Test
Oznaczenie: EN57-1485
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 286-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Stara jednostka kursuje jako wahadło pomiędzy Kluczborkiem, a Wrocławiem Głównym.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Imponujący budynek dworca kolejowego od strony torów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Budynek dworca kolejowego od strony miasta.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Linia 143 jest okrzyknięta jedną z najgorszych w Polsce, tak przynajmniej została okrzyknięta ... przed jej remontem.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Drugi peron jest dość wąski, należy uważać na siebie kiedy wjeżdża pociąg.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Drugi peron, zakończenie w kierunku wschodnim.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Szersza część pierwszego peronu pod budynkiem dworca.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Wiata przystankowa oraz stojaki na rowery.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Od stacji na śląsku Kalety do Wołczyna jest prawie dokładnie 82 kilometry linii 143.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Peron pierwszy, z tej platformy odjeżdżają pociągi w kierunku Namysłowa i Wrocławia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Dużą tablica z nazwą stacji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Budynek mieszkalny położony naprzeciw peronów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Wejście od miasta na perony.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Koniec drugiego peronu w kierunku zachodnim, z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące na wschód w stronę Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
ujęcie w kierunku zachodnim na Namysłów, Oleśnicę i finalnie Wrocław.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Kadr w kierunku początku linii 143, najbliższa stacja węzłowa to Kluczbork.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Rozkład jazdy pociągów, jeździ tu jedynie spółka Polregio.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Ujęcie z powietrza na opuszczony budynek dworca kolejowego we Wierzbicy Górnej.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Opuszczony dworzec może nocą straszyć podróżnych wysiadających z pociągu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie na budynek dworca od strony brukowanego podjazdu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi, tu zatrzymują się pociągi jadące do Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Obydwa perony są niskie co współcześnie może być dość dużym utrudnieniem dla osób wsiadających do starego wysokiego taboru typu EN57.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi ujęcie w kierunku zachodnim.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przedłużona część drugiego peronu, ujęcie w kierunku wyjścia ze stacji (na wschód).
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zachodni koniec pierwszego peronu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Perony są wyłożone płytami chodnikowymi.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi jest bezpieczniejszy dla pasażerów niż sąsiednia platforma. Jest szerszy i nie ma obok niezabezpieczonego toru.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w stronę Namysłowa i Wrocławia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Tablica kierunków jazdy wskazuje dwa główne kierunki w jakich można podróżować. Na wschód dojedziemy głównie do Kluczborka stamtąd możemy przesiąść się i jechać dalej. Z kolei kierunek zachodni Wrocław to chyba lekkie nadużycie, po drodze jest stacja węzłowa w Oleśnicy, z której można pojechać w inne rejony kraju.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji jest ustawiona na trzech słupkach.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejście między peronami 1 i 2.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Oznaczenie peronów oraz numeracja torów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron numer 1 od wejścia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Stojaki na rowery zdają swoje zadanie, szkoda że nie są zadaszone ale to już byłby większe koszty tych konstrukcji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ta gablota zawiera regulamin korzystania z przystanku osobowego. Tak naprawdę regulamin jest jeden zmienia się jedynie nazwa stacji.
W regulaminie nie ma słowa o zakazie wykonywania zdjęć na terenie obiektu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie z powietrza na perony od wejścia.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Perony nie są równie, tu widać wyraźnie że peron drugi jest dłuższy niż pierwsza platforma.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w kierunku zachodniego krańca peronów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Kadr z końca peronu w stronę Namysłowa.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie lotnicze w kierunku Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zdjęcie z końca pierwszego peronu na wschód (na Kluczbork).
