Test
Oznaczenie: E186 242-4
Rok produkcji: 2009
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E186
EVN i VKM: 91 80 6 186 242-4 D-ATLU
Przewoźnik: Alpha Trains
Przewoźnik: PCC Intermodal
------------------------------------------
Już na wyjeździe spotkałem się z Pomarańczowo niebieskim Traxxem pracującym dla PCC Intermodal.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: 201Eo-001 ex E-1008 ONCF
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: 201Eo
EVN i VKM: 91 51 5 150 050-0 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa z Maroka wypoczywa na polskich torach.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: ET22-1080
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 125-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Z tabliczki znamionowej można odczytać tylko typ pojazdu i rok produkcji. Reszta wyblakła przez lata.
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: ET22-1080
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 125-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączony byk PKP Cargo.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Oznaczenie: EU07-068
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 190-7 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Pociąg z kontenerami ciągnie lokomotywa ID pracująca dla Lotos Kolej.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Ładny dworzec raczej typowy dla linii 143 niż do linii 131.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Dworzec kolejowy w Kaletach od strony podjazdu, szkoda że nieczynny.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Poczekalnia dworcowa i o dziwo czynny zegar.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Stary zapewne podświetlany napis "Dworzec Kolejowy". Od lat nieczynny.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Nieczynny budynek magazynowy.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Zejście z kładki na peron numer 2.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Tablica unijna mówiąca o polepszeniu jakości usług przewozowych na linii 143. Takie coś co musi być żeby dostać kasę z tego projektu.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Przy peronie pierwszym można spotkać tablicę z rozkładem jazdy pociągów.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Widok na wiatę przystankową na peronie drugim.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Część towarowa stacji w Kaletach, jednak w większości ta część z bocznicą nie jest używana.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron pierwszy jest dość długi jednak współczesne pociągi i tak nie wykorzystałyby całej długości tego peronu. Może pociągi PKP IC miałyby więcej tu do powiedzenia.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron pierwszy tor numer 3 w zasadzie po tym torze przejeżdżają tylko pociągi towarowe.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Szeroki peron pierwszy, tu pociągi osobowe nie zatrzymują się wcale.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Kładka nadziemna, widok na zachodnią stronę stacji.
Taken | 11 listopada 2020 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Dworzec z perspektywy peronu numer 2 przy którym, zatrzymują się praktycznie wszystkie pociągi.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Dworzec kolejowy w Kaletach od strony placu dworcowego.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Nieczynny magazyn przy torach.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Cały peron pierwszy z kładki przejścia nad torami.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron 2 w Kaletach jest bardzo długi, ale obecnie taka długość nie jest już aż tak potrzebna.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Ławka pod wiatą.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji Kalety.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Drewniana kładka przejścia nad torami, drewniana ale nie bujała się tak jak w choćby Herbach Nowych.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Peron numer 2 i tory 1 i 2.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Widok z kładki przejścia nad torami w stronę południową (po linii 131 w stronę Miasteczka Śląskiego).
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Widok na północ w stronę wyjazdu do (Boronowa linia 131 na wprost) i do Lublińca (w lewo linia 143).
Taken | 10 listopada 2019 |
Uploaded | 26 września 2022 |
Rozkład jazdy pawie na bogato, można dojechać do Częstochowy, Tarnowskich Gór, Lublińca i Oświęcimia.
Uploaded | 26 września 2022 |
Główny budynek stacji od strony peronów.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Dworzec od strony placu dworcowego.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Widok na całość przejścia nadziemnego.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Przejście nadziemne nad torami.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Widok w stronę Tarnowskich Gór.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Widok z peronu 1 na zadaszenie na peronie 2.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |