Test
Dworzec od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Poza paleniem zabronionym są jeszcze Noclegi, ale nie było się kogo spytać czy to funkcjonuje.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny magazyn został przekształcony w mieszkania.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Odnowiony dworzec w Korzybiu od strony podjazdu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawna poczekalnia dziś służy jako biblioteka, dobry pomysł.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
W odnowionym dworcu swoje miejsce znalazła biblioteka, a w zasadzie jej filia.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tablica z nazwą stacji na elewacji budynku od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Droga dojazdowa oraz parkingi przy stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Tu były dwa tory, dziś rośnie tylko trawa.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Kiedy byłym mały przejeżdżałem przez Korzybie była to duża stacja dziś niewiele z tamtej świetności zostało.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pozostałości na drugim peronie stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na peronie obowiązuje zakaz palenia, a wyjście jest w kierunku południowym.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główne elementy wyposażenia peronu na jedynym czynnym peronie w Korzybiu.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji od południowej strony wejścia na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na peron od północnej strony stacji.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na czynny peron.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny od strony torów.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji od północnej strony.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybska wieża ciśnień.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na wylot w stronę Słupska (jedyny czynny), na północ kiedyś odchodziły jeszcze linie 418 do Darłowa i 212 do Bytowa dziś już tylko jest wspomnienie po tych liniach.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok w stronę Miastka, Słosinka i Szczecinka.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Modernizacja linii 405 zakończyła się mimo tego pociągów nie ma wcale więcej niż było wcześniej.
Taken | 12 sierpnia 2022 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na budynek dworca w Korzybiu od strony torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Widok na odnawiany dworzec (w 2021 roku podczas pierwszej mojej wizyty renowacja była już na ukończeniu) od strony północnej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ten sam budynek mieszkalny od strony kolejowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny na podjeździe do stacji kolejowej w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Przestrzeń między torami, zarządca zabrał stąd szyny, podkłady i tłuczeń.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawną "zieloną" część porastają obecnie wielkie chwasty.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Betonowe pozostałości po elementach peronowych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dawny peron można powiedzieć że jeszcze jest funkcjonalny, dla porównania taki peron w Bieszczadach to wręcz rarytas tu nieużywany czeka na rozebranie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Korzybie było niegdyś dużą stacją dziś jest to tylko przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Starotorze, tu tory zostały doszczętnie rozebrane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron jest stosunkowo długi choć jeżdżą tutaj stosunkowo krótkie składy spalinowe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Pusty peron ale zamontowane jest na nim nowoczesne oświetlenie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Klasyczny układ czyli ławka, kosz, ławka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wiata przystankowa z perspektywy pierwszego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Ujęcie na elementy małej architektury od strony dawnego drugiego peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Peron i elementy małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wejście na jedyny już czynny peron tej niegdysiejszej stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Na dojściu do peronu zarządca zamontował stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Dojście do jedynego już czynnego peronu na stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Inne ujęcie tej samej tablicy, widać za nią znajdują się tory, ale są one nieczynne.
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji ulokowana w północnej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Wieża ciśnień na stacji w Korzybiu nieużywana od lat.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Główny zmodernizowany tor linii 405, widok z końca peronu w stronę Słupska, od lewej tor mógł biec na Sławno po prawo tor mógł się ciągnąć w stronę Bytowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Te tory mogły być na linii 418 i biec tu od Sławna, nie zostały zmodernizowane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Skromny rozkład jazdy na zmodernizowanym już przystanku w Korzybiu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 14 lutego 2024 |
Posterunek, dróżnika oznaczony jako P135.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Myląca tabliczka, na północ stacją gdzie można się przesiąść jest Słupsk, ale na południe Miastko nie jest stacją gdzie można się przesiąść na pociąg jadący w innym kierunku, tu zamiast Miastka powinien być Szczecinek.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusty peron w kierunku południowym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Linie 405 i 202 powoli łączą się na chwilę, potem za Słupskiem znów biegną swoimi śladami.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wiata przystankowa na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Można powiedzieć że jest to klasyczny układ ławek na zmodernizowanej części pomorskiego odcinku linii 405.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zaraz gdy kończą się ławki peron zwęża się i nie ma tam już elementów ułatwiających pasażerom oczekiwanie na pociąg.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Północna część peronu, nieco szersza.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ta część peronu jest pozbawiona ławek i innych elementów małej infrastruktury.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok w kierunku północnym ze środkowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji w środkowej części peronu.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona tablicy zawiera poza nazwą również symbol ułatwiający identyfikację kolei.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji po północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablica informacyjno rozkładowa na nowym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu i wyjście na północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dojście na peron od ulicznego chodnika.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stojaki na rowery, puste.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zakończenie peronu po południowej stronie, peron jest zlokalizowany w innym miejscu niż przed modernizacją.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Linia kolejowa 405 w kierunku południowym na Szczecinek, po prawej linia 202 w kierunku na Koszalin.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Druga strona przejazdu na ulicy Witosa w Kobylnicy Słupskiej, widok w kierunku dojazdu do Park Handlowy ,,Pod Wiatrakami’’.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd przez dwie linie kolejowe na ulicy Witosa, widok w kierunku dojazdu do DK21.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przystanek ten jest położony na linii 405, teraz już całkowicie. Kiedyś można było jeszcze łączyć go z linią 202 (na upartego). Pociągi które się tu zatrzymują jadą jedynie do Szczecinka (przez Miastko).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Gabloty z informacjami dla podróżnych oraz rozkładem jazdy (to podstawowa informacja).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tabliczka z oznaczeniem wyjście zamontowana jest na słupie lampy oświetleniowej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu w stronę wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Od początku tej linii jest do tego miejsca dokładnie 143,4 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusta część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławka, kosz, ławka charakterystyczny układ na zmodernizowanych przystankach linii 405.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Za wiatą zasadniczo kończy się używalna część peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą jest kilka miejsc siedzących oraz kilka miejsc stojących.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Peron jest dość szeroki aby zmieściła się tu wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Elementy małej infrastruktury od wejścia na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji umiejscowiona w północnym końcu peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu do drogi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron z poziomu ulicy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary peron został wyrugowany (był w tym miejscu), po dawnym peronie została jeszcze lampa oświetleniowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym odcinku linia mocno meandruje to widok ze zbliżeniem w stronę Miastka.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z wejścia na peron w stronę południową na Miastko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na północ w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Według mnie te stojaki na rowery są w złym miejscu, powinny być bardziej oddalone od drogi, ale co ja tam się znam i co ja tam wiem PLK wie najlepiej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przejazd kolejowy przy którym zlokalizowany jest przystanek osobowy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kapliczka w pobliżu przystanku kolejowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Rozkład jazdy z przystanku osobowego w Kępce koło Kępic.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Budynek dworca w Kępicach od strony dawnego placu ładunkowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś tory i można było przeładowywać wagony do magazynu przydworcowego. Współcześnie takie rampy ładunkowe niszczeją i popadają w ruinę.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |