Test
Widok na tor zasadniczy w kierunku Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pusty peron stacji widok od północnej strony w stronę południową.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Tablice kierunkowe są zamontowane do słupa oświetleniowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Kolejna mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Małe Kępice, takie krótkie nazwy stacji można spokojnie ustawiać na jednym słupku.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na peronie na północnym końcu platformy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Nowa duża tablica z nazwą stacji w południowej części peronu (przy wyjściu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Stary napis z nazwą stacji na budynku dworca ma się dobrze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, widok w kierunku wyjścia.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na podwójne ławki i kosz pomiędzy nimi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ławek pod chmurką jest sporo, ciekawe czy była choć raz taka sytuacja żeby wszystkie były zajęte.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Dwie wiaty przystankowe dla podróżnych mogą osłonić pasażerów przed złymi warunkami atmosferycznymi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Duża gablota z rozkładem obecnym i przyszłym.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wszystkie pociągi odjeżdżają nie zależnie od kierunku z toru numer 1 (przy pierwszym peronie bo więcej peronów formalnie już nie ma).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Wejście na peron.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Przed wejściem na peron zarządca umieścił gablotę z informacjami dla podróżnych.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Starsze stojaki pod chmurką również nie znajdują zastosowania.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pod wiatą sprytnie zamontowano stojaki na rowery, cóż z tego jak nie są używane.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Pozostałości czyli dawna wiata peronowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ten tor jest obecnie wykorzystywany do mijania się pociągów, to że jest pokryty warstwą rdzy świadczy o braku używania więc nie jest wykorzystywany.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na większą część jedynego wyspowego peronu od strony zachodniej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Ładownia nie jest już w stanie idealnym ale na potrzeby załadunku 2-3 wagonów drewnem wystarczy.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Krawędź przy dawnej ładowni, obecnie da się wjechać na ten porośnięty trawą tor więc od czasu do czasu coś się tu ładuje.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok z północnej części peronu w stronę Słupska.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Widok na wyjazd w stronę Miastka (na południe).
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Rozkład jazdy nie za bogaty, szkoda bo linia w większości jest zmodernizowana i mogłoby tędy jeździć zdecydowanie więcej pociągów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 7 lutego 2024 |
Zdjęcie na dworzec od strony torów, w tym miejscu przed remontem były jeszcze perony.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na dworzec od strony placu dworcowego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Budynek mieszkalny przy stacji, parter chyba nieużywany ale piętra już raczej zamieszkałe.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Gablota z rozkładem jazdy przy wejściu/wyjściu z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pod drugiej stronie gabloty zamieszczone są informacje dla pasażerów.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wiata przystankowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Ławek jest w sumie więcej niż kursów pociągów :).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na północ jedzie się do stacji węzłowej Słupsk na południe do stacji nie węzłowej Miastko. Na całym odcinku linii 405 od Szczecinka do Słupska nie ma już żadnych odgałęzień, a były, w Słosinku do Człuchowa, w Miastku do Bytowa i w końcu w Korzybiu do Sławna i Bytowa.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Charakterystyczny układ ławek dla zmodernizowanej od Słosinka do Ustki Uroczyska linii (nie wliczając stacji Słupsk).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Bliżej wyjścia z peronu zaczynają pojawiać się ławki.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Środkowa część peronu, wszystkie elementy małej architektury są zlokalizowane jedynie przy wejściu na peron po jego północnej stronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na ten tor mogą zjeżdżać pociągi, które mogą się tu mijać, jednak po mimo tego że składy mogą się tu minąć ... zamawiający przewozy czyli urząd województwa pomorskiego (i po części zachodniopomorskiego) nie zamawiają wystarczającej ilości przewozów żeby w pełni wykorzystać obecny potencjał tej linii.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Tor zasadniczy widok z południa na północ.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Jedyna pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji ulokowana jest w południowej części peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Pełnowymiarowa tablica z nazwą stacji w północnej części peronu (przy wyjściu).
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Kolejna mała tabliczka z nazwą stacji na dwu krawędziowym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Współczesna mała tabliczka z nazwą stacji na jedynym peronie stacji.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Na budynku mieszkalnym znajduje się stary napis z nazwą stacji, ile lat widnieje ten napis nie wiem (lata 70-te XX wieku) ale napis jest cały czas czytelny.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Zejście z peronu.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
W części gdzie był zlokalizowany pierwszy peron obecnie jest wykorzystany jedynie fragment, umieszczono w tym miejscu stojaki na rowery.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Peron jest już tylko jeden, wyspowy, żeby się do niego dostać należy przejść przez ten labirynt.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wyjście z peronów na plac dworcowy i resztę wsi Kawcze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Wejście na perony od strony placu dworcowego, wejście zlokalizowane jest pomiędzy budynkiem mieszkalnym a, budynkiem dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Plac dworcowy przed stacją, plac jest dość duży, pamiętam że kiedyś odbywały się tu rynki ale czy tak jest obecnie, nie mam pewności.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na plac ładunkowy, dziś już nikt z tego placu nie korzysta w sensie ładowania towarów, sama stacja jest jedynie mijanką.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok w kierunku wylotu na Korzybie i dalej na Słupsk.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
W tym miejscu były kiedyś perony stacyjne.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Większe zbliżenie na wylot w stronę Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Widok na wylot w kierunku Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Rozkład jazdy na stacji Kawcze, marny.
