Oznaczenie: EP07-482 ex EU07-482 (Nr fabryczny: 382)
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 111-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tablica znamionowa producenta lokomotywy oraz tabliczka zastępcza zamontowana przez wykonawcę naprawy okresowej.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-482 ex EU07-482 (Nr fabryczny: 382)
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 111-2 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa po trasie odpoczywa na bocznych torach stacji w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-389 ex EU07-389 (Nr fabryczny: 289)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 084-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa lokomotywy PKP IC.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EP07-389 ex EU07-389 (Nr fabryczny: 289)
Rok produkcji: 1985
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EP07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 1 140 084-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Siódemka wyłączona odpoczywa po długiej trasie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-316
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 109-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tu jeszcze rano i lokomotywa stoi na grupę postojowej.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-316
Rok produkcji: 1984
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 109-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Rodo i człowiek bez głowy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2515
Rok produkcji: 1979
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 764-5 PL-RL
Przewoźnik: Rail Loco
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
SM42 szykuje się do odjazdu w stronę Szczecina.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Mało czytelna tabliczka znamionowa lokomotywy spółki NKN.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Wczesny poranek i lokomotywa NKN czekająca na skład PKP IC.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-616
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 817-1 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Manewry przed doczepieniem się do składu wykonuje lokomotywa PKP IC.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-351 (Nr fabryczny: 8078)
Rok produkcji: 1970
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 795-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa lokomotywy serii SM42.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-351 (Nr fabryczny: 8078)
Rok produkcji: 1970
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 795-9 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Skład PKP IC szykuje się do odjazdu ze stacji początkowej.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SA136-012
Rok produkcji: 2011
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Szynobus szykuje się do odjazdu do Szczecina.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SA136-007 (Nr fabryczny: A631BNA007 219M 007)
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 95 51 2 820 087-5 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa znajduje się wewnątrz pojazdu, udało mi się ją upolować :).
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SA136-007 (Nr fabryczny: A631BNA007 219M 007)
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 95 51 2 820 087-5 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Pociąg osobowy skończył bieg.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-335 ex 401Da-0335 (Nr fabryczny: 9496)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa spółki NKN w okresie letnim wspiera PKP IC w przetaczaniu wagonów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zdjęcie z bliższej odległości i mój stary samochód Skoda Fabia zaparkowany pod dworcem.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na dworzec w Kołobrzegu od strony ulicy Jagiellońskiej. Zdjęcie robione obiektywem 18-250 z oddali.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Z peronu numer 2 możemy dostać się na różne ulice Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica informacyjna na peronie numer 2 i ulubione piktogramy. To już sektor E peronu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica opisująca peron oraz numery torów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Sektor E stacji w Kołobrzegu. Rozumiem że nie odnawia się słupów sieci trakcyjnej OK. Ale w tak reprezentacyjnej stacji turystycznej można by było pomalować ten słup żeby pasował do reszty otoczenia.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Sektor C stacji w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na drugim peronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na tory (kolejno) 3, 5, 7 i 9 na którym stoją rozładowywane węglarki spółki PKP Cargo.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Estetyczne ławki na peronie numer 2.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok z północy na południe, tu dojście do miasta.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na kładkę nad torami, widok z południa na północ, po lewo zejście na peron numer 2. Tam można powiedzieć idzie się nad morze.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tu widok od strony wschodniej na peron numer 2. Po drugiej stronie jest kładka nad torami.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Winda jest jeszcze chwilo nie oddana do eksploatacji, szkoda bo sezon urlopowy już się prawie kończy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zadaszenie zejścia/wejścia do labiryntu na peronie 2.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Odnowione przejście podziemne w Kołobrzegu jest dobrze oświetlone i nie śmierdzi.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zejście do podziemnego labiryntu stanowi jedyne przejście umożliwiające dostanie się na peron numer 2.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Szalet dworcowy oczywiście płatny (jakby nie inaczej), odnowiony łącznie z budynkiem dworca kolejowego.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Duża wiata peronowa przy wejściu do dworca w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 1 i dalsza jego część z toru po lewej stronie odjeżdżają niekiedy pociągi regionalne i pospieszne.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Materiały do budowy nowego peronu już są i czekają jak tylko skończy się sezon wakacyjny.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wskok między krawędziami tego samego peronu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 1 w 2018 roku był w fazie remontu, jak widać na okres wakacji wstrzymano prace.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
W rankingu nie używanych stojaków rowerowych zamontowanych przez PKP PLK Kołobrzeg nie ma sobie równych. Logika wskazuje że turyści, który przyjeżdżają pociągami zabierają swoje rowery i będą używać stojaków.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 1 widok w stronę zachodnią.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie peronu, jak widać czasem wystarczy kartka A4 i koszulka foliowa.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Kołobrzeska wieża ciśnień, jak praktycznie każdy tego typu obiekt jest nieużywana.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica kierunkowa w lewo (na wschód) dojedziemy do Białogardu (po linii 404) oraz do Koszalina po linii 402. W przeciwną stronę po wspomnianej linii 402 dojedziemy do Szczecina. W tych tablicach generalnie brak logiki.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Duża tablica z nazwą stacji od strony peronu numer 2 (jego zachodni koniec), w oczy rzuca się też tabliczka rzadko stosowana "koniec peronu".
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Duża tablica z nazwą stacji poza peronem numer 2 po zachodniej stronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Pod wiatą jest sektor A i B ta tabliczka stoi na skraju tych sektorów tego peronu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wąska tablica z nazwą stacji na drugim peronie sektorze C stacji w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica z nazwą stacji ustawiona na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Rok produkcji: 2009 | Rok produkcji: 2011 |