Test
Semafor wyjazdowy do Płocka.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Budynek kolejowy po drugiej stronie torów.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji na północnej części stacji.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Ławki przystankowe przy peronie 1.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dawna bocznica i rampa wyładowcza dziś obecnie nie używana.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dawny kozioł oporowy dziś pozostało z niego tylko metalowe części.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dojście do peronów stacyjnych.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tabliczka z numeracją peronów.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok na przejście między peronami z peron 2 na 1.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kutna.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Stacja Płock Radziwie
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Las semaforów kształtowych na stacji.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Płocki dworzec z Kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec z oddali.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Dworzec w Płocku wnętrze.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok na dworzec PKS-u z dworca PKP.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Przejście nadziemne na stacji w Płocku.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji po jej wschodniej stronie.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Biletomat Kolei Mazowieckich na stacji.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Tory postojowe dla pociągów towarowych.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Kładka przejścia nadziemnego na stacji w Płocku widziana z peronu 2.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Koniec peronu 1.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kutna.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Widok w stronę Płocka Trzepowo, tam kończy się trakcja elektryczna, a dalej linia niezelektryfikowana 33 ciągnie się do Brodnicy przez Sierpiec.
Taken | 6 października 2013 |
Uploaded | 6 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TEM2-076 po modernizacji 15D-035
Rok produkcji: 1978
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
EVN i VKM: 92 51 3 620 119-9 PL-ORKOL
Przewoźnik: Orlen KolTrans
------------------------------------------
Podstawianie pełnych cystern z ropą i zabieranie pustych to główna praca lokomotywy TEM2 należącej do Orlen KolTrans.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SA135-017
Rok produkcji: 2012
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA135
EVN i VKM: 95 51 2 810 055-4 PL-KMKOL
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Szynobus Kolei Mazowieckich dalej jedzie bez trakcji elektrycznej do Sierpca.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: 181 100-9 (Nr fabryczny: 4523)
Rok produkcji: 1962
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 733-6 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: STK Wrocław
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Po naprawie P4 lokomotywa będąca własnością STK Wrocław wykonuje pracę przewozową dla Lotosu Kolej.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET21-71 po modernizacji 3E/1-71 ex 71 ex ET21-971
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET21 (3E; 3E1; 3E1M)
Typ: ET21
EVN i VKM: 91 51 3 140 062-3 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Lokomotywy CTL-u odpoczywają na torach postojowych.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Wnętrze dawnego dworca.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Mała wiata peronowa na peronie.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Tabliczka z nazwą stacji kolejowej.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Tył wskaźników W4 na dość długim peronie płockiej stacji.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Szeroki peron na płockiej stacji.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Dojście do na peron.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |
Widok w stronę Sierpca.
Taken | 20 czerwca 2015 |
Uploaded | 5 stycznia 2019 |