Test
Za wiatą są jeszcze dwie ławki ale i tak lepiej za tą wiatę nie chodzić, wyjście jest na południe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Wiata przystankowa dla pasażerów to najważniejszy element na tym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Główna część peronu tego przystanku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Kierując się na północ od wejścia mamy gabloty z rozkładem jazdy i informacją pasażerską dalej są też wiata i kosze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Główna (szersza) część peronu jest położona w północnej części platformy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
W tej części peronu zarządca zdecydował się zwęzić peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Peron, widok na południe od wejścia. Nie ma tam elementów małej architektury nie licząc tablic z kierunkiem wyjścia i tablic z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Na końcu peronu po północnej stronie zarządca zamontował dużą tablicę z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Mała tabliczka z nazwą przystanku kolejowego.
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Szafki z oświetleniem sterują całą infrastrukturą oświetleniową peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Stojaki na rowery, puste nikt z nich nie korzysta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Widok w kierunku wyjścia, szutrowe dojście nie jest jakoś długie ale jest bardzo niewygodnie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Tam kawałek dalej zaczyna się kolej PKP robi sobie już dojście do peronu i możliwość zostawienia rowerów ale o tym że nie da się tu dojechać wygodnie to nie ... to nie PKP.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
To dojście od ulicy robiła gmina lub
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Zakończenie peronu w południowej części, jest tu też skrzynka z piaskiem do zimowego utrzymania peronu i dojścia do niego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
To zdjęcie miało przedstawiać cały most, w zasadzie dubluje się z poprzednim, cóż czasem tak bywa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Widok w kierunku Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Widok w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
To całkiem dobry rozkład jazdy pociągów, choć trasa jest dość krótka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 16 stycznia 2024 |
Dawny magazyn kolejowy jest zabity dechami, widok na dworzec od strony torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Część kolejowa dworca, w tej wysuniętej części znajdowała się nastawnia czyli serce stacji, dziś nie ma już nic tylko kraty i dech w oknach i drzwiach.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Dworzec w Ciecholubiu od strony podjazdu, widać że ktoś tu mieszka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Widok ogólny na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Widok w stronę południowego krańca peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
W południowej części stacji nie ma już elementów małej architektury, zarządca takie elementy ustawia jedynie przy zejściu z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Również mały format tabliczki z nazwą stacji jest zamontowany na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Oczywiście zarządca nie zapomniał o tablicach z nazwą stacji, tu w wersji dużej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Ławka, kosz, ławka. Taki układ jest na każdym jedno krawędziowym przystanku odnowionej linii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Za wiatą są jeszcze dwie ławeczki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Oczywiście jest tylko jedna wiata, pasażerów nie ma tu za dużo.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Wiata peronowa jest estetyczna jak i na każdej innej stacji i przystanku na odnowionej linii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Są tu dwie gabloty informacyjno rozkładowe, kosze na śmieci, wiata oraz tablice kierunkowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Nowy peron jest wyposażony we wszystkie współczesne elementy platform stosowane przez zarządce.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Tu kiedyś była stacja widać to, ale po stacji pozostało już wspomnienie i dworzec, który jest częściowo zamieszkały.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Dawne staro torze może jest tu nieco bardziej widoczne ale to już pozostałość historii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Tu kiedyś był drugi tor, dziś porastają tu krzaki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Zejście z peronu na plac dworcowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Barierki po lewej i po prawej stronie na wejściu do peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Wejście na jedno krawędziowy peron dawnej stacji dziś już przystanku osobowego.
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Chodniczek prowadzi do peronu, po prawo budynek dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Są tu zamontowane stojaki na rowery ale nikt z nich nie korzysta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Wyjście z peronu (nowe) w stronę placu przed budynkiem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Tu kiedyś była ładownia oraz drewniana szopa dziś już pozostał tylko stary bruk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Widok na południe w stronę Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Rozkład jazdy pociągów przejeżdżających przez Ciecholub, po mimo modernizacji linii liczba pociągów nie wzrosła, może potrzebna będzie modernizacja od Słosinka do Szczecinka ale tam jest już zachodniopomorskie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 13 stycznia 2024 |
Budynek dworca nie pełni już funkcji kolejowych, jest częściowo zamieszkały, widać to po nowych oknach.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiaty peronowa dla podróżnych czekających na pociągi w różnych kierunkach jazdy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiata skierowana w kierunku słupskim.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Ławki zamontowane na peronie stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zakaz palenia, oraz informacja gdzie można dojechać z tego peronu.
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Podwójna wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Gablota z informacjami dla pasażerów na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Pierwsza od wejścia gablota zawiera rozkłady jazdy pociągów (obecny i przyszły).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wiata podwójna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Podwójne ławki dla pasażerów, zamontowane tego jakby były tu duże potoki pasażerów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok z południa na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Koniec peronu po południowej stronie i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wejście na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Przy wejściu na peron znajduje się gablota z informacjami dla podróżnych, choć chyba mało kto je czyta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Wejście na peron przez labirynt.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Przy wejściu na perony PKP PLK zamontował stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Dojście od ulicy do stacji, auto zostawiłem przy głównej drodze i dalej szedłem przez ten gąszcz w nieznane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Semafory wyjazdowe na północnej głowicy stacji (w kierunku na Ustkę).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok w stronę końca linii 405 czyli w stronę Ustki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Widok na semafory wyjazdowe w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Dalej linia 405 leci w stronę Słupską, Szczecinka i Piły.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Nowy rozkład jazdy tu już są pociągi tylko do Ustki i Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Do tej wsi można dojechać z Wrocławia ale do Wrocławia się już nie dojedzie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 3 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SA139-010
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA139 (Link 223M PESA)
Typ: SA139
EVN i VKM: 95 51 2 720 136-1 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Na przystanek wjeżdża właśnie pociąg ze Szczecinka, jeden pasażer wysiadł i wsiadł jeden.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Na dworcu są jeszcze dawne napisy z nazwą stacją, czym to było malowane że trzyma się tak dobrze.
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Dworzec od strony drogi, jest zamieszkały w całości.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Prawdopodobnie dawny magazyn przy budynku dworca obecnie własność prywatna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Widok szczegółowy na zamontowane ławki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Oficjalne wyjście z peronu jest tylko jedno i znajduje się na południu platformy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Wyrobiona ścieżka do drogi czyli "dzikie" wyjście z peronu, aż szkoda że nikt nie pomyślał żeby tu zrobić wyjście ze stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Za wiatą są jeszcze ławki dla pasażerów, choć tłumów tutaj nie ma.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Nowa wiata peronowa dla pasażerów czekających na pociąg.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Widok na Słupsk z pod tablic kierunkowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Widok w stronę Miastka z pod tablic kierunkowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Dworzec znajduje się na południe od wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Wejście na peron przystanku.
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Wejście na peron od strony szosy, wykonawca zamontował też stojaki na rowery bezpośrednio przy krawędzi drogi, czemu nikt tu nie zostawia rowerów ... trzeba sobie samemu odpowiedzieć.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
W północnej części peronu wykonawca modernizacji również zamontował tablicę z nazwą stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Mała tablica z nazwą stacji znajduje się w środkowej części nowego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji w południowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Widok w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Po mimo modernizacji linii 405 na pomorskim odcinku od Słupska do Miastka (w zasadzie do Słosinka) pociągów nie przybyło.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 28 grudnia 2023 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie tendra parowozu stojącego na terenie lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Oznaczenie parowozu na jego boku.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywa.
Uploaded | 26 maja 2022 |
Oznaczenie: Px48-3908 (Nr fabryczny: 3066)
Rok produkcji: 1954
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Px48
------------------------------------------
Parowóz jako pomnik przy lokomotywowni w Szczecinku.
Taken | 16 sierpnia 2019 |
Uploaded | 26 maja 2022 |