Test
Oznaczenie: WM-15Ak Nr 368
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 304-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Ruch niedługo zostanie wznowiony, ostatnie inspekcje przeprowadzają pracownicy zarządcy linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dworzec kolejowy od strony stacji wąskotorowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Bus do Kutna właśnie dojechać, plac opustoszał.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Na placu dworcowym od lat jest wieża ciśnień, wygląda dość dobrze.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Tor numer 2 pokryty jest warstwą rdzy powierzchniowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pusty peron, pociągów nie ma pasażerów też nie ma. Ale to przejściowe.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Zaśnieżone ławki i podparcia dla pasażerów na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Dwie gabloty na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "B" widok w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżony jest tak jak w przypadku pierwszego peronu tylko sektor "A".
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Mała wiata dla pasażerów, taki obiekt słabo chroni przez wiatrem czy zacinającym deszczem.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Z tej stacji można dojechać do Kutna i Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Gabloty informacyjno rozkładowe, a w nich rozkład jazdy busów z pod budynku stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Oznaczenia torów i sektorów drugiego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wejście na drugą platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z końca pierwszego peronu w stronę wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok na zakończenia peronów w południowej części stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok w stronę końca peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z sektora "D" w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "D", nie ma tam już żadnych elementów dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Sektor "C" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Odśnieżone jest faktycznie do sektora "B" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pochwaliłem odśnieżanie nieco na wyrost i dalej już nie jest.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wiata na pierwszym peronie stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Choć pociągi osobowe jeszcze tu nie jeżdżą peron jest już dobrze utrzymany (odśnieżony).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Peron pierwszy w całej swojej długości.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
W miejscu starego peronu zarządca postawił nową wyższą konstrukcję peronową.
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Wejście na sektor A pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Stado stojaków na rowery, ciekawe czy choć w połowie będzie wypełnione po oddaniu remontowanego odcinak do ruchu kolejowego.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Środkowa część pierwszego peronu i duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na wejściu do drugiego peronu od północnej strony (wejście za plecami).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji wieńczy drugi peron po południowej stronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Koniec peronu po południowej stronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok z końca peronu w stronę Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Tor zasadniczy i widok na Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Widok w stronę Kutna, z peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Ciężko nazwać ten rozkład jazdy kolejowy, raczej jest to rozkład jazdy busów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |
Oznaczenie: L-4268-010
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 362-6 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Flirt odjeżdża z Ozorkowa na Kutno.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Dworzec od strony peronów, obraz straszny.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Ozorków dworzec od strony peronu numer 2.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Piękny dworzec od strony podjazdu, niszczeje i nic nie zapowiada poprawy tego stanu rzeczy.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Ozorkowski dworzec to obraz nędzy i rozpaczy, aż szkoda że nikt nie weźmie się za ten dworzec bo niszczeje strasznie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wieża ciśnień w Ozorkowie, wizualnie jest w stanie niezłym.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nieczynna bocznica w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Dawna bocznica zakończona kozłem z rampą.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Zamknięta zelektryfikowana bocznica w Ozorkowie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Mało używany tor przy peronie pierwszym.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Wiata peronowa postawiona tu przez zarządce torów.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Nowa ławka, a już zniszczona przez gołębie.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Widok z peronu numer 2 w stronę południową od strony głównego wejścia.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron drugi od głównego wejścia, widok na północ.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Peron numer 1 i widok na tablice umieszczane na peronach w ogromnych ilościach.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Stara tablica z nazwą stacji wisząca na budynku dworca.
Uploaded | 29 lipca 2021 |
Oznaczenie: L-4268-008
Rok produkcji: 2014
Producent: Stadler Rail Siedlce (Polska)
EZT Typu: ED160; L-4268 (Stadler FLIRT 3)
Typ: L-4268
EVN i VKM: 94 51 2 140 358-4 PL-LKA
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg ŁKA w relacji Ozorków - Kutno przez Witonię oczekuje na odjazd ze stacji początkowej.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Oznaczenie: SM42-2619
Rok produkcji: 1989
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 160-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Lokomotywa typu SM42 należąca do NKN Szczecin pracuje dla ZKR DOM z Poznania przy obsłudze pociągu do oczyszczania tłucznia.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Oznaczenie: OT-400C 103
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 414 022-5 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Oczyszczarka tłucznia maszyna zasadnicza.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Oznaczenie: ZT-250 AM 97
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 94 25 018-4 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Zagniatarka tłucznia w służbie ZRK DOM z Poznania. Ta maszyna służy do formowania tłucznia przy torach.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Oznaczenie: PRG-44B PTO-36
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 590 067-6 PL-ZRKPN
Przewoźnik: ZRK DOM Poznań
------------------------------------------
Wagon pociągu do transportu odsiewek.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Dworzec w Ozorkowie od strony torów.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Obraz nędzy i rozpaczy czyli ozorkowski dworzec kolejowy od strony dojazdu.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Kolejowa wieża ciśnień w Ozorkowie jest w całkiem niezłym stanie, otoczona drzewami ciężko ją sfotografować.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Tor trzeci przy peronie pierwszym.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Ozorków na peronie pierwszym i torze trzecim, jedynym wolnym torze w dniu dzisiejszym.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Tłoczno przy peronie drugim, Na torze drugim do Kutna na odjazd oczekuje pociąg ŁKA torze zasadniczym (pierwszym) stoi skład roboczy spółki ZRK DOM Poznań.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Peron drugi i widok w stronę Zgierza.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Tablice informacyjne na peronie pierwszym i drugim. Chyba nie co ich tu jest za dużo.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Stacja Ozorków z 2016 roku i widok w stronę Kutna.
Uploaded | 8 listopada 2019 |
Oznaczenie: EN57-1768 po modernizacji EN57AL-1768
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Rok 2011 będąc na delegacji w tym mieście udało mi się zrobić zdjęcie jednej z pierwszych w województwie jednostek poddanych modernizacji do standardu EN57AL.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
W Ozorkowie od czasu do czasu można spotkać jeszcze wagony towarowe na bocznicy.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Duże tablice i widok w stronę Łodzi od strony Kutna.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Dawny magazyn kolejowy dziś niszczeje.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Peron 2 i duża tablica z jego nazwą.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Przejście łączące ze sobą oba perony stacji w Ozorkowie.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Budynek stacyjny od strony peronów.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Tablica z informacją o peronie.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |
Stacja od strony placu dworcowego.
Uploaded | 25 grudnia 2018 |