Test
Oznaczenie: EN63H-001
Rok produkcji: 2020
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Hybrydy Typu: 36WEh; EN63H (Newag Impuls 2)
Typ: EN63H
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Hybrydowy pociąg do Goleniowa jedzie jako SZT później już jako EZT dociągnie do Szczecina.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP09-040
Rok produkcji: 1995
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EP09
Typ: EP09
EVN i VKM: 91 51 1 150 040-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg szykuje się do odjazdu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: WM 15P.00/HB Nr 07
Rok produkcji: 2010
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 071-1 PL-PKPE
Przewoźnik: PKP Energetyka
------------------------------------------
Do turystycznego miasta podjechał pociąg sieciowy energetyki, po sprawdzeniu trakcji pociąg odjechał w stronę Koszalina.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-020
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Spółka PKP Intercity w ten sposób świętuje.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-020
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Szykowane do odjazdu ze stacji początkowej pendolino.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-017
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Środek sierpnia Kołobrzeg i leje, więc co robić jak nie zdjęcia pociągów, tu na stacji manewruje siedemnaste pendolino.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Stało to wszedłem i zobaczyłem tabliczkę znamionową, fajnie bo puki co jest to jedyna tabliczka składu ED250 jaką udało mi się sfotografować.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Obok kabiny maszynisty, PKP IC zamieściło swoją jubileuszową mała okleinę "20 lat PKP Intercity".
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Do odjazdu szykuje się pociąg pospieszny spółki PKP IC.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-006
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Za 5 minut to ED250 odjedzie do Krakowa przez Koszalin,Słupsk,Gdynię,Gdańsk,Malbork,Warszawę.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EN57AL-1519 ex EN57-1519
Rok produkcji: 1983
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 330-5 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Jednostka szykuje się do odjazdu aż do Poznania Głównego, jest to jedna z najdłuższych relacji spółki Polregio.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1066 ex EU07-231
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 034-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tablica znamionowa.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1066 ex EU07-231
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 034-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa PKP Intercity nocuje na bocznym torze w Kołobrzegu.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1063 ex EU07-350
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 161-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Siódemka wśród esemek.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1061 ex EU07-464 (Nr fabryczny: 364)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 159-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Za chwilę w Polskę wyruszy skład PKP IC prowadzony lokomotywą EP07-1061.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1031 ex EP07-447 ex EU07-447
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 150-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1031 ex EP07-447 ex EU07-447
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 150-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1020 ex EU07-099
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 048-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tablica założona przez ZNLE Gliwice na pudle lokomotywy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1020 ex EU07-099
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 048-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa o świcie w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-385 ex EU07-385
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 081-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Korzystając z okazji udało mi się sfotografować tabliczkę znamionową lokomotywy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-385 ex EU07-385
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 081-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa spółki PKP Intercity
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-334
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 119-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zadrapana tablica znamionowa założona przez ZNLE w Gliwicach (obecnie jest to oddział firmy Newag).
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-334
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 119-6 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Siódemka po naprawie dostała bardzo widoczny logotyp przewoźnika.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-216
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 232-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tablica znamionowa siódemki.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-216
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 232-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
O proszę nawet nie wiedziałem że jest jeszcze taka lokomotywa i w dodatku u przewoźnika pasażerskiego. Takie siódemki obecnie tachają towary u prywaciarzy.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Naprawę tej lokomotywy wykonała spółka Orion Kolej i pochwaliła się tym montując swoją tabliczkę znamionową.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ciemna tablica znamionowa nie odnowiona podczas naprawy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa ID w służbie dla IC.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Braki taborowe w PKP IC są na tyle duże że spółka zdecydowała się wypożyczyć lokomotywy od jednego z większych pooli taborowych w Polsce.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Nieczytelna tabliczka znamionowa została odświeżona i niestety dalej jest ledwie czytelna.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Skład z bocznicy PKP IC przyciągnęła właśnie SM42 prywatnego przewoźnika NKNK.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Manewry na kołobrzeskiej stacji wykonuje SM42-2168.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2154
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 8 621 201-3 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z racji tego że lokomotywa stoi odstawiona na torach gdzie stoją liniowe lokomotywy PKP IC może być używana nie tylko do prac manewrowych, a tak że do prac liniowych przy prowadzeniu pociągów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SA136-003
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 95 51 2 820 077-6 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Pociąg ze Szczecina wjeżdża na stację końcową.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-384
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
NKN posiada zaledwie kilka lokomotyw jednak udało się temu przewoźnikowi znaleźć klienta w postaci spółki PKP IC. I sytuacja ta trwa tu od lat.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-384
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
PKP IC brzydzi się najwidoczniej pracą manewrową stąd wynajmują podwykonawcę usługi. Lub po prostu PKP IC nie ma taboru do wykonania takich prac.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-335 ex 401Da-0335 (Nr fabryczny: 9496)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa przed pracą wyłączona na niezelektryfikowanej części stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dworzec od strony miasta.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wnętrze dworca w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wejście do dworca od strony peronów.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na rondo przed dworcem po wyjściu z budynku.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Szalet przy peronie numer 1.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budynek gospodarczy PKP PLK przy nastawni.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 2 i widok z pod wiaty peronowej.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron drugi i dalsza część między sektorami C i D.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 2 i widok na sektory D stacji.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
42,3 km linii 402 i stacja Kołobrzeg.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na wiatę peronową na drugim peronie stacji.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na peronie pierwszym widok od wschodu.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron pod wiatą obok podstawiło się już pendolino.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na peronie pierwszym widok od zachodu.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zakończenie peronu numer 1 i widok w stronę Szczecina (Goleniowa).
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron na bocznicy, po lewej odpoczywają lokomotywy spółki PKP IC.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na trony prowadzące do portu w Kołobrzegu wykorzystywane są od czasu do czasu.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Żołnieżą
7 Pułku Piechoty
1 Armii Wojska Polskiego
Którzy w Marcu 1945 r.
Polegli w tym miejscu
W walce o Wyzwolenie
Kołobrzegu
1410 1945 Grunwald Berlin w XV-lecie Wojska Polskiego Mieszkańcy Kołobrzegu
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Przejście podziemne na stacji Kołobrzeg.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zejście do labiryntu umożliwiające wyjście z peronu drugiego.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Urowierowienie 13 Liczba rowerów 6. Można powiedzieć że nieźle.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica kierunkowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok w stronę Szczecina, tu kończy się trakcja elektryczna.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budka dróżnika przejazdowego.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dworzec kołobrzeski o poranku od strony miasta.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Mały dworzec podobno wąskotorowy, dziś nie mam 100% pewności że to był ten dworzec.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Kolejowa wieża ciśnień, dziś nie używana.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dawna bocznica przy której kiedyś stacjonowały jednostki EN57 dziś używany jako plac manewrowy do nauki jazdy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Semafor wyjazdowy w stronę Goleniowa (Szczecina).
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Ławki na peronie drugim.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budynek poczty od strony torów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na wiatę peronową przy pierwszym peronie, wiata zasłania budynek dworca.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Szeroki peron numer 1 po lewej stronie znajduje się przystanek PKS-u.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa przy torze numer 4 zakończonym kozłem oporowym.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Nowa nawierzchnia peron numer 1 została położona już na całej długości platformy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tory 4 i 6, tor numer 6 używany jest do odstawiania lokomotyw składów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 1 sektor D widok w stronę budynku dworca.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Sektor B widok na wschód.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Winda umożliwiająca osobą niepełnosprawnym wydostanie się z terenu stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 1 i widok na wejście do podziemnego labiryntu umożliwiającego dojście do peronu drugiego.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na drugim peronie stacji w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok w stronę wylotu na Koszalin i Białogard.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z tą okleiną pociągi PKP Intercity jeździły przez krótki czas.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-012
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Boczny tor i odjazd jednostki ED250 na południe kraju.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Niepoległy pociąg.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-009
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Wyłączone pendolino na boczny torze obok Eaos-ów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-008
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ósme Pendolino od Alstomu zjechało na boczny tor i czeka tam do godziny planowej jazdy, wtedy podstawi się pod wskazany peron.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-006
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z uwagi na 100-lecie niepodległości pociągi PKP IC jeździły z takim oto napisem "niepodległa".
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: ED250-006
Rok produkcji: 2014
Producent: Alstom Savigliano (Włochy)
EZT Typu: ED250 (Pendolino Alstom)
Typ: ED250
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Na bocznym torze stacji w Kołobrzegu na odjazd czeka sobie jednostka ED250.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: DS-10-02 Nr 234
Rok produkcji: 1989
Producent: KZMiSD Racibórz (Polska) (Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska))
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 020-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Zastępcza tablica znamionowa zawiera wiele danych w tym najważniejszą czyli rok produkcji drezyny.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: DS-10-02 Nr 234
Rok produkcji: 1989
Producent: KZMiSD Racibórz (Polska) (Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska))
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 020-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Kolzamowska drezyna sieciowa używana na zachodnim pomorzu przez zarządce torów PKP PLK.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EN57AL-1570 ex EN57-1570
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 122 403-0 PL-PREG ra
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Do Białogardu szykuje się pociąg regionalny skład prowadzi Polregio natomiast jednostka jest jeszcze własnością województwa zachodniopomorskiego.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1061 ex EU07-464 (Nr fabryczny: 364)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 159-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Uchwycona tablica znamionowa na pudle lokomotywy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1061 ex EU07-464 (Nr fabryczny: 364)
Rok produkcji: 1987
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 159-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa manewruje po stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1052 ex EU07-333 (Nr fabryczny: 233)
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 016-3 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1033
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 027-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Klejona tabliczka na pudle lokomotywy wygląda jak poniszczona, zapisana kartka papieru.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1033
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 027-0 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
EP07 skończyła bieg w Kołobrzegu i za chwilę zjedzie na grupę postojową.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-1022 ex EU07-161
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 026-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Manewry na stacji wykonuje lokomotywa serii EP07.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |