Test
"Dużo" pociągów na papierze ostatni odjeżdża o 18:41.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Widok na dworzec od strony wyjścia do lasu.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Dworzec w Drzonowie, w zasadzie to co z niego zostało.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Widok z pod dawnej bocznicy magazynowej, nic już nie zostało :(.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Przejście przy magazynie, nieco niebezpieczne bo deski lata swojej świetności mają już za sobą.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Dawny bunkier, niszczeje nieużywany.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Tu kopany jest kanał łączności.
Uploaded | 26 marca 2022 |
tu kiedyś był tor, dziś już nic nie zostało.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Rozkład jazdy z 2018 roku.
Uploaded | 26 marca 2022 |
Budynek dworca kolejowego zza torów.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dworzec od strony drogi.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Rampa rozładunkowo/załadunkowa jedyne co pozostało po bocznicy w Białym Borze i tak więcej niż w Drzonowie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na zakończenie dawnej bocznicy, nic już nie ma.
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tu kiedyś była bocznica, wagony przyjeżdżały do magazynu żeby składować towary, teraz nie ma już nic.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Ostatnimi czasy podstawowa tablica kierunkowa montowana na stacjach, tylko po co?
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron pierwszy przy którym nie zatrzymują się żadne pociągi, a mogłyby.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica z nazwą stacji przy pierwszym peronie.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Stary napis z nazwą stacji na elewacji budynku dworca.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Odnowiony fragment peronu numer 2. Tu jeszcze jest zachodniopomorskie dalej w pomorskim linia 405 przeszła całkowitą odmianę. Perony są nowe wysokie. Co z tego skoro pociągów brak.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Tablica rozkładowa na peronie pierwszym stacji w Białym Borze.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 2 widok w stronę Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron 2 widok w stronę Miastka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Przejście przez tory do peronu drugiego.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Dawny szalet (?). Ehh ... dziadek już nie żyje, a tata raczej nie pamięta co to było.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Peron numer 2, czyli to właśnie przy tym peronie odjeżdżają wszystkie pociągi. Jest to pierwsza mijanka od około czterdziestu kilometrów od Szczecinka, w drugą stronę jest nieco lepiej.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Wyjście na plac dworcowy z peronów stacji.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Stado stojaków na rowery, nikt z tego nie korzysta.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Wieża ciśnień w Białym Borze mała i już nie funkcjonalna.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Od Piły stacja Biały Bór jest oddalona o 98,3 km.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Widok na wyjazd w stronę Szczecinka.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Najdalej można dojechać do Chojnic, choć Słupsk też leży dość daleko.
Taken | 4 czerwca 2021 |
Uploaded | 24 lutego 2022 |
Biały Bór widziany od strony placu dworcowego.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Wyjście z peronów na plac przed stacją.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron 1 i 2 z obowiązkową identyfikacją peronową.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok z oddali na perony stacji Biały Bór,.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę Drzonowa i dalej na Szczecinek.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Wieża ciśnień w Białym Borze.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Wieża wodna na stacji jest w całkiem niezłym stanie technicznym .... przynajmniej z zewnątrz.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok na szeroki pierwszy peron dawnej stacji obecnie przystanku Biały Bór.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Do Słupska tylko z przesiadką w Miastku i tak jeszcze trochę.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Kasa biletowa była tu kiedyś, dziś jej otworzenie niestety nie jest możliwe.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Czysta i otwarta dla podróżnych poczekalnia to po części zasługa lokalnych władz między innymi przewodniczącej rady gminy Biały Bór Pani Wandy Król.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę "końca" województwa zachodniopomorskiego następna stacja Słosinko leży już w województwie pomorskim.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Droga zza torami, oświetlona.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Biały Bór zza torów i zza drogi przy stacji.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron 2 widok w stronę Drzonowa.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Peron drugi przy którym zatrzymują się pociągi osobowe, kiedyś też i pospieszne.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Przejście między peronami stacji.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Jeszcze parę lat temu były tutaj tory, dziś już tylko pozostałość.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Pozostałości po dawnych bocznicach w Białym Borze.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Szeroki peron, o który dba zatrudniona przy utrzymaniu Pani.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Świeżo umyta poczekalnia dworcowa ... dla porównania widok z 2011 roku. Zdjęcie krzywe bo Pani jeszcze myła i nie chciałem zabrudzić.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Dworzec ukazany od strony dawnej już nieczynnej obecnie nastawni dworcowej.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Dawna bocznica obecnie sporadycznie wykorzystywana przez PKP Cargo do załadunku drewna.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę Drzonowa oraz Szczecinka.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Krawędź peronowa przy której zatrzymują się pociągi jadące w kierunku Słupska oraz Miastka czasem pociągi się tu wymijają sterowanie stacją odbywa się zdalnie ze stacji Miastko.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę Słosińka i Miastka.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Cały dworzec w Białym Borze zza torów.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Mała wieża ciśnień. Tyle razy byłem w Białym Borze, a jakoś nigdy nie zwróciła na mnie swej uwagi.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Białoborski dworzec od strony placu dworcowego.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Główny budynek od strony placu dworcowego.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Tablica rozkładowa.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na stacji. Pomyśleć że kiedyś zatrzymywały się tu pociągi pospieszne.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Rozkład jazdy na słupku.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Wnętrze poczekalni.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Główny budynek od strony torów.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok w stronę Słupska.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Bocznica stacji Biały Bór.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Widok z pod bocznicy.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Kozioł oporowy na stacji.
