ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...

Duża tablica z nazwą stacji na południowym zakończeniu peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Widok w stronę Ozorkowa i dalej na Zgierz i Łódź.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Peron na całej swojej długości jest oświetlony.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Piasek do akcji zima, jak widać nieużywany.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

W początkowej części peronu są dwie tablice z informacjami dla pasażerów.
Uploaded | 1 października 2024 |

Tablica z nazwą stacji przy wyjściu z peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Wejście na peron od przejazdu, przy wejściu są stojaki na rowery.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Od wejścia na peron znajduje się tablica z nazwą stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Wskaźnik dla pociągów zatrzymujących się na kursie do Kutna.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Widok na północ w stronę Łęczycy i dalej na Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Przejazd drogowy, przy którym ulokowany jest przystanek osobowy.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Wszystkie najważniejsze elementy dla pasażerów znajdują się przy wejściu na platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Duża wiata dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Główne kierunki jazdy to Łódź i Kutno.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Za wiatami nie ma już żadnych innych elementów małej architektury.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Pusty peron.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Tablica z nazwą stacji w środkowej części platformy.
Uploaded | 1 października 2024 |

Jedyne ślady na peronie to ... moje ślady.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Jedyne elementy dla pasażerów to oznaczenie wyjścia i kosz na śmieci zmieszane.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 1 października 2024 |

Zamknięty semafor w kierunku na Krośniewice.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |

Jeden z torów pokryty jest dodatkowo grubą warstwą liści.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |

Peron i dwa ośnieżone tory.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |

Wejście na zaśnieżone perony dawnego przystanku.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |

Widok na koniec linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 18 lipca 2024 |

Oznaczenie: WM-15Ak Nr 368
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 304-3 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Ruch niedługo zostanie wznowiony, ostatnie inspekcje przeprowadzają pracownicy zarządcy linii.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Dworzec kolejowy od strony stacji wąskotorowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Bus do Kutna właśnie dojechać, plac opustoszał.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Na placu dworcowym od lat jest wieża ciśnień, wygląda dość dobrze.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Tor numer 2 pokryty jest warstwą rdzy powierzchniowej.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Pusty peron, pociągów nie ma pasażerów też nie ma. Ale to przejściowe.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Zaśnieżone ławki i podparcia dla pasażerów na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Dwie gabloty na drugim peronie.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Sektor "B" widok w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Odśnieżony jest tak jak w przypadku pierwszego peronu tylko sektor "A".
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Mała wiata dla pasażerów, taki obiekt słabo chroni przez wiatrem czy zacinającym deszczem.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Z tej stacji można dojechać do Kutna i Zgierza.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Gabloty informacyjno rozkładowe, a w nich rozkład jazdy busów z pod budynku stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Oznaczenia torów i sektorów drugiego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Wejście na drugą platformę.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Widok z końca pierwszego peronu w stronę wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Widok na zakończenia peronów w południowej części stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Widok w stronę końca peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Widok z sektora "D" w kierunku wyjścia.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Sektor "D", nie ma tam już żadnych elementów dla pasażerów.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Sektor "C" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Odśnieżone jest faktycznie do sektora "B" pierwszego peronu.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Pochwaliłem odśnieżanie nieco na wyrost i dalej już nie jest.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Wiata na pierwszym peronie stacji.
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |

Choć pociągi osobowe jeszcze tu nie jeżdżą peron jest już dobrze utrzymany (odśnieżony).
Taken | 8 grudnia 2021 |
Uploaded | 17 lipca 2024 |