Test
Ta część peronu jest pozbawiona ławek i innych elementów małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok w kierunku północnym ze środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona tablicy zawiera poza nazwą również symbol ułatwiający identyfikację kolei.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablica informacyjno rozkładowa na nowym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu i wyjście na północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dojście na peron od ulicznego chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stojaki na rowery, puste.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu po południowej stronie, peron jest zlokalizowany w innym miejscu niż przed modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Linia kolejowa 405 w kierunku południowym na Szczecinek, po prawej linia 202 w kierunku na Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona przejazdu na ulicy Witosa w Kobylnicy Słupskiej, widok w kierunku dojazdu do Park Handlowy ,,Pod Wiatrakami’’.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd przez dwie linie kolejowe na ulicy Witosa, widok w kierunku dojazdu do DK21.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przystanek ten jest położony na linii 405, teraz już całkowicie. Kiedyś można było jeszcze łączyć go z linią 202 (na upartego). Pociągi które się tu zatrzymują jadą jedynie do Szczecinka (przez Miastko).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Gabloty z informacjami dla podróżnych oraz rozkładem jazdy (to podstawowa informacja).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tabliczka z oznaczeniem wyjście zamontowana jest na słupie lampy oświetleniowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Od początku tej linii jest do tego miejsca dokładnie 143,4 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusta część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka charakterystyczny układ na zmodernizowanych przystankach linii 405.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Za wiatą zasadniczo kończy się używalna część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą jest kilka miejsc siedzących oraz kilka miejsc stojących.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Peron jest dość szeroki aby zmieściła się tu wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Elementy małej infrastruktury od wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji umiejscowiona w północnym końcu peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu do drogi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron z poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary peron został wyrugowany (był w tym miejscu), po dawnym peronie została jeszcze lampa oświetleniowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym odcinku linia mocno meandruje to widok ze zbliżeniem w stronę Miastka.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z wejścia na peron w stronę południową na Miastko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na północ w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Według mnie te stojaki na rowery są w złym miejscu, powinny być bardziej oddalone od drogi, ale co ja tam się znam i co ja tam wiem PLK wie najlepiej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd kolejowy przy którym zlokalizowany jest przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kapliczka w pobliżu przystanku kolejowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Rozkład jazdy z przystanku osobowego w Kępce koło Kępic.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Budynek dworca w Kępicach od strony dawnego placu ładunkowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś tory i można było przeładowywać wagony do magazynu przydworcowego. Współcześnie takie rampy ładunkowe niszczeją i popadają w ruinę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Plac dworcowy wraz z dojściem do wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na tor zasadniczy w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusty peron stacji widok od północnej strony w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablice kierunkowe są zamontowane do słupa oświetleniowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kolejna mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Małe Kępice, takie krótkie nazwy stacji można spokojnie ustawiać na jednym słupku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie na północnym końcu platformy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Nowa duża tablica z nazwą stacji w południowej części peronu (przy wyjściu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca ma się dobrze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, widok w kierunku wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na podwójne ławki i kosz pomiędzy nimi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławek pod chmurką jest sporo, ciekawe czy była choć raz taka sytuacja żeby wszystkie były zajęte.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dwie wiaty przystankowe dla podróżnych mogą osłonić pasażerów przed złymi warunkami atmosferycznymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża gablota z rozkładem obecnym i przyszłym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wszystkie pociągi odjeżdżają nie zależnie od kierunku z toru numer 1 (przy pierwszym peronie bo więcej peronów formalnie już nie ma).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przed wejściem na peron zarządca umieścił gablotę z informacjami dla podróżnych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Starsze stojaki pod chmurką również nie znajdują zastosowania.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą sprytnie zamontowano stojaki na rowery, cóż z tego jak nie są używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pozostałości czyli dawna wiata peronowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ten tor jest obecnie wykorzystywany do mijania się pociągów, to że jest pokryty warstwą rdzy świadczy o braku używania więc nie jest wykorzystywany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na większą część jedynego wyspowego peronu od strony zachodniej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ładownia nie jest już w stanie idealnym ale na potrzeby załadunku 2-3 wagonów drewnem wystarczy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Krawędź przy dawnej ładowni, obecnie da się wjechać na ten porośnięty trawą tor więc od czasu do czasu coś się tu ładuje.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na wyjazd w stronę Miastka (na południe).
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Rozkład jazdy nie za bogaty, szkoda bo linia w większości jest zmodernizowana i mogłoby tędy jeździć zdecydowanie więcej pociągów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zdjęcie na dworzec od strony torów, w tym miejscu przed remontem były jeszcze perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony placu dworcowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji, parter chyba nieużywany ale piętra już raczej zamieszkałe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy przy wejściu/wyjściu z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pod drugiej stronie gabloty zamieszczone są informacje dla pasażerów.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Ławek jest w sumie więcej niż kursów pociągów :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na północ jedzie się do stacji węzłowej Słupsk na południe do stacji nie węzłowej Miastko. Na całym odcinku linii 405 od Szczecinka do Słupska nie ma już żadnych odgałęzień, a były, w Słosinku do Człuchowa, w Miastku do Bytowa i w końcu w Korzybiu do Sławna i Bytowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Charakterystyczny układ ławek dla zmodernizowanej od Słosinka do Ustki Uroczyska linii (nie wliczając stacji Słupsk).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Bliżej wyjścia z peronu zaczynają pojawiać się ławki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, wszystkie elementy małej architektury są zlokalizowane jedynie przy wejściu na peron po jego północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na ten tor mogą zjeżdżać pociągi, które mogą się tu mijać, jednak po mimo tego że składy mogą się tu minąć ... zamawiający przewozy czyli urząd województwa pomorskiego (i po części zachodniopomorskiego) nie zamawiają wystarczającej ilości przewozów żeby w pełni wykorzystać obecny potencjał tej linii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Tor zasadniczy widok z południa na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Jedyna pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji ulokowana jest w południowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji w północnej części peronu (przy wyjściu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Kolejna mała tabliczka z nazwą stacji na dwu krawędziowym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Współczesna mała tabliczka z nazwą stacji na jedynym peronie stacji.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na budynku mieszkalnym znajduje się stary napis z nazwą stacji, ile lat widnieje ten napis nie wiem (lata 70-te XX wieku) ale napis jest cały czas czytelny.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
W części gdzie był zlokalizowany pierwszy peron obecnie jest wykorzystany jedynie fragment, umieszczono w tym miejscu stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Peron jest już tylko jeden, wyspowy, żeby się do niego dostać należy przejść przez ten labirynt.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wyjście z peronów na plac dworcowy i resztę wsi Kawcze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wejście na perony od strony placu dworcowego, wejście zlokalizowane jest pomiędzy budynkiem mieszkalnym a, budynkiem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Plac dworcowy przed stacją, plac jest dość duży, pamiętam że kiedyś odbywały się tu rynki ale czy tak jest obecnie, nie mam pewności.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na plac ładunkowy, dziś już nikt z tego placu nie korzysta w sensie ładowania towarów, sama stacja jest jedynie mijanką.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok w kierunku wylotu na Korzybie i dalej na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś perony stacyjne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Większe zbliżenie na wylot w stronę Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na wylot w kierunku Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Rozkład jazdy na stacji Kawcze, marny.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Dwie ławki ustawione obok siebie i kosz, to na tej linii taki układ który ciągnie się od Słosinka do Ustki Uroczyska (z wyjątkiem stacji Słupsk).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |