Test
Niestety dworzec jest za zaroślami i nie można ukazać go w pełni, ale sam dworzec przeszedł już do historii.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok z pod zadaszenia dworca na peron.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Ławki pod zadaszeniem dworcowym.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok ze wschodu na zachód.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Poza oświetleniem peronu nie ma tu już nic więcej.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Przystanek jest położony bardzo nisko, opuszczony hotel jest położony wyżej na poziome drogi.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
W dalszej wschodniej części peronu nie ma już elementów do obsługi pasażerów.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Stary typ tablic z nazwą stacji.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok ze wschodu na zachodnią stronę peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Wiata przystankowa położona jest nieco na wschód od wejścia na peron.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
W środkowej części peronu znajdują się elementy małej architektury.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Tablica kierunkowa wskazuje dwa kierunki jazdy Muszyna i Nowy Sącz.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Budynek jest położony bezpośrednio na peronie przystanku.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Chyba mieszka tu kilka rodzin, świadczyć o tym może liczba anten satelitarnych.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Przy peronie znajduje się budynek mieszkalny i mieszkają tam ludzie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Peron z zachodu na wschód.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Peron przystanku sam przystanek ma w nazwie słowo Zdrój ale czy jest to miejsce zdrojowe tego do końca nie jestem pewien.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Dobrze że jest tu choć barierka, inaczej byłoby ciężko wejść i zejść z peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Najbardziej stroma część podejścia do DW971.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Stromo i niebezpiecznie, ale z oświetleniem.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Na mapach google czy geoportalu to zejście do peronu jest bardzo słabo widoczne, sam też nie bardzo wiedziałem gdzie można dojść do peronu. Obecnie jest tu już inne zejście w innym miejscu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Droga wojewódzka 971 prowadzi z Piwnicznej-Zdrój do Krynicy-Zdrój. W głębi zdjęcia znajduje się bardzo strome i niebezpieczne zejście do peronu przystanku.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok w kierunku na Nowy Sącz.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok w kierunku Muszyny.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Tabliczka z nazwą przystanku kolejowego pod dworcową wiatą.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony drugiego peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Dworzec kolejowy jest zamieszkały, widok od strony podjazdu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok na obie wiaty na drugim peronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok z zachodu na wschód.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Zakończenie drugiego peronu po zachodniej stronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Peron drugi jest dłuższy w kierunku zachodnim niż pierwszy.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Jedna z dwóch wiat przystankowych na drugim peronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Drugi peron stacji, widok w kierunku Muszyny.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Gablota informacyjna oraz wejście z ulicy na drugi peron.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Drugi peron przy przejściu przez tory.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Zelektryfikowany tor biegnie w stronę Nowego Sącza.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Środkowy tor używany przez pociągi pospieszne i towarowe.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Przejście przez trzy tory widzie do drugiego peronu stacji.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok na całą opustoszałą rampę przy zlikwidowanej bocznicy.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Rampa po zlikwidowanej bocznicy obok ramy za płotem znajduje się skład materiałów sypkich.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
W budynku dworca znajdowała się (i być może dalej tam jest), nastawnia z dyżurnym ruchu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Ciekawie wkomponowana nazwa stacji w elewację budynku dworca.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie, za tą tablicą znajduje się mały parking i tam właśnie udało mi się zaparkować na chwilę samochód.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Gablota informacyjno rozkładowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Gablota z informacjami dla pasażerów ta tablica jest przy budynku dworca na pierwszym peronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok w kierunku zakończenia peronu pierwszego po zachodniej stronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok z zachodniej części peronu pierwszego w stronę wschodnią.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Peron pierwszy pod budynkiem dworca, jest tu jedyne oficjalne przejście przez tory do drugiego peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Peron pierwszy i tory w kierunku Muszyny.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Dawna gablotka informacyjna, ciekawe że PKP PLK nie usunęło tego elementu z peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Druga wiata na pierwszym peronie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Choć same perony nie są nowe zarządca postawił tu współczesne wiaty przystankowe.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Rozkład jazdy na stacji, która pełni rolę większej mijanki na jednotorowej linii z Tarnowa na Słowację.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: EN57-2061 ex EN57-1294
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg z Muszyny do Tarnowa odjeżdża właśnie z przystanku osobowego.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Dworzec kolejowy, ciężko pisać o tym obiekcie gdyż obecnie już nie istnieje i jest postawiony nowy budynek, którego na żywo jeszcze nie widziałem.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Przystanek jest położony w malowniczej okolicy.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok z zachodniej części peronu w stronę Muszyny.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Koniec peronu, na samym końcu jest jeszcze jedna tablica z nazwą przystanku.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Po mimo braku elementów małej architektury na całej długości peronu są lampy oświetleniowe, ale to raczej zasługa minionych lat niż obecnych działań zarządcy.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Na patyku ustawione są znaki kolejowe informujące o zbliżających się przejazdach drogowych.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Pusty peron tam zarządca nie ustawił już żadnych elementów małej architektury.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Za wiatą peronową jest jeszcze tylko tablica z nazwą stacji.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Wiata przystankowa z miejscami do siedzenia i podparcia.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Na tym przystanku budowany jest system komunikacji, miał on być testowo wprowadzany ale chyba na razie jeszcze będą funkcjonowały kanały radiowe te co obecnie.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Średniej wielkości wiata przystankowa z widokiem na Poprad i Słowację zarazem.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Na tablicy kierunkowej są zamieszczone dwa główne kierunki jazdy pociągów. Pociągi jadą stąd na Muszynę i Nowy Sącz.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Na tym przystanku jest bardzo wąski peron ułożony z płyt chodnikowych.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Tablica z nazwą stacji od torów. Tablice mają dwa oznaczenia w zależności od, której strony się na nie patrzy.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok na tablicę z nazwy stacji od ulicy.
