Test
Oznaczenie: EP09-019
Rok produkcji: 1992
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 046-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pośpiech prowadzony przez EP09 jedzie do Gdyni.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Oznaczenie: EN57-1272
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 959-2 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jedzie pociąg osobowy, w tej części linii numer 9 to prawie relikt.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Oznaczenie: EP07-1060 ex EU07-165
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 139-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z tą lokomotywą w 2022 roku bardzo często się spotykałem.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Wiata na drugim peronie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Tablice informacyjne na drugim peronie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Tu można napisać Wielka tablica z nazwą stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Peron 2 i 1 widok na południe.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Druga wiata na drugim peronie na południowej części platformy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Wiata na drugim peronie przystanku, dla podróżnych jadących w stronę Działdowa i o dziwo nawet jeden podróżny przyszedł na pociąg.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Ta wiata znajduje się na pieronie pierwszym jednak zlokalizowana jest bliżej wyjścia.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Na tym przystanku znajdują się aż cztery wiaty dla pasażerów, ta położona jest w końcowej części peronu pierwszego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Tablice z nazwą stacji są na tyle duże że aż potrzeba było robić dla nich zatoczki.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Pamiętam jakbym tam był wczoraj, fajnie było :)
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Peron pierwszy widok na północ.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Jest jeszcze rano, latarnie na peronie świecą się.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Peron pierwszy i od wejścia elementy małej infrastruktury.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Widok na północ, po drodze do Iławy mijamy stację Gralewo, Rybno Pomorskie, Montowo, Zajączkowo Lubawskie i Rakowice, ale te stacje raczej są obsługiwane za pomocą LCS-ów.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Widok w stronę początku linii numer 9, na południe. Najbliższa stacja węzłowa to Działdowo.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Podziemne przejście jest małe ale oświetlone.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Zejście po drugiej stronie torów.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Zejście dostosowane jest zarówno dla potrzeb osób pełnosprawnych jak i osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Zadaszone przejście umożliwia przejście pod torami.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Wejście na perony od strony cmentarza i drogi którą, tu przyjechałem.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Parking przed stacją duży i można tu spokojnie zaparkować i przesiąść się na pociąg. Tylko szkoda że tak mało tych pociągów, które się tu zatrzymują.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 marca 2023 |
Rozkład jazdy nie na bogato.
Uploaded | 26 marca 2023 |
Oznaczenie: ET22-1172
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 010-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Przez stację przejeżdża właśnie na biegu pociąg towarowy PKP Cargo, prowadzony lokomotywą serii ET22.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 grudnia 2022 |
Oznaczenie: EN57-2074 ex EN57-1350
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 918-7 PL-PREG rb
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
To zdjęcie w zasadzie na odjazd tej jednostki ze stacji początkowej. Właśnie wybiła godzina odjazdu.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Oznaczenie: EN57-2074 ex EN57-1350
Rok produkcji: 1980
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 916-1 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Jednostka czeka na godzinę odjazdu do Iławy Głównej i jakiś wariat robi jej zdjęcie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Dworzec w Działdowie od strony peronu numer 2.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Działdowski dworzec kolejowy od strony miasta.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wnętrze dworca w Działdowie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wejście do budynku dworca z peronu pierwszego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Zdjęcie peron numer 3 od północnej strony (widok na południe).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Zakończenie peron numer 2 i wyjście do przejścia przez tory, choć jest tu zakaz przejścia przez tory. Przykładowo w Nasielsku takie przejścia były zamknięte.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron numer 2 i widok na północ, na zakończeniu peronów jest przejście łączące wszystkie peron z wyjściem na miasto.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Godzina 6:00 i peron numer 2 w Działdowie. Tego dnia jest to trzecia stacja na której, robiłem zdjęcia. Z noclegu w Mławie wyjechałem o godzinie 4:30.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie z widokiem na tą samą tablicę na peronie numer 1.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie z widokiem na tą samą tablicę na peronie numer 3.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na wiatę na peronie drugim od północy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tor pierwszy linii numer 9 tędy codziennie przejeżdża multum pociągów.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Drugi peron i zasadnicze tory linii numer 9. Widok od wejścia na północ.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Podwieszana tablica z rozkładem jazdy o godzinie 5:53 odjedzie pociąg do Iławy Głównej.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na południe z peronu pierwszego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na wiatę peronową pierwszego peronu obok tablica z rozkładem jazdy i tuż za nią jest już parking. Po lewej stronie stoi pociąg Polregio do Iławy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Sektor A peronu pierwszego, ten peron został już nieco unowocześniony gdyż zarządca zamontował oparcia stojące.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Jestem już na pierwszym peronie pod wiatą i tu ciekawa konstrukcja ławka z widokiem na ścianę.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na wiatę peronową na pierwszym peronie od północnej strony.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Budynek magazynu jest w niezłym stanie choć raczej nie jest od używany.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na magazyn dworcowy od strony północnej.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Szeroki peron pierwszy od północnej strony.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Budynek administracyjny przy torach.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok na dawną wieżę ciśnień z peron drugiego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Podziemny labirynt łączący dwa z trzech peronów stacji, są tu również windy dla osób niepełnosprawnych.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
W pobliżu budynku dworca znajduje się przejście podziemne umożliwiające dojście do peronów 2 i 3, znajduje się tu również kasa biletowa Kolei Mazowieckich.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wejście/Wyjście z peronu pierwszego po północnej stronie stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Po północnej stronie peronów znajduje się przejście przez tory łączące trzy perony stacji w Działdowie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Rampa załadunkowa w Działdowie umożliwia maksymalnie obsługę dwóch wagonów, ale to chyba wystarczy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Bocznice w Działdowie są zakończone kozłami oporowymi oraz rampami załadunkowymi.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Bocznice ciągną się pod budynek dawnego magazynu dworcowego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Mało używane bocznice w Działdowie.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Koniec peronów i widok na północ.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok w stronę wyjazdu na Iławę, Olsztyn oraz nieprzejezdny wyjazd na Brodnicę.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
W Działdowie tabliczka kierunkowa wskazuje kierunki na południe Warszawa (choć stacjami węzłowymi są Nasielsk czy Legionowo) oraz na północ Iława i Nidzica (Nidzica jest byłą stacją węzłową, linia do Szczytna jest nieprzejezdna).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Zagłębienie z wiatą przystankową na drugim peronie stacji, jest godzina 6:25 ja jestem na czwartej stacji tego dnia zdjęciowego (w sumie było 28 stacji).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Duże gabloty z informacjami dla podróżnych, zarządca wstawił tam informacje i od lat stoją te informacje nie ruszone.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji w środkowej części peron numer 2.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
po lewej stronie znajduje się zagłębienie w peronie zam też zarządca ustawił kosz na śmieci.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tabliczka z rozkładem jazdy znajduje się również na drugim peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron drugi i tor drugi.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Koniec peronu pierwszego (widok na południe), po lewej stronie zejście z peronu do drogi.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Drugi peron już się skończył, perony 1 i 2 nie są symetrycznie położone.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Tablica z rozkładem jady na pierwszym peronie stacji.
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron pierwszy i zagłębienie w peronie, do czego to służy i co miało tu być? Może zarządca planuje tu postawienie współczesnych wiat tego nie wiem.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Środkowa część peron pierwszego i tablice z informacjami dla podróżnych.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Na zmodernizowanej linii dziadowskiej (tak się kiedyś mówiło na LK nr 9 przed remontem). powstały charakterystyczne wiaty przystankowe z półokrągłymi ławkami dla podróżnych.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron pierwszy jest dostosowany dla podróżnych tak aby mogli bezpiecznie przebywać na tym peronie. Tu pociągi jeżdżą z prędkością 160 km/h.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Peron pierwszy, widok na południe.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym (na jego północnym końcu).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Dworzec stacyjny, obecnie mieszkanie prywatne.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Bramka sieci trakcyjnej, widok na północ z peronu drugiego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
koniec peron numer 2 i widok w stronę Iławy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok w stronę Iławy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Widok w stronę Działdowa.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
I doszedłem na górę, wejście zajęło mi około 2-3 minut.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Już prawie na poziomie torów wykonawca zdecydował się na postawienie płotu zabezpieczającego.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Idę, idę, idę kór** idę. Tak mi się chciało mówić wchodząc na ten peron, tu w połowie wejścia na peron drugi.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wejście od pobliskiego wiaduktu na peron numer 2 jest również przystosowane dla osób niepełnosprawnych, dojście osobie pełnosprawnej zajmuje sporo czasu, gdyż innego dojścia na peron nie ma.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wejście/zejście z peronu pierwszego jest przystosowane na potrzeby osób z niepełnosprawnością ruchową.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Stacja i perony zostały zmodernizowane, pozostawiono natomiast starą drogę do budynku dworcowego (zamieszkały) i innych zabudowań w obrębie przystanku. Kocie co się patrzysz :D.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Druga strona wiaduktu i widok w stronę miejscowości Burkat (centrum wsi).
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Wiadukt pod torami od miejscowości Burkat do Płąśnicy.
Taken | 22 lipca 2022 |
Uploaded | 26 stycznia 2023 |
Rozkład jazdy, kierunki dwa Iława Główna i Działdowo. Niby ok ale duża przerwa pomiędzy godzinami 7-13 do Działdowa i 6-15 do Iławy to bardzo zniechęca potencjalnych podróżnych do korzystania z kolei. Z drugiej strony Działdowa jest stacja Narzym tam nie ma aż tak problematycznej przerwy w jeździe kolei pasażerskiej.
Uploaded | 26 stycznia 2023 |