ładowanie mapy - proszę czekać...
ładowanie mapy - proszę czekać...
Oznaczenie: PS-00.M/B Nr 47
Rok produkcji: 2021
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 115-6 PL-TSYS
Przewoźnik: TRAKCJA SYSTEM sp. z o.o.
------------------------------------------
Tego dobrze nie widać ale ten pociąg sieciowy jest jak to się mówi "funkiel nówka".
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Oznaczenie: PS-00.M/B Nr 47
Rok produkcji: 2021
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 115-6 PL-TSYS
Przewoźnik: TRAKCJA SYSTEM sp. z o.o.
------------------------------------------
Najnowszy pociąg sieciowy spółki Trakcja Systemy.
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Oznaczenie: PS-00.M/B Nr 47
Rok produkcji: 2021
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: inne (ZPS/ZNTK Stargard)
EVN i VKM: 99 51 9 431 115-6 PL-TSYS
Przewoźnik: TRAKCJA SYSTEM sp. z o.o.
------------------------------------------
Przyznam szczerze że nie sądziłem że takie pociągi sieciowe są jeszcze produkowane, a tu w Miedźnie niespodzianka.
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Do Miedźna przyjeżdżają duże składy z tłuczniem który, będzie użyty do rewitalizacji linii i stacji.
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Plac ładunkowy jest używany przy remoncie linii 131 jako baza materiałowa.
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na głowicę północną stacji.
Taken | 3 października 2021 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Początek (od strony południowej) peronu 2.
Uploaded | 26 października 2022 |
Z peronu numer 2 w 2018 roku można było zrobić zdjęcie obecnie nie ma już peronu 2 ani dojścia do niego.
Uploaded | 26 października 2022 |
Dworzec kolejowy Miedźno od strony placu dworcowego.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wnętrze dworca w Miedźnie, budynek używany jest przez PKP PLK jako nastawnia po południowej stronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Wieża ciśnień w Miedźnie, nie używana ale rozebrać nie ma kto więc tak stoi na terenie placu dworcowego i będzie tak stać aż się ie rozsypie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na północ z pod budynku dworca (jest za moimi plecami), obecnie nie wiele się tu zmieniło, nie licząc likwidacji peronów.
Uploaded | 26 października 2022 |
Szalet dworcowy przy pierwszym peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Napis na budynku dworca kolejowego, lata swojej świetności ma już za sobą.
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z nazwą stacji na drugim peronie stacji. Tego już nie ma.
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron drugi w Miedźnie, widok na południe.
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron numer 2 tor numer 4. Obecnie w Miedźnie nie ma już peronów stacja jest dalej jednak jest to już tylko stacja towarowa.
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron pierwszy tor trzeci, obecnie już tego peronu nie ma.
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok na południe w stronę Herbów.
Uploaded | 26 października 2022 |
Ostatnie zdjęcie z Annolesia, z tym peronem.
Uploaded | 27 lipca 2022 |
Tablica z nazwą stacji. Jeszcze stoi ale kto wie co się dzieje z tym przystankiem obecnie.
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Annolesie widok w stronę wyjścia z peronu stacji.
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Peron numer 2 widok w stronę Działoszyna. Pociągi od lat się tu nie zatrzymują. Może wrócą w 2023-2024 kto wie, a może nie wrócą nigdy.
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Peron drugi tor numer 2, dawno tam nie byłem muszę się wybrać czy perony tam zlikwidowano definitywnie czy zostały odbudowane.
Uploaded | 26 lipca 2022 |
106,2 km linii 131 czyli tu kiedyś był przystanek kolejowy Annolesie.
Uploaded | 26 czerwca 2022 |
Tor numer 1 i usunięty peron przystanku.
Uploaded | 27 lipca 2022 |
Przejazd drogowy przy przystanku (2018).
Uploaded | 26 lipca 2022 |
Widok w stronę Działoszyna i Chrozewa Siemkowic ze stacji w Annolesie, w późny listopadowy dzień.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Pociąg relacji Zduńska Wola - Herby Nowe został zlikwidowany jak się nie mylę w 2009 roku od tego czasu nie jeździ tu żaden pociąg pasażerski tylko pociągi towarowe. Pomimo tego zarządca linii PLK zmienił tablice z nazwą stacji na nowe. Tylko komu one mają służyć.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Znacznik W4 już kompletnie nie czytelny. Chyba nie będzie odnowiony nigdy.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Peron 1 w kierunku południowym na Kłobuck i Herby Nowe.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Obecnie jeżdżą tędy tylko pociągi towarowe stąd zniszczone ruiny peronów i znaczników W4 oraz tablic.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Widok w stronę Działoszyna po lewej stronie widać również cementownię Warta w Działoszynie.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Perony w Annolesiu od strony przejazdu przy stacji.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Widok w stronę Herbów Nowych.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Nieczytelna tablica z nazwą stacji znajdująca się na peronie 1.
2014.01.04 Tablica już nie istnieje.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji i oznaczeniem peronu.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na peronie 2.
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Oznaczenie: EU07-151
Rok produkcji: 1971
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W pełnym biegu skład pustych węglarek cięgnie wgłąb województwa śląskiego lokomotywa EU07.
Taken | 17 marca 2012 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Oznaczenie: ET22-935
Rok produkcji: 1985
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 262-6 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Skład pełny węgla w stronę Gdańska ciągnie rekin ET22.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Oznaczenie: 182 143-8
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Skład kontenerowy ciągnie czeska lokomotywa serii 182.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Dworzec z perspektywy peronu pierwszego.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Dworzec od strony placu.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Nastawnia MI1 w północnej części stacji.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Kolejowa wieża ciśnień obecnie nikomu niepotrzebna i nikt jej nie używa.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Bocznica na stacji Miedźno.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Peron pierwszy tor trzeci, widok w stronę Działoszyna.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Tablica z nazwą stacji na peronie drugim.
Taken | 6 marca 2017 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |
Zabytkowy budynek dworca w Miedźnie. Jest to zupełnie inny budynek dworca niż wszystkie pozostałe na magistrali węglowej.
Taken | 23 listopada 2013 |
Uploaded | 28 grudnia 2018 |