Taken | 5 sierpnia 2011 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA109-006
Rok produkcji: 2004
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
SZT Typu: SA107; SA109 (Kolzam Regiovan)
Typ: SA109
EVN i VKM: 95 51 2 710 029-0 PL-PREG B
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg Regio do Słupska, a tak właściwie do Miastka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA109-006
Rok produkcji: 2004
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
SZT Typu: SA107; SA109 (Kolzam Regiovan)
Typ: SA109
EVN i VKM: 95 51 2 710 028-2 PL-PREG A
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg osobowy do Chojnic z Miastka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: S200-268
Rok produkcji: 1983
Producent: ČKD Praha (Českomoravská Kolben Daněk) (Czechy; Czechosłowacja)
Spalinowozy Typu: S200; T669 (ČKD Czechosłowacka)
Typ: S200
EVN i VKM: 92 51 3 620 524-0 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
------------------------------------------
S200 w służbie Cargounit ciągnie krótki skład węglarek do Miastka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA132-005
Rok produkcji: 2006
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA132
EVN i VKM: 95 51 2 720 051-2 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA132 z pomorskiego oddziału Przewozów regionalnych wjechał na stację w Drzonowie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA102/111-003
Rok produkcji: 1996
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA102 / SA111
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Tych jednostek już na torach nie ujrzymy, obecnie są już wycofywane i kasowane.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA102/111-003
Rok produkcji: 1996
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA102 / SA111
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Szynobus mknie do Słupska ze Szczecinka.
Taken | 13 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA102/111-001
Rok produkcji: 1993
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA102 / SA111
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ten szynobus jest trzy częściowy człony sterownicze zostały oznaczone jako A i B natomiast wagon środkowy dostał numerację SA111.
Taken | 13 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA102/111-001
Rok produkcji: 1993
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA102 / SA111
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ten szynobus jest trzy częściowy człony sterownicze zostały oznaczone jako A i B natomiast wagon środkowy dostał numerację SA111.
Taken | 5 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-003
Rok produkcji: 1992
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pomimo tego że te jednostki nie są zbyt leciwe jak na polskie warunki jednak nie są w stanie rozpędzić się do 100 km/h.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-003
Rok produkcji: 1992
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pomimo tego że te jednostki nie są zbyt leciwe jak na polskie warunki jednak nie są w stanie rozpędzić się do 100 km/h.
Taken | 6 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-001
Rok produkcji: 1990
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Do Słupska ze Szczecinka jedzie jednostka SA101, która ledwo ledwo rozpędza się do 80km/h. Dziś już jednostki SA101-SA102 są wycofane z użycia.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-001
Rok produkcji: 1990
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Tu dla odmiany na pierwszym planie człon SA121.
Taken | 13 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-001
Rok produkcji: 1990
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ten spalinowy autobus składa się z dwóch członów SA101-001 i SA121-001. Człony są identyczne jednak oznaczenia są inne.
Taken | 13 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA101/121-001
Rok produkcji: 1990
Producent: ZNTK Poznań (Polska)
SZT Typu: SA101; SA102; SA111 i SA121 (ZNTK Poznań 207M)
Typ: SA101 / SA121
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Ten spalinowy autobus składa się z dwóch członów SA101-001 i SA121-001. Człony są identyczne jednak oznaczenia są inne.
Taken | 11 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Pociąg osobowy w Drzonowie
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Osobowy Szczecinek - Miastko.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Osobowy Szczecinek - Miastko.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
Osobowy Szczecinek - Miastko.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA103-011 to "najnowocześniejsza" jednostka spalinowa poruszająca się na odcinku Szczecinek - Słupsk ... w 2014 roku.
Taken | 7 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA103-011 to "najnowocześniejsza" jednostka spalinowa poruszająca się na odcinku Szczecinek - Słupsk ... w 2014 roku.
Taken | 10 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA103-011
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
EVN i VKM: 95 51 2 710 027-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA103-011 to "najnowocześniejsza" jednostka spalinowa poruszająca się na odcinku Szczecinek - Słupsk ... w 2014 roku.
Taken | 5 września 2014 |
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-2255 (Nr fabryczny: 8859)
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 193-6 PL-KBSA
Przewoźnik: Kolej Bałtycka
------------------------------------------
SM42 należąca do Kolei Bałtyckich jedzie w stronę Miastka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-1139
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-1139 Pociąg zdawczy jedzie do Szczecinka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SM42-658
Rok produkcji: 1974
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
SM42-658 Pociąg zdawczy jedzie do Szczecinka.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SU42-534 ex SP42-194 (Nr fabryczny: 9619)
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SU42
EVN i VKM: 92 51 5 620 020-4 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
SU42-534 z pociągiem Słupsk - Szczecinek.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SA131-001
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA131
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni
------------------------------------------
SA131-001 Na stacji Drzonowo.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SN83-003 DH-3231
Rok produkcji: 1982
Producent: Duewag AG (RFN)
SZT Typu: SN82 i SN83 (Wadloper DH1 i DH2)
Typ: SN83
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg Słupsk - Szczecinek na przystanku w Drzonowie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |
Oznaczenie: SN83-003 DH-3231
Rok produkcji: 1982
Producent: Duewag AG (RFN)
SZT Typu: SN82 i SN83 (Wadloper DH1 i DH2)
Typ: SN83
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Pociąg Słupsk - Szczecinek na przystanku w Drzonowie.
Uploaded | 2 grudnia 2018 |