Test
Oznaczenie: EN57-1266
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Do Gdyni Głównej z Bydgoszczy Głównej odjeżdża właśnie pociąg Polregio.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57-1100
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Jednostka w szaro białym malowaniu charakterystycznym dla oddziału Polregio w Gdyni prowadzi skład z Bydgoszczy.do Gdyni Głównej.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca od strony drugiego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
W budynku dworca mieści się Apteka i Przychodnia, widok od strony miasta.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Poczekalnia dworcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Semafory wyjazdowe w stronę Bydgoszczy.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tory zasadnicze od lewej tor numer 2 dla pociągów jadących w stronę Bydgoszczy dalej tor numer 1 dla pociągów jadących w stronę Tczewa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron drugi jest wąski niebezpieczny szczególnie gdy sąsiednim torem przejeżdża jakiś pociąg bez zatrzymania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Przejście między peronem 1 i 2 na drugim peronie jest duża tablica z numeracją peronu i mniejsza z oznaczeniem toru. Zarządca mógłby zamontować barierki przy drugim torze sam drugi peron jest dość niebezpieczny.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Południowa część pierwszego peronu została wykorzystana jako miejsce zamontowania stojaków na rowery i chyba jest to dobre miejsce choć mogłoby być zadaszone.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wychodząc z poczekalni dworcowej mamy małe zadaszenie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wiata przystankowa w zagłębieniu między budynkami.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Magazyn kolejowy przy pierwszym peronie, dziś opuszczony budynek wykorzystywany jest w minimalnym zakresie.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Peron pierwszy nie ma może za wiele elementów małej infrastruktury ale są one schowane w zagłębieniu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na bocznicy odstawiony wagon do przewozu zboża, powód wykruszona wstawka hamulcowa.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na drugim peronie stacji nie ma praktycznie żadnych elementów dla pasażerów poza ogromną tablicą z nazwą peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Na dalszą część peronu nie powinno się wchodzi gdyż jest ona wyłączona z użytkowania.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Wejście na nastawnię od strony pierwszego peronu.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu pierwszego.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji w nieużywanej części pierwszej platformy.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Nazwa stacji na elewacji dworca.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Dwa główne kierunki jazdy czyli Bydgoszcz na południe i Tczew na północ.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |
Linia 131 w odcinku od Bydgoszczy do Tczewa jest bardzo obciążona ruchem dalej od Tczewa do Gdańska jest jeszcze gorzej. Pociągów jest tu dość dużo.
Taken | 12 sierpnia 2020 |
Uploaded | 17 lutego 2024 |