ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: ET22-242 (Nr fabryczny: 201E-243)
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 488-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na boczny tor wjeżdża pociąg towarowy PKP Cargo.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Widok na budynek dworca od strony torów.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Widok na budynek dworca od strony torów.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Dworzec kolejowy Warlubie od strony wsi.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Dawny budynek gospodarczy, używana przez drogowców w celu utrzymania linii.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Dawny budynek gospodarczy, używana przez drogowców w celu utrzymania linii.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Budynek magazynowy adoptowany przez prywatną firmę, widok od strony drogi dojazdowej.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Budynek magazynowy adoptowany przez prywatną firmę, widok od strony torów.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Boczna droga przy stacji, widok w stronę budynków przy dawnej bocznicy.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Boczna droga przy stacji.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Zarośnięta i nieczynna kolejowa wieża ciśnień na stacji w Warlubiu.
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Peron pierwszy po północnej stronie.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Tablica kierunkowa na peronie drugim.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Mała architektura na pierwszym peronie ukazana z innej perspektywy.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Mała architektura stacyjna czyli wiata peronowa oraz tablice rozkładowa i informacyjna.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Peron pierwszy jest zdecydowanie szerszy, a co za tym idzie bezpieczniejszy niż peron 2.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Przy budynkach administracyjnych rozpoczyna się płytowa część peronu numer 1.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Szutrowa część peronu numer 1.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Obrót o 180 stopni i widok na południe.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Idę dalej drugim peronem stacji, w międzyczasie wjechał pociąg towarowy na boczny tor i czeka na wolną drogę.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Dalsza część drugiego peronu (dość wąskiego), widok na północ.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Peron numer 2 i widok na północ, w stronę Tczewa.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Zakończenie drugiego peronu, widok w stronę Bydgoszczy.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
wejście na perony od strony południowej.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Kolejna tablica z nazwą stacji.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Tablica z nazwą stacji charakterystyczna dla województwa kujawsko-pomorskiego.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Tablica z nazwą stacji od strony torów.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Dawna tablica z nazwą stacji, dziś już nie do wymiany bo dworzec nie jest własnością kolej znaczy jest spółki PKP Nieruchomości ale ta nie wie czy ten dworzec nie jest własnością spółki Grupa PKP i tak trwa to w nieskończoność.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Słupek heksametrowy na linii 131.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |
Widok na północ w stronę Tczewa.
Taken | 18 sierpnia 2020 |
Uploaded | 9 stycznia 2021 |