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Koniec peronu, za torami Poprad i dalej już Słowacja.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok na wyjazd z przystanku w stronę Muszyny.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Widok w stronę Nowego Sącza.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Z małego przystanku przy granicy ze Słowacją można dojechać do Tarnowa czy Krakowa ale też i Muszyny i Krynicy-Zdrój.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 grudnia 2023 |
Oznaczenie: EN71-016
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Budynek dworca kolejowego zza torów. Sam budynek przeszedł już do historii.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Dworzec od strony "za torami".
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Dawny szalet lub magazyn, dziś raczej nie używany, znajduje się on za budynkiem dworca.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Główna część peronu (od wejścia).
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Widok w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Tablica kierunkowa wskazuje gdzie możemy dojechać z tego przystanku.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Nieco szersza część peronu, jednak ta część jest mniej oblegana.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Obok, a w zasadzie już na peronie są skały, momentami może być tu bardzo niebezpiecznie. Nie do końca udało mi się to uchwycić ale są tu założone siatki bezpieczeństwa żaby blokowały spadające odłamki skalne.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Przestrzeni jest tu bardzo mało, trzeba szczególnie uważać gdy przejeżdża tu pociąg bez zatrzymania.
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Miejsca jest tu naprawdę mało, za torami wąski pas zieleni i droga wojewódzka 971, a za nią rzeka Poprad.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Peron jest też wyposażony w wiatę peronową, tu poza ochroną przed deszczem wiata ta chroni przed skałami lecącymi z góry.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Od wejścia na peron zarządca postawił gablotę z rozkładem jazdy oraz semafor (przed wjazdem na mijankę).
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na wąskim peronie, za peronem są skały.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Duży napis z nazwą stacji na budynku małego dworca.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Widok z mijanki w stronę przystanku osobowego.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Most na rzece Wierchomlanka, rzeczka ta wpada do Popradu.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Widok w kierunku na Nowy Sącz, w tamtym miejscu czeka jednostka EN71 na pociąg z kierunku przeciwnego.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Szosa numer 971 w kierunku na Muszynę i przejazd przy przystanku osobowym.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Choć przystanek jest niepozorny zatrzymują się tu pociągi jadące do Wrocławia, Warszawy i Gdyni.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ET22-975
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 224-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa PKP Cargo gotowa do podjęcia służby.
Taken | 21 sierpnia 2023 |
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ET22-799
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 395-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta ciężka lokomotywa towarowa raczenie nie doczeka się już naprawy głównej, zostanie sprzedana do złomiarzy lub w najlepszym razie do prywaciarza.
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: ET41-162
Rok produkcji: 1981
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W Tarnowie można spotkać się nawet z wyłączonym jamnikiem, ten czeka na odesłanie do Ostrowa Wielkopolskiego na naprawę.
Taken | 21 sierpnia 2023 |
Uploaded | 9 grudnia 2023 |
Oznaczenie: EU07-1521 ex EU07-059
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 047-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta wiekowa bądź co bądź lokomotywa właśnie wyjeżdża z lokomotywowni na pociąg. A młodsze lokomotywy ... palnik?
Taken | 21 sierpnia 2023 |
Uploaded | 9 grudnia 2023 |