Stacja (00859): Nakło Śląskie
Stacja Nakło Śląskie
Województwo: śląskie
Gmina: Świerklaniec
Potencjalne kanały kolejowe
Kanał kolejowy-częstotliwość radiowa: R1 – 150.100
Świerklaniec śląskie Polska POL
Linia 0131: Chorzów Batory – Tczew
Normalnotorowe
Zelektryfikowane
Zdjęcia:
Oznaczenie: EN57AKŚ-224 ex EN57-224 ex 315 + 311 + 315 Jugosławia ex EN57-224
Rok produkcji: 1975
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57AKŚ
Przewoźnik: Koleje Śląskie
------------------------------------------
Pociąg Osobowy, 94305 do Lublińca właśnie odjeżdża z Nakła Śląskiego.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Oznaczenie: WM-15A Nr 271
Rok produkcji: nieznany 1987 (?)
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZPS/ZNTK Stargard)
Typ: WM-15
EVN i VKM: 99 51 9 483 082-5 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna PKP PLK wraca z pracownikami do Tarnowskich Gór.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Dworzec w Nakle Śląskim widok od strony torów.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Dworzec w Nakle Śląskim widok od strony torów.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Dworzec kolejowy w Nakle Śląskim, widok od strony placu dworcowego.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Ten peron pod budynkiem dworca mógł mieć oznaczenie 1.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Fragment peronu przy torze numer 3.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Tor numer 3 również wygląda na nieużywany.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Tor (według moich obliczeń numer 6), widok w stronę Tarnowskich Gór.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Ten tor choć zelektryfikowany jest nieczynny od dłuższego czasu.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Wąski trzeci peron ma nawet swoją własną krawędź peronową.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron pierwszy widok w stronę stacji Radzionków.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Typowe śląskie zadaszenie peronu, powoli te konstrukcje znikają.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron pierwszy, widok w stronę Tarnowskich Gór.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Tablica z oznaczeniem torów i peronu na którym, się właśnie znajduje.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Tabliczka z nazwą stacji na drugim peronie.
Uploaded | 26 października 2022 |
Przejście przez tory do nieużywanego peronu służbowego (numer 3).
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Przechodząc przez ten labirynt strzeż się pociągu.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Plac przed dworcem i dojście do peronu.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Peron formalnie oznaczony jako peron numer 1, choć tak w zasadzie są jeszcze pozostałości dwóch innych platform.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Widok z peronów w stronę Tarnowskich Gór (tu na zachód).
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Rozkład jazdy pociągów odjeżdżających z Nakła Śląskiego.
Taken | 21 września 2019 |
Uploaded | 26 października 2022 |
Oznaczenie: EU07-1518 ex EU07-478
Rok produkcji: 1988
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (HCP)
Typ: EU07 (HCP)
EVN i VKM: 91 51 5 140 026-3 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Luzak PKP Cargo jadący w stronę Radzionkowa, zdjęcie z kładki.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec ukazany z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dworzec od strony placu.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dawna bocznica kolejowa.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Pozostałość po bocznicy, zarośnięty i niszczejący kozioł oporowy.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok na peron pierwszy z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Dość szeroka kładka, widok w stronę miasta.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok na kładkę przejścia nadziemnego, obecnie chyba jest już rozebrana.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Druga wiata peronowa na peronie pierwszym stacji.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Pierwsza wiata peronowa na peronie pierwszym stacji.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Służbowy peron czwarty.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Peron trzeci w całej okazałości.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Przejście przez tory do peronu trzeciego.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Przejście przez tory w tym miejscu jest niedozwolone.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Tory 2 i1 na peronie pierwszym.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Nieczynny tor oraz wąski peron.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Widok w stronę Tarnowskich Gór.
Taken | 17 kwietnia 2016 |
Uploaded | 1 stycznia 2019 |
Wizyty na stacji na przestrzeni lat
1 17.04.2016 | 2 21.09.2019 |