produkcji: 2010
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
SZT Typu: SA137 (Newag 220M 221M)
Typ: SA138
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA137 i SA138 to dla mnie najbardziej tajemnicza seria szynobusów w Polsce, mało ich jest i w dodatku obecnie wszystkie (SA137 i SA138) jeżdżą w rejonie Gdyni. Tu szynobus SA138 jedzie do Kartuz bez zatrzymania się na tej stacji.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 21 stycznia 2024 |