Test
Widok na budynek dworca od podjazdu (strona zachodnia).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na budynek dworca od podjazdu (strona wschodnia).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie z drugiego peronu na budynek dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
W poczekalni jest jedynie biletomat spółki Polregio.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kasy biletowe niestety są zamknięte. Cóż może z uwagi na dzień wizyty.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Poczekalnia dworcowa oraz elektroniczne i papierowe rozkłady jazdy pociągów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście do budynku dworca od strony peronów.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Podwieszana informacja z numeracją torów i peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tablica kierunkowa pod wiatą peronową.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tory przy tym peronie są wykorzystywane raczej w ruchu towarowym niż pasażerskim.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na trzecim peronie stacji.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron trzeci, raczej mało wykorzystywany w ruchu osobowym.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na wiatę peronową na trzecim peronie stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście z trzeciego peronu stacji do przejścia przez tory.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wejście na drugą platformę od wschodniej strony.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w kierunku Opola.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Tr numer 3, ujęcie na zachód.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezadaszona część drugiego peronu i ławka pod chmurką.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie torów i peronu.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na całą wiatę drugiego peronu od zachodniej strony, ujęcie z pierwszej platformy.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża wiata przystankowa na drugim peronie od wschodniej strony.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście jest dwustronne (na zdjęciu strona wschodnia zejścia z drugiego peronu).
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście z drugiego peronu do podziemnego przejścia pod torami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wyjście na peron numer 3, nie ma tu windy dla niepełnosprawnych.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Przejście pod torami.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu łączącego wszystkie perony stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Pod zadaszeniem jest tablica kierunkowa wskazująca kierunki jazdy na Gliwice i Opole.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezadaszona zachodnia część pierwszego peronu stacji.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zadaszenie od zachodniej stronie na pierwszym peronie.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Peron numer 1 widok w kierunku z zachodu na wschód.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Nastawnia w obrębie peronów stacyjnych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kadr w kierunku Gliwic.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Mały plac obok budynku dworca kolejowego.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Strzelce Opolskie razy trzy, są tutaj trzy perony do obsługi pasażerów choć czynna jest jedynie w ruchu pasażerskim linia 132.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Kozły oporowe jako zakończenie dwóch torów bocznych.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Niezelektryfikowana bocznica na stacji w Strzelcach.
| Taken | 16 września 2023 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Oznaczenie: 311D-07
Rok produkcji: 2007
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Spalinowozy Typu: 311D; ST40s (Grupa Newag)
Typ: 311D
EVN i VKM: 92 51 3 640 052-8 PL-AKIEM
Przewoźnik: Akiem
Przewoźnik: Captrain
------------------------------------------
Wynajmowana maszyna przez Captrain czeka na wolną drogę w kierunku Poznania.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: SM03-214
Rok produkcji: 1967
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM03 (Ls150H)
Typ: SM03 (Fablok)
Przewoźnik: PKP CargoTabor sp. z o. o.
------------------------------------------
Na co dzień maszyna przetacza wagony w hali napraw.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: SM03-214
Rok produkcji: 1967
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM03 (Ls150H)
Typ: SM03 (Fablok)
Przewoźnik: PKP CargoTabor sp. z o. o.
------------------------------------------
Maszyna SM03 oddelegowana została do obsługi zakładu napraw w Kluczborku.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: WM-10 Nr 663
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 076-5 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna PKP PLK przejeżdża przez stację.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: XUa 597938
Rok produkcji: nieznany
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Kiedyś dźwig pracował dla spółki Wagem potem przejęło Wagem PKP Cargo, a obecnie PKP Cargo najchętniej pozbyłby się balastu w postaci tej spółki. Kto jest odpowiedzialny za upadek PKP Cargo ?
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: SM42-1274 ex SM42-942 (Nr fabryczny: 9831)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 188-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa spalinowa w pobliżu peronów.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: Ty45-149
Rok produkcji: 1947
Producent: Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Oznaczenie kluczborskiego parowozu.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: Ty45-149
Rok produkcji: 1947
Producent: Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa zamontowana jeszcze przez producenta.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: Ty45-149
Rok produkcji: 1947
Producent: Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Parowóz od góry zaczyna bardzo mocno rdzewieć, cóż czas nie jest łaskawy dla tego pomnika techniki.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Oznaczenie: Ty45-149
Rok produkcji: 1947
Producent: Zakłady Metalowe H. Cegielski, Poznań (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Parowóz stoi w tym miejscu od lat i przydała by się mu jakaś renowacja.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Ujęcie na dworzec od strony drugiego peronu (od południa).
