Linia 0118: Kraków Główny Osobowy – Kraków Lotnisko
Stacja (01006): Kraków Mydlniki | Linia 0095: Kraków Mydlniki – Podłęże Linia 0133: Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy |
Stacja (01005): Kraków Zakliki |

Oznaczenie: ED72-014
Rok produkcji: 1995
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
EZT Typu: ED72 i ED73 (PaFaWag Wrocław)
Typ: ED72
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Do centrum Krakowa jedzie ED72-014.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Budynek dworca kolejowego z perspektywy peronu pierwszego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Budynek dworca kolejowego od strony drogi dojazdowej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Budynek towarzyszący przy peronie trzecim. Zamieszkały przez osoby prywatne.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na nową konstrukcję peronową obecnie już używaną.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok z góry na peron pierwszy, obok powstaje nowy przebieg.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok z góry na peron trzeci, przy którym zatrzymują się pociągi jadące do centrum miasta.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Tymczasowy peron pierwszy i widok w stronę Krzeszowic.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Wąski peron pierwszy jest odgrodzony siatką z jednej strony za nią powstaje nowy przebieg D29-133
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Oznaczenie peronu pierwszego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Tablica z nazwą stacji postawiona pospieszne wygina się pod dotknięciem płota.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Kładka przejścia nadziemnego widok na południe, deski uginały się i trzeszczały od tej strony dobrze że kładka została rozebrana, szkoda że nie będzie można już robić zdjęć z góry.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Kładka przejścia nadziemnego widok na północ, deski uginały się i trzeszczały od tej strony dobrze że kładka została rozebrana, szkoda że nie będzie można już robić zdjęć z góry.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na kładkę przejścia nadziemnego od strony dojścia do peronów, obecnie przejście już nie istnieje zostało zastąpione przejściem podziemnym.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na kładkę przejścia nadziemnego z peronu pierwszego, obecnie przejście już nie istnieje zostało zastąpione przejściem podziemnym.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok w stronę centrum Krakowa.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na wyjazd w stronę Krzeszowic.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Peron drugi tor drugi i tablica z nazwą stacji.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Tablica z nazwą stacji na peronie pierwszym oraz tablica rozkładowa, a na niej atrapa monitoringu.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

W Krakowie kierunek Kraków ciężko w sumie określić 🙂 Tam na wprost też jest Kraków i za mną też jest Kraków.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Tablica kierunkowa na pierwszym peronie przystanku, wskazuje stację docelową tej linii Kraków Lotnisko.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na wiatę peronową na pierwszym peronie przystanku.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Atrapa monitoringu na peronach stacji.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Peron drugi widok w stronę lotniska.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Widok na wiatę peronową na drugim peronie stacji.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Peron drugi i widok w stronę centrum.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Wejście na peron z jednej i drugiej strony jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |

Przejazd drogowy przy przystanku osobowym.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |