Test
Oznaczenie: ET22-1120
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 087-7 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Pociąg towarowy PKP Cargo jedzie ze składem węglarek na śląsk.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EP07-1055 ex EU07-510
Rok produkcji: 1989
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 017-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg pospieszny kieruje się w stronę ... Poznania ... bo jedzie objazdem przez Inowrocław, Gniezno.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 181 100-9 (Nr fabryczny: 4523)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 733-6 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: STK Wrocław
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Lokomotywa serii 181 w służbie Lotos Kolej jedzie na południe.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Oznaczenie: WMB-10 Nr 231
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 231-6 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna PKP PLK podjechała pod pierwszy peron stacji.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Budynek dworca kolejowego w Babiaku od strony peronu drugiego. Spokojnie już schodzę z tego wąskiego peronu.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej do stacji.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Magazyn dworcowy tu jeszcze się ustał. Niestety niewykorzystywane magazyny są likwidowane, tak się stało na stacjach w Kłobucku czy Miedźnie. Magazyn ten jest przekształcany na mieszkanie prywatne.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Charakterystyczna zabudowa dla stacji na węglówce, dworzec, magazyn, wychodek oraz budynek mieszkalny. Na tej fotografii ukazany jest ostatni z tych obiektów prywatny już dom mieszkalny.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Charakterystyczny dla kujawsko-pomorskich stacji mały zegar stacyjny precyzyjnie odmierza czas na stacji. Megafony prawdopodobnie też są sprawne.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
W oczekiwaniu na pociąg można skorzystać z ławek, stojaków na rowery. Tylko ciekawe po co to wszystko skoro ruch pasażerski jest tu tylko z uwagi na remont LK3.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy przy rampie z magazynem stacyjnym.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Cztery tory dwa główne i dwa dodatkowe oraz wąski drugi peron stacji w Babiaku.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron drugi stacji Babiak na 260,6 km linii 131.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na wejściu od strony placu dworcowego.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Pierwszy peron stacji, tor pierwszy jest wykorzystywany sporadycznie.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron pierwszy stacji Babiak, widok w stronę Inowrocławia.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę stacji Lipie Góry.
Uploaded | 15 grudnia 2018 |