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Dworzec w Kluczborku z perspektywy peronu numer 4.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Wieża ciśnień w Kluczborku obsługiwała kiedyś parowozy, dziś i wieża i parowóz to zamierzchłe czasy kolei.
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Nastawnia Kb3 u wylotu w kierunku Oleśnicy.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Budynek Straży Ochrony Kolei w Kluczborku.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Południowa część peronów 4 i 3 oraz budynek SOK. Co ciekawe tablice kierunkowe na południe wskazują jedynie Lubliniec, rozumiem że po linii 175 nie da się dojechać choćby do Fosowskich ale jest linia 293 w kierunku Opola, miasta wojewódzkiego.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Tablica na czwartym peronie wskazuje kierunki jazdy pociągów na Lubliniec i na Poznań.
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Peron czwarty pozostał bez zmian nadal jest wąski i nie ma innych udogodnień.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Wiata przystankowa przy trzecim peronie.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Peron numer 3, ujęcie w kierunku północnego wylotu.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Z drugiego peronu można dojechać na Lubliniec oraz do Wrocławia.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na drugiej platformie.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Ławka pod chmurką oraz wiata na drugim peronie stacji.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Zejście od południowej strony stacji na drugi peron, można tu dojść do torów 2 i 4.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Na pierwszym peronie zamontowano dużą wiatę dla pasażerów.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Ujęcie na torowisko od strony wlotu linii 143 z Oleśnicy.
| Taken | 17 marca 2023 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Frontowa najbardziej reprezentacyjna część dworca.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Ujęcie na dworzec od południa z perspektywy trzeciego peronu stacji.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Budynek dworca od południowej strony (z pierwszej platformy).
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Świetlna informacja pasażerska wskazuje na przyjazdy i odjazdy.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Główny hol dworca, choć pociągów nie jest dużo czynne są kasy biletowe.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Nazwa stacji na budynku dworca kolejowego.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Na pierwszym planie jest dawny magazyn kolejowy, zasłonięta semaforem świetlnym jest wieża ciśnień.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Przejście nad torami w południowej części stacji.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Dalsza część czwartego peronu w kierunku północnego wylotu.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Czwarty peron stacji jest najwęższym peronem w całej stacji Kluczbork.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Peron jest dość wąski ale są na num ławki dla podróżnych.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Z peron numer 4 odjeżdżają pociągi w stronę Kępna, Ostrowa Wielkopolskiego czy Poznania Głównego.
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Zejście z kładki nadziemnej na jedno krawędziowy peron numer 4.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Szeroka część peronu numer 3 przy budynku dworca.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Przy tym peronie zaczyna się linia kolejowa numer 272 biegnąca z Kluczborka do Poznania Głównego.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Gabloty z rozkładem jazdy przy peronie numer 3.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Unijna tablica mówiąca że kasa na rewitalizację odcinka linii 272 Kluczbork - Ostrzeszów pochodziła z Unii Europejskiej.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Ujęcie na małą infrastrukturę na drugim peronie stacji.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Pierwszy peron stacji przy budynku dworca, z tego peronu odjeżdżają pociągi w kierunku Wrocławia.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Pomnik przy parowozie w Kluczborku stracił swój blask.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Linia kolejowa 143 przelatuje przez stację Kluczbork w kierunku na Lubliniec i Oleśnicę.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Peron pierwszy w kierunku wylotu w stronę Oleśnicy, tu też ulokowany jest kluczborski parowóz.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Wyjazd z pod budynku dworca stacji Kluczbork.
| Taken | 1 sierpnia 2020 |
| Uploaded | 12 sierpnia 2025 |
Dworzec w Szimieradzie zza torów.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
budynek dworca w Szumiradzie od strony drogi dojazdowej.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Budynek mieszkalny przy stacji kolejowej.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Budynek mieszkalny przy stacji kolejowej.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Widok w stronę Fosowskich.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kluczborka.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Budynek stacyjny od strony peronu 1.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Budynek stacji od strony drogi dojazdowej. Budynek jest zamieszkały.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Dawny magazyn stacyjny.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Drzewko.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |
Peron numer 1. Stacja to mały las.
| Uploaded | 2 stycznia 2019 |