Uploaded | 1 lutego 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1692
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Dwie jednostki EN57 zmodernizowane do standardu AKM jadą w stronę Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-769 ex EN71-050 ex EN57-769
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednostka powoli rusza udając się w dalszą drogę do Gdańska.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Peron po odjeździe pociągu pustoszeje bardzo szybko.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widoka na zadaszenie peronu od południowej strony przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 502 w kierunku południowym, na Gdańsk.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 widok w kierunku na Gdańsk.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Stosowane ławki są ustawiane na środku peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zadaszenie peronu jest niemal przez całą długość platformy. pod zadaszeniem są elementy dla podróżnych (ławki, zegary, gabloty informacyjne).
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kolejna gablota z informacjami dla podróżnych i rozkładem jazdy pociągów SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Gablota informacyjno-rozkładowa na peronie.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Estetyczny peron przystanku SKM-ki szpecą nieco stare skrzynki elektryczne.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Krawędź peronowa przy torze 501, widok w kierunku południowym.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 502 widok w kierunku Gdyni Głównej (na północ), obok niezelektryfikowana linia 201 i zelektryfikowana linia 202.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Podwieszana tablica z nazwą przystanku. Cała nazwa jest bardzo długa dlatego gdzie można zastosowano skrót w nazwie "Św.".
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Pod wspornikami wiaty zamontowany jest elektroniczny system informacji dla pasażerów informuje on o której godzinie będzie odjeżdżać najbliższy pociąg.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Winda umożliwia osobą z niepełnosprawnościami, wejście i zejście z peronu SKM-ki.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na zadaszenie peronu od strony północnej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Pociąg SKM Trójmiasto ma zielone światło na wjazd do stacji Gdynia Główna Dworzec Podmiejski SKM.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na południe z końca peronu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok na północ w stronę Gdyni Głównej, biegną tu linie 250, 202 i 201.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok z torów na skrzyżowanie ulic Kieleckiej, Droga Gdyńska i Śląskiej.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Zejście z peronu po schodach do podziemnego labiryntu.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na peron przystanku z poziomu przejścia pod torami.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Przejście podziemne, wejście od zachodniej (względem torów) strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
W tym przejściu pod torami jest wejście na peron przystanku.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Kasa biletowa i mała poczekalnia.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na peron przystanku wiedzie pod torami, tu wejście od wschodniej (względem torów) strony miasta.
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Taken | 15 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1828 ex EN57-2003
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Od strony przystanku Gdynia Grabówek nadciągają dwa klasyczne kible, skończą bieg na przystanku Gdańsk Śródmieście.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57-1826 ex EN57-2001
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Klasyczny kibel zmierza w stronę Gdyni Głównej.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1719 ex EN57-1719
Rok produkcji: 1988
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Jednym z moich pierwszych zdjęć jakie wykonałem będąc w Trójmieście ostatnim razem była jednostka EN57-1719. Teraz tamte zdjęcia są już po nie kont historyczne gdyż jednostka jak widać przeszła modernizację do standardu AKM.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EN57AKM-1135 ex EN57-1135
Rok produkcji: 1977
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKM
Przewoźnik: SKM Trójmiasto
------------------------------------------
Dwie jednostki EN57AKM jadą do Lęborka.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: SU4210-010 ex SU42-1010 ex SM42-530
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU4210
EVN i VKM: 98 51 3 630 094-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Zmodernizowana lokomotywa spalinowa z SM42 ciągnie krótkie składy PKP IC albo na Hel albo w stronę Gorzowa Wielkopolskiego.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna wiata przystankowa na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część torów SKM-ki. W tym miejscu linia 250 przebiega nad linią 202 i od tej stacji w stronę Rumi linia będzie ciągnąć się po zachodniej stronie od linii 202.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Można powiedzieć że peron został podzielony na dwie identyczne części, które są symetrycznie odbite względem siebie, punkt podziału to kładka nad torami. No może nie aż tak idealnie ale najważniejsze elementy są po obu stronach od zejścia.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na każdym przystanku SKM-ki można gdzieś znaleźć biletomat nie inaczej jest i tutaj.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor 501 w kierunku na Rumię.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wysłużone ławki na peronie.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Północna część peronu i tablica z nazwą stacji utrzymana w stylizacji zarządcy obiektu.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Na peronie jest czysto, są kosze, ławki i oznakowania, ale sama platforma wymaga renowacji, choć lepiej zrobić gruntowny remont tego przystanku.
Taken | 13 sierpnia 2020 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |