Test
Oznaczenie: ET22-1143 (Nr fabryczny: 201Eh-1143)
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 064-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na zimno w stronę Łukowa prowadzona jest lokomotywa ET22 o numerze 1143. Za kilka miesięcy lokomotywa ta będzie czekać na naprawę w zduńskowolskich Karsznicach.
Uploaded | 18 września 2020 |
Oznaczenie: ET22-1061
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 143-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W stronę Łukowa pociąg złożony z lokomotywy elektrycznej prowadzi ET22-1061.
Uploaded | 18 września 2020 |
Oznaczenie: EN57-1317
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Rano spotkałem tą jednostkę jadącą do Dęblina po paru godzinach jedzie już do Łukowa gdzie skończy bieg i zjedzie do szopy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi w dalszej perspektywie.
Uploaded | 18 września 2020 |
Mały magazyn dworcowy przy stacji, w stanie śrdnim.
Uploaded | 18 września 2020 |
Konstrukcja z podkładów ... czyżby peron trzeci.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi, widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Przejście między peronami lub między peronem a, dojściem.
Uploaded | 18 września 2020 |
Chyba peron lub dojście do peronu.
Uploaded | 18 września 2020 |
Sam nie wiem czy jest to dojście do peronu czy już peron pierwszy. Wszystkie pociągi pasażerskie odjeżdżają z peronu drugiego.
Uploaded | 18 września 2020 |
Kostkowane dojście do peronu stacji.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji w zaroślach.
Uploaded | 18 września 2020 |
Semafory wyjazdowe ze stacji w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Jeden z ostatnich rozkładów jazdy z tej stacji. Obecnie stacja jest jedynie stacją techniczną.
Uploaded | 18 września 2020 |
Wejście na peron pierwszy jest wyasfaltowane są też stojaki na rowery. Pełen luksus.
Uploaded | 18 września 2020 |
Szutrowe wyjście z peronu na przejazd kolejowy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Perony przystanku, widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Prawdopodobnie jest to dawny budynek dworca, ale pewności nie mam.
Uploaded | 18 września 2020 |
Ławka oraz wiata, takie "luksusy" tylko na pierwszym peronie.
Uploaded | 18 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym.
Uploaded | 18 września 2020 |
"Nowoczesność" na przystanku czyli w miarę nowa wiata peronowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron drugi, widok w stronę Łukowa oraz na wyjście na przejazd drogowy.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok ogólny na perony przystanku kolejowego Sarnów.
Uploaded | 18 września 2020 |
Peron pierwszy, tor 1.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Łukowa.
Uploaded | 18 września 2020 |
Widok w stronę Dęblina.
Uploaded | 18 września 2020 |
Rozkład jazdy ze stacji Sarnów, najdalej dojedziemy do Terespola.
Uploaded | 18 września 2020 |
Budynki magazynowe przy stacji od strony torów.
Uploaded | 17 września 2020 |
PKP PLK przeniosło obsługę pasażerską z tego dworca w nową lokalizację. Mimo to i tak postawiło stojaki na rowery. Gdzie tu sens i logika.
Uploaded | 17 września 2020 |
Zdewastowany dworzec od strony torów.
Uploaded | 17 września 2020 |
Dworzec w Rykach od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 17 września 2020 |
Plac dworcowy przed budynkiem dworca w Rykach.
Uploaded | 17 września 2020 |
Peron w Rykach widok na wschodnią stronę.
Uploaded | 17 września 2020 |
Peron w Rykach zrobiony jest z płyt. Dwa tory są zelektryfikowane, tor przy peronie pierwszym jest niezelektryfikowany.
Uploaded | 17 września 2020 |
Wąski peron na stacji w Rykach, przy którym zatrzymują się wszystkie pociągi.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim po zachodniej stronie.
Uploaded | 17 września 2020 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim po wschodniej stronie.
Uploaded | 17 września 2020 |
Widok z końca peronu w stronę Dęblina.
Uploaded | 17 września 2020 |
Rozkład jazdy z roku 2017. Najdłuższa relacja to Terespol.
Uploaded | 17 września 2020 |
Oznaczenie: 183 023-1
Rok produkcji: 1971
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 183
EVN i VKM: 91 56 6 183 023-1 SK-BTS
Przewoźnik: Bulk Transshipment Slovakia
------------------------------------------
Słowacka lokomotywa serii 183 jedzie od Dęblina przez Łuków do Terespola po ładunek węgla.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok na mały dworzec zza torów.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Sama poczekalnia wewnątrz dworca jest zamknięta. Widok na wejście do dyżurnego ruchu.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Mały dworzec Okrzeja od strony torów.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Trzy rodzaje wskaźników zatrzymania czoła pociągu.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Tabliczka z nazwą stacji na peronie pierwszym (choć w zasadzie jest za torem).
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Wiata peronowa od strony wschodniego wejścia na perony.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok z peronu drugiego na oznaczenia peronów i torów na tej stacji.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Peron drugi jest jedno krawędziowy. Krawędź główna jest przy torze numer 1, bez krawędzi pozostaje tor numer 3.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Przejście przez tory łączy dwie strony stacji oraz umożliwia bezpieczne wejście na peron 1 i 2.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok od wejścia na stację na wąski peron pierwszy.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Ze stacji Okrzeja najdalej można dojechać do Terespola.
Uploaded | 9 sierpnia 2020 |
Widok na tory dodatkowe niezelektryfikowane oraz jeden zelektryfikowany.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok na dodatkowe tory, jeden z nich jest niezelektryfikowany.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Szeroki peron umożliwia bezpieczne wejście do pociągu, jednak peron jest stosunkowo niski.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tabliczka z nazwą stacji na jedynym dostępnym peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Budka dróżnika obsługująca przejazd.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Za torami jest prawdopodobnie budynek dawnego dworca, dziś jest to własność prywatna zamieszkała.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Ławki z podkładów na peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
W miarę szeroki peron stacji obsługuje pociągi osobowe, tory dodatkowe umożliwiają rozładowanie korka na stacji Łuków.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Na stacji nie ma żadnej wiaty peronowej. Mała architektura widoczna na zdjęciach.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Wejście na jedyny peron stacji Łuków Łapiguz i tory 1 i 2.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok z peronu stacji w stronę Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Widok w stronę stacji Łuków.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Przejazd drogowy na ulicy Warszawskiej jako DK76.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: SU160-004
Rok produkcji: 2015
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Spalinowozy Typu: Gama - Marathon (SU160; 111Db)
Typ: SU160
EVN i VKM: 92 51 5 650 004-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po łukowskiej stacji manewruje spalinowa lokomotywa rodzimej produkcji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EP07-400 ex EU07-400
Rok produkcji: 1986
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 090-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Po odczepieniu części wagonów pociąg PKP IC ruszy w dalszą drogę do Terespola, druga część wagonów (ta z tyłu) pojedzie do Lublina ciągnięta lokomotywą SU160.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EU07-030
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 180-8 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa EU07 podczepia się pod skład z Lublina i dalej będzie ciągła pociąg do Szczecina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo przyprowadził do Łukowa skład pustych platform, jutro będzie jechać jako ratunek dla ET22-2036, które utknęło w Zajezierzu koło Dęblina.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1211 ex ET22-491
Rok produkcji: 1979
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 652-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byk PKP Cargo ze składem.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: ET22-1163
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 044-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewry ET22 po przyprowadzeniu składu od strony Międzyrzecza Podlaskiego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57AL-1662 ex EN57-1662
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 120 453-7 PL-KMKOL rb
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Na wieczorny kurs jako pociąg osobowy do Siedlec czeka jednostka Kolei Mazowieckich.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57AL-1662 ex EN57-1662
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AL
EVN i VKM: 94 51 2 120 451-1 PL-KMKOL ra
Przewoźnik: Koleje Mazowieckie
------------------------------------------
Zmodernizowana przez Koleje Mazowieckie jednostka EN57 jeździ w relacji Łuków - Siedlce.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Oznaczenie: EN57-612
Rok produkcji: 1966
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 120 953-6 PL-PREG rb
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Tą jednostkę osobiście spisywałem na straty jednak udało się ją "wyklepać" i wróciła do czynnego ruchu.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Łukowski dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Plac dworcowy, widok na zachodnią stronę.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Kolejarzom
Poległym
Za
Ojczyznę
w
Latach
1939-1945
Łuków 1974 r.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Na pomnikowym obelisku znajduje się tablica pamiątkowa oraz godło Polski z okresu PRL-u.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Pomnik kolejowy po zachodniej stronie budynku dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Nowa nastawnia Łk przy budynku dworca.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Nastawnia Łkm1 w środkowej części stacji.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
ŁUKÓW napis na budynku dworca od strony torów.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Wyjście z peronu drugiego jest możliwe tylko po jego zachodniej stronie i wiedzie przez kładkę przejścia nadziemnego.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Tablica z nazwą stacji po wschodniej stronie peronu numer 2.
Uploaded | 5 lipca 2020 |
Szeroka wiata peronowa na drugim peronie.
Uploaded | 5 lipca 2020 |