Producent: LEW VEB Lokomotivbau Elektrotechnische Werke „Hans Beimler” Hennigsdorf (NRD Niemiecka Republika Demokratyczna)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Rok produkcji: 1974 | ASF 1 Nr 14296 |
Rok produkcji: 1978 | ASF 2 Nr 15909 |
Rok produkcji: 1983 | ASF Nr 17599 |
Rok produkcji: 1988 | ASF EL-1604 |
Oznaczenie: ASF Nr 17599
Rok produkcji: 1983
Producent: LEW VEB Lokomotivbau Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf (NRD Niemiecka Republika Demokratyczna)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Czytelna tablica sprzętu manewrowego ASF.
Uploaded | 19 czerwca 2021 |
Oznaczenie: ASF Nr 17599
Rok produkcji: 1983
Producent: LEW VEB Lokomotivbau Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf (NRD Niemiecka Republika Demokratyczna)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W hali można spotkać i co ważniejsze można też zidentyfikować ASF służące do przetaczania lokomotyw wewnątrz budynku.
Uploaded | 19 czerwca 2021 |
Niezidentyfikowany ASF w hali łódzkiej lokomotywowni PKP Cargo.
Uploaded | 19 czerwca 2021 |
Oznaczenie: ASF EL-1604
Rok produkcji: 1988
Producent: LEW VEB Lokomotivbau Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf (NRD Niemiecka Republika Demokratyczna)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: Warszawska Kolej Dojazdowa
------------------------------------------
Wózek akumulatorowy ASF o oznaczeniu EL-1604 służy do przetaczania EN94 i EN97 oraz jednego EN95.
Taken | 8 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Trzeci z wózków odpoczywa sobie z boku hali lokomotywowni.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Oznaczony jako ASF 2 we Wrocławskiej lokomotywowni przetaczał już nie jedną lokomotywę.
Dane techniczne:
Producent: LEW Hennigsdorf (NRD)
Lata budowy: 1966-1990
Ilość wyprodukowanych sztuk: 514
Ilość wyprodukowanych sztuk dla Polski: 134
Układ osi: B
Rozstaw toru: 1435 mm
Długość ze zderzakami: 4250 mm
Wysokość: 2800 mm
Szerokość: 3000 mm
Masa: 12 t
Prędkość maksymalna: 6 km/h
Moc ciągła: 17 kW
Siła pociągowa: 40 kN
Średnica kół: 650 mm
Napięcie zasilania: 110 V DC
Ilość silników trakcyjnych: 2
Rodzaj hamulca: mechaniczny, wrzecionowaty
Ilość pozycji nastawnika: 9
Pojemność akumulatorów: 455 Ah
Akumulatory: kwasowo-ołowiowe
Dane silnika elektrycznego:
Moc godzinna: 8,5 kW
Znamionowa prędkość obrotowa: 580 obr/min
Przełożenie przekładni: 1:25,4
Przekładnia: łańcuchowa, łańcuch rolkowy
Napięcie: 110 V
Prąd godzinny: 96 A
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Prawdziwa nazwa tego typu pojazdu używanego w lokomotywowniach to: Akkuschleppfahrzeug Baureihe EL 16.
Taken | 30 maja 2014 |
Uploaded | 30 grudnia 2018 |
Alferdzik w barwach Kolei Mazowieckich prezentuje się ciekawie.
Dane techniczne:
Producent: LEW Hennigsdorf (NRD)
Lata budowy: 1966-1990
Ilość wyprodukowanych sztuk: 514
Ilość wyprodukowanych sztuk dla Polski: 134
Układ osi: B
Rozstaw toru: 1435 mm
Długość ze zderzakami: 4250 mm
Wysokość: 2800 mm
Szerokość: 3000 mm
Masa: 12 t
Prędkość maksymalna: 6 km/h
Moc ciągła: 17 kW
Siła pociągowa: 40 kN
Średnica kół: 650 mm
Napięcie zasilania: 110 V DC
Ilość silników trakcyjnych: 2
Rodzaj hamulca: mechaniczny, wrzecionowaty
Ilość pozycji nastawnika: 9
Pojemność akumulatorów: 455 Ah
Akumulatory: kwasowo-ołowiowe
Dane silnika elektrycznego:
Moc godzinna: 8,5 kW
Znamionowa prędkość obrotowa: 580 obr/min
Przełożenie przekładni: 1:25,4
Przekładnia: łańcuchowa, łańcuch rolkowy
Napięcie: 110 V
Prąd godzinny: 96 A
Taken | 2 maja 2015 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Wózek Akumulatorowy typu ASF służy do przetaczania ciężkich lokomotyw po terenie depo.
Taken | 1 czerwca 2013 |
Uploaded | 29 grudnia 2018 |
Wózek akumulatorowy typu LEW jest w stanie uciągnąć nawet do trzech gagarinów.
Taken | 17 maja 2014 |
Uploaded | 26 grudnia 2018 |
Wózek akumulatorowy ASF na bocznych torach za pantografami służy do manewrowania z dużymi lokomotywami.
Uploaded | 26 grudnia 2018 |
Wózek akumulatorowy ASF w hali lokomotywowni wykorzystywany jest przez spółkę CTL.
Dane techniczne:
Producent: LEW Hennigsdorf (NRD)
Lata budowy: 1966-1990
Ilość wyprodukowanych sztuk: 514
Ilość wyprodukowanych sztuk dla Polski: 134
Układ osi: B
Rozstaw toru: 1435 mm
Długość ze zderzakami: 4250 mm
Wysokość: 2800 mm
Szerokość: 3000 mm
Masa: 12 t
Prędkość maksymalna: 6 km/h
Moc ciągła: 17 kW
Siła pociągowa: 40 kN
Średnica kół: 650 mm
Napięcie zasilania: 110 V DC
Ilość silników trakcyjnych: 2
Rodzaj hamulca: mechaniczny, wrzecionowaty
Ilość pozycji nastawnika: 9
Pojemność akumulatorów: 455 Ah
Akumulatory: kwasowo-ołowiowe
Dane silnika elektrycznego:
Moc godzinna: 8,5 kW
Znamionowa prędkość obrotowa: 580 obr/min
Przełożenie przekładni: 1:25,4
Przekładnia: łańcuchowa, łańcuch rolkowy
Napięcie: 110 V
Prąd godzinny: 96 A
Taken | 18 maja 2014 |
Uploaded | 12 grudnia 2018 |