Oznaczenie: EU07-216
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 232-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Tablica znamionowa siódemki.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: EU07-216
Rok produkcji: 1973
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 232-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
O proszę nawet nie wiedziałem że jest jeszcze taka lokomotywa i w dodatku u przewoźnika pasażerskiego. Takie siódemki obecnie tachają towary u prywaciarzy.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Naprawę tej lokomotywy wykonała spółka Orion Kolej i pochwaliła się tym montując swoją tabliczkę znamionową.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Ciemna tablica znamionowa nie odnowiona podczas naprawy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Lokomotywa ID w służbie dla IC.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2173 (Nr fabryczny: 8569)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 3 620 564-6 PL-ID
Przewoźnik: Industrial Division Malowanie: Cargounit
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Braki taborowe w PKP IC są na tyle duże że spółka zdecydowała się wypożyczyć lokomotywy od jednego z większych pooli taborowych w Polsce.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Nieczytelna tabliczka znamionowa została odświeżona i niestety dalej jest ledwie czytelna.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Skład z bocznicy PKP IC przyciągnęła właśnie SM42 prywatnego przewoźnika NKNK.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2168 (Nr fabryczny: 8564)
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 621 198-5 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Manewry na kołobrzeskiej stacji wykonuje SM42-2168.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SM42-2154
Rok produkcji: 1972
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 92 51 8 621 201-3 PL-NKN
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Z racji tego że lokomotywa stoi odstawiona na torach gdzie stoją liniowe lokomotywy PKP IC może być używana nie tylko do prac manewrowych, a tak że do prac liniowych przy prowadzeniu pociągów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: SA136-003
Rok produkcji: 2010
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA131; SA132; SA133 i SA134 (PESA 218M)
Typ: SA136
EVN i VKM: 95 51 2 820 077-6 PL-PREG
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie
------------------------------------------
Pociąg ze Szczecina wjeżdża na stację końcową.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-384
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
NKN posiada zaledwie kilka lokomotyw jednak udało się temu przewoźnikowi znaleźć klienta w postaci spółki PKP IC. I sytuacja ta trwa tu od lat.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-384
Rok produkcji: 1977
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
PKP IC brzydzi się najwidoczniej pracą manewrową stąd wynajmują podwykonawcę usługi. Lub po prostu PKP IC nie ma taboru do wykonania takich prac.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Oznaczenie: 401Da-335 ex 401Da-0335 (Nr fabryczny: 9496)
Rok produkcji: 1976
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: 401Da; SM32 (Fablok Ls350E)
Typ: 401Da
Przewoźnik: NKN Usługi Kolejowe
------------------------------------------
Lokomotywa przed pracą wyłączona na niezelektryfikowanej części stacji.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dworzec od strony miasta.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wnętrze dworca w Kołobrzegu.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wejście do dworca od strony peronów.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na rondo przed dworcem po wyjściu z budynku.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Szalet przy peronie numer 1.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budynek gospodarczy PKP PLK przy nastawni.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 2 i widok z pod wiaty peronowej.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron drugi i dalsza część między sektorami C i D.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron numer 2 i widok na sektory D stacji.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
42,3 km linii 402 i stacja Kołobrzeg.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na wiatę peronową na drugim peronie stacji.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na peronie pierwszym widok od wschodu.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron pod wiatą obok podstawiło się już pendolino.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa na peronie pierwszym widok od zachodu.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zakończenie peronu numer 1 i widok w stronę Szczecina (Goleniowa).
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Peron na bocznicy, po lewej odpoczywają lokomotywy spółki PKP IC.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na trony prowadzące do portu w Kołobrzegu wykorzystywane są od czasu do czasu.
Taken | 14 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Żołnieżą
7 Pułku Piechoty
1 Armii Wojska Polskiego
Którzy w Marcu 1945 r.
Polegli w tym miejscu
W walce o Wyzwolenie
Kołobrzegu
1410 1945 Grunwald Berlin w XV-lecie Wojska Polskiego Mieszkańcy Kołobrzegu
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Mała tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 18 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Przejście podziemne na stacji Kołobrzeg.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Zejście do labiryntu umożliwiające wyjście z peronu drugiego.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Urowierowienie 13 Liczba rowerów 6. Można powiedzieć że nieźle.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Tablica kierunkowa na pierwszym peronie.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok w stronę Szczecina, tu kończy się trakcja elektryczna.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budka dróżnika przejazdowego.
Taken | 16 sierpnia 2021 |
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dworzec kołobrzeski o poranku od strony miasta.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Mały dworzec podobno wąskotorowy, dziś nie mam 100% pewności że to był ten dworzec.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Kolejowa wieża ciśnień, dziś nie używana.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Dawna bocznica przy której kiedyś stacjonowały jednostki EN57 dziś używany jako plac manewrowy do nauki jazdy.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Semafor wyjazdowy w stronę Goleniowa (Szczecina).
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Ławki na peronie drugim.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Budynek poczty od strony torów.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Widok na wiatę peronową przy pierwszym peronie, wiata zasłania budynek dworca.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Szeroki peron numer 1 po lewej stronie znajduje się przystanek PKS-u.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Wiata peronowa przy torze numer 4 zakończonym kozłem oporowym.
Uploaded | 26 kwietnia 2022 |
Rok produkcji: 2009 | Rok produkcji: 2011 |