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wejście z pod budynku dworca na perony.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejazd przy przystanku.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wybrukowana droga dojazdowa do budynku dworca stacji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Pociągów jest tutaj całkiem sporo choć mogłoby być ich więcej, może po remoncie.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Oznaczenie: 181 018-3
Rok produkcji: 1961
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 181
EVN i VKM: 91 51 3 150 697-3 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
Lokomotywa ze składem przejeżdża przez przystanek osobowy, jej właścicielem jest spółka Cargounit ale dla kogo prowadzone są przewozy tego nie wiem.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: ET22-1047
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 157-8 PL-PKPCS
Przewoźnik: PKP Cargo Service
------------------------------------------
Luzak przejeżdża przez stację.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: ET22-173
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 491-1 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład pustych platform w stronę Lublińca ciągnie maszyna PKP Cargo.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie z pod torów na budynek nastawni, choć kiedyś może to był dworzec.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie na dworzec i nastawnię w Starym Oleśnie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Od stacji Kalety do przystanku Stare Olesno jest 55,3 kilometrów linii 143. Słupy trakcyjne na wąskim peronie nie poprawiają bezpieczeństwa. Ciężko też jest zrobić tu dobre zdjęcie przejeżdżającego pociągu.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Z tej platformy odjeżdżają pociągi jadące w stronę Kluczborka i Wrocławia.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Drugi peron oraz wymalowana żółta linia bezpieczeństwa.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zakończenie pierwszego peronu i widok w stronę Kluczborka.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Mała tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron pierwszy jest znacznie dłuższy niż drugi.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Gablota z papierowymi informacjami wywieszonymi za szybą.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wiata przystankowa przy pierwszej platformie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście na peron, od wejścia jest możliwość dojścia do drugiego peronu.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kiedyś była tu stacja, dziś tylko przystanek osobowy. Na planie widać pozostałości po dawnej rampie ładunkowej.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zadaszone miejsce do zostawienia rowerów.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Droga dojazdowa do stacji.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przejazd drogowy, w momencie wykonywania zdjęć mocno użytkowany z uwagi na budowę obwodnicy Olesna trasy S11.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na tym przystanku.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na budynek dworca od strony przejścia między peronami.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Budynek dworca kolejowego od strony podjazdu.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Dawna poczekalnia jest współcześnie zamknięta na głucho.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie z drugiej platformy w stronę wyjścia.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Drugi peron jest nieco dłuższy niż pierwsza platforma. Z tego peronu odjeżdżają pociągi w kierunku Lublińca.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Choć peron numer 2 jest oznaczony z torami 1 i 2 krawędź bezpieczeństwa jest zaznaczona przy torze numer 2.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zarządca zamontował również małą tablice z nazwą stacji.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszej platformie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron są oznaczone obecnie znajduję się na pierwszej platformie przy peronie pierwszym, drugi peron posiada wie krawędzie dla torów 1 i 2.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron pierwszy tor numer 1, z tego peronu odjeżdżają pociągi w kierunku Kluczborka i Wrocławia.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Gablota z rozkładem jazdy na pierwszym peronie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na wiatę przystankową na pierwszym peronie.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Budynek dawnej wagi kolejowej, obecnie już nieużywana.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zadaszona wiata dla rowerów.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Północna granica stacji.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kadr w kierunku stacji węzłowej Kluczbork.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w stronę Lublińca.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych.
| Taken | 11 listopada 2022 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Dawny budynek kolejowy jak widać jest opuszczony i nie używany przez kolej.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na budynek mieszkalny i dawny budynek dworca.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron drugi jest zabezpieczony z jednej strony linią bezpieczeństwa, z drugiej strony należy bardzo uważać na siebie.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przy tym peronie nie ma żadnych elementów dla pasażerów, tylko kilka głównych informacji typu numer peronu, tablica bezpieczeństwa sieci elektrycznej.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Z drugiego peronu odjeżdżają pociągi w kierunku Kluczborka, Lublińca i Częstochowy.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji przy dawnym budynku dworca.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica kierunkowa oraz stojaki na rowery, wszystko na pierwszym peronie.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wiata dla pasażerów jest jedynie na pierwszym peronie.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Te tablice są żółte, ta tablica wyblakła ze starości.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Środkowa część pierwszego peronu i tablica z nazwą stacji.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przejście między peronami przystanku.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zachodni koniec peronu, widok w stronę Oleśnicy.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok w stronę Oleśnicy, obchodowy robi inspekcję szlaku.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zakończenie peronów po wschodniej stronie (od wejścia).
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |

