Test
Widok na dworzec od strony torów.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Widok na budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Plac dworcowy przed budynkiem dworca kolejowego.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w stronę Kępna.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Pusta część peronu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Wiata na peronie pozwala schować się pasażerom czekającym ma pociąg.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Nagłośnienie peronowe.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Wyjście z peronu do ulicy znajduje się po północnej stronie.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Nowa tablica z nazwą stacji na południowym końcu peronu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Stara tablica z nazwą stacji na budynku dworca.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Widok na południe w stronę Kępna.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Przed wejściem na peron zarządca zamontował stojaki na rowery.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Wózek torowy, raczej od dłuższego czasu nieużywany.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Rozkład jazdy pociągów. Najdłuższa relacja do Poznania Głównego 124 km.
| Uploaded | 23 kwietnia 2025 |
Nowa tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Uploaded | 27 grudnia 2024 |
Nowa wiata peronowa i gablota z rozkładem.
| Uploaded | 27 grudnia 2024 |
Peron drugi jest przed modernizacją. Pierwsza platforma została już wybudowana.
| Uploaded | 27 grudnia 2024 |
Peron drugi, tu zatrzymują się pociągi jadące w stronę Kępna.
| Uploaded | 27 grudnia 2024 |
Widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
| Uploaded | 27 grudnia 2024 |
Oznaczenie: EP07-1021 ex EU07-039
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 1 140 025-4 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pospieszny ciągnie kilka wagonów, na odcinku między Kępnem a, Ostrowiem Wielkopolskim zatrzymuj się jedynie w Ostrzeszowie.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Oznaczenie: 182 013-3
Rok produkcji: 1963
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 660-1 PK-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Zborze na północ ciągnie "Skoda" pracująca dla CTL-u.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Widok na bryłę dworca od strony torów.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Odnowiony dworzec wygląda bardzo dobrze, po lewej stronie można dojść do wejścia na peron.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Odnowiony plac dworcowy, wreszcie jest gdzie zaparkować auto.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Dojście do peronu (oficjalne dojście do peronu jest z drugiej strony budynku dworca).
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Wiata peronowa jedyny zadaszone miejsce dla pasażerów.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Megafony na peronie działają, zapowiedzi peronowe są dość dobrze słyszalne.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Stan płyt na peronie się nie zmienia, peron niski, pasażerom ciężko jest wejść do EN57.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Widok na częściowo ośnieżony tor numer 1 od przejścia przez tory umożliwiającego wejście na platformę.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Tablica z nazwą, w środkowej części peronu.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Obrót o 180 stopni i tablica z widokiem na cały peron od południa na północ.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Zarządca wymienił i zamontował dodatkowe tablice z nazwą stacji. Tu tablica z nazwą stacji na południowym końcu peronu.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Obiektyw skierowałem na południe w stronę Kępna.
| Taken | 1 kwietnia 2022 |
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Rozkład jazdy z 2022 roku, zasadniczo nie zmienił się dużo w stosunku do roku 2018.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Widok na zarośnięty dworzec kolejowy od strony torów.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Dworzec w Antoninie jest częściowo zamieszkały, tu widok od strony podjazdu.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
"Bok" dworca stanowi dawny magazyn kolejowy.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Dla orientacji podróżnych na peronie zarządca zamontował tablicę z nazwą stacji kolejowej.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Poza koszem na śmieci i wiatą na peronie dla pasażerów nie ma już nic więcej.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Duża wiata peronowa od wejścia na peron.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
To jest dojście (było) do peronu stacji.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Równolegle do bocznicy biegnie droga dojazdowa do stacji (w kierunku do drogi głównej).
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Dawna, nieużywana od lat bocznica.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Widok na południe w stronę Kępna i Kluczborka.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Na stacji Antonin najwięcej pociągów kursuje w relacji Kępno - Ostrów Wielkopolski.
| Uploaded | 27 listopada 2024 |
Oznaczenie: EN57-1027
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Z Poznania Głównego do Kluczborka pociąg prowadzi jednostka w malowaniu Kolej Wielkopolskich.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Janków Przygodzki ... parę metrów stąd miała miejsce olbrzymia tragedia. Wybuch gazu.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dawny dworzec (?).
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Droga z drugim peronem.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Wiata peronowa (?!) :) ?!
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Na terenie stacji był czynny tylko jeden peron z jednym torem. Obecnie się to zmienia.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tor numer 2 w kierunku Ostrowa Wielkopolskiego z nieczynnego od lat peronu.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Szutrowy peron już prawdopodobnie przeszedł do historii.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Kępna i Kluczborka.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-1528 ex EU07-117
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 4 150 055-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa PKP Cargo ciągnie skład pustych węglarek w stronę śląska.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec z peronu.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec od strony placowej.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Wnętrze dworca czynne jednak kasa jest zamknięta.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji kolejowej.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Wejście na peron stacji.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Wejście na peron stacji.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Toaleta dworcowa.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Plac przed stacją.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Kępna.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Oznaczenie: E483 254 (Nr fabryczny: KAS 34830)
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 017-5 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Pociąg towarowy uruchomiony przez Lotos Kolej prowadzi lokomotywa serii E483.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec zarasta zielenią widok od strony peronu.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dworzec kolejowy od strony placu.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron na wejściu w stronę Kępna.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Peron w kierunku Ostrowa Wielkopolskiego.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Megafon peronowy.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy dawnej bocznicy.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Nastawnia przy stacji.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy dawnej bocznicy.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Dawna bocznica stacyjna obecnie nie jest używana choć jej stan nie jest najgorszy.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Plac przed dworcem.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok po wejściu na peron.
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |
Widok w stronę Ostrowa Wielkopolskiego
| Taken | 4 kwietnia 2014 |
| Uploaded | 15 grudnia 2018 |

