ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Duża tablica z nazwą stacji na południowym zakończeniu peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok w stronę Ozorkowa i dalej na Zgierz i Łódź.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Peron na całej swojej długości jest oświetlony.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Piasek do akcji zima, jak widać nieużywany.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
W początkowej części peronu są dwie tablice z informacjami dla pasażerów.
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji przy wyjściu z peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wejście na peron od przejazdu, przy wejściu są stojaki na rowery.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Od wejścia na peron znajduje się tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wskaźnik dla pociągów zatrzymujących się na kursie do Kutna.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Widok na północ w stronę Łęczycy i dalej na Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek osobowy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Wszystkie najważniejsze elementy dla pasażerów znajdują się przy wejściu na platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Duża wiata dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Główne kierunki jazdy to Łódź i Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Za wiatami nie ma już żadnych innych elementów małej architektury.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Pusty peron.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Tablica z nazwą stacji w środkowej części platformy.
Uploaded | 1 października 2024 |
Jedyne ślady na peronie to ... moje ślady.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Jedyne elementy dla pasażerów to oznaczenie wyjścia i kosz na śmieci zmieszane.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |
Zamknięty semafor w kierunku na Krośniewice.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Jeden z torów pokryty jest dodatkowo grubą warstwą liści.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Peron i dwa ośnieżone tory.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Wejście na zaśnieżone perony dawnego przystanku.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Widok na koniec linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |
Oznaczenie: WM-15Ak Nr 368
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 304-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Ruch niedługo zostanie wznowiony, ostatnie inspekcje przeprowadzają pracownicy zarządcy linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dworzec kolejowy od strony stacji wąskotorowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Bus do Kutna właśnie dojechać, plac opustoszał.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Na placu dworcowym od lat jest wieża ciśnień, wygląda dość dobrze.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Tor numer 2 pokryty jest warstwą rdzy powierzchniowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pusty peron, pociągów nie ma pasażerów też nie ma. Ale to przejściowe.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Zaśnieżone ławki i podparcia dla pasażerów na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dwie gabloty na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "B" widok w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżony jest tak jak w przypadku pierwszego peronu tylko sektor "A".
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Mała wiata dla pasażerów, taki obiekt słabo chroni przez wiatrem czy zacinającym deszczem.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Z tej stacji można dojechać do Kutna i Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Gabloty informacyjno rozkładowe, a w nich rozkład jazdy busów z pod budynku stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Oznaczenia torów i sektorów drugiego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wejście na drugą platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z końca pierwszego peronu w stronę wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok na zakończenia peronów w południowej części stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok w stronę końca peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z sektora "D" w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "D", nie ma tam już żadnych elementów dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "C" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżone jest faktycznie do sektora "B" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pochwaliłem odśnieżanie nieco na wyrost i dalej już nie jest.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wiata na pierwszym peronie stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Choć pociągi osobowe jeszcze tu nie jeżdżą peron jest już dobrze utrzymany (odśnieżony).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |