Test
Ujęcie z końca peronu w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Za wiatą przystankową są już tylko ławki na świeżym powietrzu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Nowa wiata przystankowa na odnowionym peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Odnowiony peron w Wyszkowie Śląskim widok od wejścia na cały peron.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów od wejścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Wejście na peron od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przystanek osobowy od wejścia.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z drona na cały peron, przystanku osobowego od końca w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Koniec peronu, ujęcie w stronę Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z peronu na maksymalnym zoomie w kierunku południowym (na Nysę).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Kadr z powietrza na Nysę.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z końca peronu w kierunku północnym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola z powietrza.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przejazd drogowy przy którym jest położony przystanek, można byłoby zainwestować w bezpieczeństwo, choć widoczność jest całkiem niezła.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Rozkład jazdy, pociągi od mojej ostatniej wizyty znów się tu zatrzymują.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z końca peronu w kierunku wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron na całej swojej długości jest oświetlony.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Za wiatą przystankową są jeszcze dwie ławki "pod chmurką" dla pasażerów czekających na pociąg.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wiata przystankowa z miejscem do siedzenia oraz kosz na odpadki.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Jedna z dwóch gablot (ta z rozkładem jazdy) oraz tablica kierunkowa.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron przystanku od wejścia ma dużo elementów informacji pasażerskiej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście z peronu do ulicy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wejście na peron od ulicy Morcinka.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie w kierunku głównej stacji w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wschodni koniec peronu, jest tu duża tablica z nazwą przystanku.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie z końca peronu w stronę początku linii 287.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ulica Morcinka w Nysie, tu został wybudowany nowy przystanek.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Rozkład jazdy na nowym przystanku w Nysie.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: SA134-014
Rok produkcji: 2009
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA134
EVN i VKM: 95 51 2 720 091-8 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Pociąg z Opola Głównego skończył bieg.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Tabliczka z nazwą stacji na peronie 3 i w głębi na peronie 2.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron ma optymalną szerokość dla pasażerów, nawet zmieściła się mała wiata (widoczna na poprzednim zdjęciu).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Trzeci peron jest jedno krawędziowy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron trzeci jest zmodernizowany ale pozbawiony dużej wiaty, która pokrywałaby całą długość peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zadaszenie podziemnego przejścia na trzecim peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Podwieszana informacja mówiąca gdzie jesteśmy i jakie są obok nas tory.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Pod wiatą na drugim peronie znajduje się gablota z rozkładem jazdy dla podróżnych.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wszystko co dla pasażerów znajduje się pod wiatą, pozostała część drugiego peronu jest pozbawiona elementów dla pasażerów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Przejście z drugiego peronu do miasta na wysokości torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na wiatę peronową od wschodniej strony.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron drugi ma dwie krawędzie przy torach numer 1 i numer 5.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zadaszona część drugiego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście/wejście na drugi peron w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Obok nowoczesnego dworca jest sceneria rodem z filmów grozy czyli przejście pod torami w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu, trochę straszny kontrast jak się wychodzi z nowoczesnego dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Peron numer 1 nie doczekał się jeszcze remontu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Część dworca przy którym jest zejście do podziemnego przejścia pod torami jest zadaszona.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na dworzec od strony torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główna poczekalnia dworcowa.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Okna kas biletowych, inaczej się nie dało zrobić ujęcia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Uśmiechnij się jesteś w Nysie, w rzece, w samochodzie nie wewnątrz dworca :).
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główny hol dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dworzec pełni również dworca autobusowego stąd nazwa "Centrum Przesiadkowe".
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Główne wejście do dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nowy nyski dworzec w całej okazałości od strony miasta.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Dojazd i plac przed budynkiem dworca w Nysie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budynek przy stacji, prawdopodobnie siedziba SOK.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
To jest parowóz Ty2-140 obecnie już go w Nysie nie ma. Jest przewieziony do Jarocina. Nie udało mi się do niego dojść. SOK.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nastawnia NS4 w zachodnim krańcu stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Budynek PKP PLK czyli zarządcy infrastruktury.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Zachodni koniec stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Wylot linii 137 i 288 odpowiednio w stronę Kamieńca Ząbkowickiego i Brzegu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Miejsce, z którego robiłem zbliżenie na wylot do Opola i Kędzierzyna-Koźla. W zachodnią stronę jeżdżą też pociągi do Głuchołazów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Ujęcie na wyjazd w kierunku Opola i Kędzierzyna-Koźla.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Nysa to już większa stacja i większa ilość połączeń, jeżdżą tutaj nawet PKP Intercity.
| Uploaded | 18 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: SA134-011
Rok produkcji: 2009
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA134
EVN i VKM: 95 51 2 720 085-0 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Spalinowy autobus szynowy jedzie z Nysy do Opola Głównego.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Dworzec kolejowy zza torów zdjęcie z drona.
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Dworzec kolejowy zza torów zdjęcie z ziemi.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Opuszczony budynek dworca od strony podjazdu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Tego nie widzi maszynista czyli dworzec od strony podjazdu pod stację.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Część peronu pod budynkiem dawnego dworca.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Dobrze że zarządca w jakimś minimalnym stopniu dba o peron tego przystanku i kosi co jakiś czas zielsko z tego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Tory nowe, peron stary ujęcie na peron w kierunku południowym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji postawiona w obrębie peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Choć jest tu dworzec jest on zamknięty na cztery spusty, jest tam poczekania ale jest ona zamknięta na głucho stąd zarządca postawił wiatę dla pasażerów oczekujących na pociąg.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Zdjęcie ogólne na peron przystanku osobowego Kubice od strony północnej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Zdjęcie lotnicze w kierunku południowym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Ujęcie w kierunku stacji Nysa.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Zdjęcie lotnicze w stronę stacji Opole Zachodnie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
ujęcie w kierunku Opola.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Droga dojazdowa do stacji osobowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 15 sierpnia 2025 |
Kadr na budynek dworca od strony torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Dworzec wygląda nieco jak niski blok mieszkalny, ujęcie od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Z tego peronu podróżni mogą dojechać między innymi do Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Drugi peron jest dość wąski i nie ma tu miejsca na elementy typu ławka, wiata czy kosze nie wspominając o gablotach z rozkładem jazdy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Krawędź peronowa przy drugim peronie jest dość długa, ale tylko w środkowej części peron jest wybrukowany.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Stara ławka na pierwszym peronie, tu kończy się wybrukowana część tej platformy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Perony są niskie brukowane z kostki, peron pierwszy jest dość szeroki, na drugim przydałoby się jakieś zabezpieczenie od toru gdzie nie ma krawędzi.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Skoro wrócił tu ruch pasażerski zarządca zamontował elementy informacji pasażerskiej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Bezpośrednio przy pierwszym peronie znajduje się magazyn kolejowy, choć w obecnym stanie to raczej ruina.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie w kierunku końca pierwszego peronu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Przy pierwszym peronie jest słupek hektametrowy wskazujący odległość od początku linii, w tym wypadku jest to 148 kilometrów od Katowic.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Kadr w kierunku zachodnim na Otmuchów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Ujęcie z peronu w kierunku Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Między Kamieńcem Ząbkowickim, a Nysą wznowiono połączenia pasażerskie jednak nie jest ich zbyt dużo.
| Uploaded | 20 lipca 2025 |
Oznaczenie: M62M-006 ex M62-1124 [EVR] (Estonia) ex M62-1294 [CЖД] (ZSRR)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fabryka Lokomotyw w Ługańsku (Ukraina; ZSRR)
Spalinowozy Typu: ST44; M62 i M62M
Typ: M62M
EVN i VKM: 92 51 3 630 257-5 PL-RAILP
Przewoźnik: Rail Polska Sp. z o.o.
------------------------------------------
M62M-006 Przejeżdża przez przejazd drogowy przy stacji.
| Uploaded | 3 stycznia 2019 |
