Test
Ujęcie z końca peronu w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Za wiatą przystankową są już tylko ławki na świeżym powietrzu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Nowa wiata przystankowa na odnowionym peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Odnowiony peron w Wyszkowie Śląskim widok od wejścia na cały peron.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów od wejścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Wejście na peron od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przystanek osobowy od wejścia.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z drona na cały peron, przystanku osobowego od końca w stronę wyjścia.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Koniec peronu, ujęcie w stronę Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z peronu na maksymalnym zoomie w kierunku południowym (na Nysę).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Kadr z powietrza na Nysę.
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie z końca peronu w kierunku północnym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Opola z powietrza.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Przejazd drogowy przy którym jest położony przystanek, można byłoby zainwestować w bezpieczeństwo, choć widoczność jest całkiem niezła.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Rozkład jazdy, pociągi od mojej ostatniej wizyty znów się tu zatrzymują.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 18 września 2025 |
Oznaczenie: EN57-1485
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 122 286-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Stara jednostka kursuje jako wahadło pomiędzy Kluczborkiem, a Wrocławiem Głównym.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Imponujący budynek dworca kolejowego od strony torów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Budynek dworca kolejowego od strony miasta.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Linia 143 jest okrzyknięta jedną z najgorszych w Polsce, tak przynajmniej została okrzyknięta ... przed jej remontem.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Drugi peron jest dość wąski, należy uważać na siebie kiedy wjeżdża pociąg.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Drugi peron, zakończenie w kierunku wschodnim.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Szersza część pierwszego peronu pod budynkiem dworca.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Wiata przystankowa oraz stojaki na rowery.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Od stacji na śląsku Kalety do Wołczyna jest prawie dokładnie 82 kilometry linii 143.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Peron pierwszy, z tej platformy odjeżdżają pociągi w kierunku Namysłowa i Wrocławia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Dużą tablica z nazwą stacji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Budynek mieszkalny położony naprzeciw peronów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Wejście od miasta na perony.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Koniec drugiego peronu w kierunku zachodnim, z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące na wschód w stronę Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
ujęcie w kierunku zachodnim na Namysłów, Oleśnicę i finalnie Wrocław.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Kadr w kierunku początku linii 143, najbliższa stacja węzłowa to Kluczbork.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Rozkład jazdy pociągów, jeździ tu jedynie spółka Polregio.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 17 września 2025 |
Ujęcie z powietrza na opuszczony budynek dworca kolejowego we Wierzbicy Górnej.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Opuszczony dworzec może nocą straszyć podróżnych wysiadających z pociągu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie na budynek dworca od strony brukowanego podjazdu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi, tu zatrzymują się pociągi jadące do Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Obydwa perony są niskie co współcześnie może być dość dużym utrudnieniem dla osób wsiadających do starego wysokiego taboru typu EN57.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi ujęcie w kierunku zachodnim.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przedłużona część drugiego peronu, ujęcie w kierunku wyjścia ze stacji (na wschód).
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zachodni koniec pierwszego peronu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Perony są wyłożone płytami chodnikowymi.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron drugi jest bezpieczniejszy dla pasażerów niż sąsiednia platforma. Jest szerszy i nie ma obok niezabezpieczonego toru.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Z tego peronu odjeżdżają pociągi jadące w stronę Namysłowa i Wrocławia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Tablica kierunków jazdy wskazuje dwa główne kierunki w jakich można podróżować. Na wschód dojedziemy głównie do Kluczborka stamtąd możemy przesiąść się i jechać dalej. Z kolei kierunek zachodni Wrocław to chyba lekkie nadużycie, po drodze jest stacja węzłowa w Oleśnicy, z której można pojechać w inne rejony kraju.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji jest ustawiona na trzech słupkach.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejście między peronami 1 i 2.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Oznaczenie peronów oraz numeracja torów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Peron numer 1 od wejścia.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Stojaki na rowery zdają swoje zadanie, szkoda że nie są zadaszone ale to już byłby większe koszty tych konstrukcji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ta gablota zawiera regulamin korzystania z przystanku osobowego. Tak naprawdę regulamin jest jeden zmienia się jedynie nazwa stacji.
W regulaminie nie ma słowa o zakazie wykonywania zdjęć na terenie obiektu.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie z powietrza na perony od wejścia.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Perony nie są równie, tu widać wyraźnie że peron drugi jest dłuższy niż pierwsza platforma.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w kierunku zachodniego krańca peronów.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Kadr z końca peronu w stronę Namysłowa.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie lotnicze w kierunku Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zdjęcie z końca pierwszego peronu na wschód (na Kluczbork).
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w kierunku Kluczborka.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wejście z pod budynku dworca na perony.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejazd przy przystanku.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wybrukowana droga dojazdowa do budynku dworca stacji.
| Taken | 30 maja 2025 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Pociągów jest tutaj całkiem sporo choć mogłoby być ich więcej, może po remoncie.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Dworzec kolejowy zza torów.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Odnowiony budynek dworca kolejowego od strony drogi dojazdowej.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie z kierunku końca peronu, sam peron ma około 200-250 metrów (na oko).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Estetyczny peron jest niski, ciekawe czy z planowaną elektryfikacją peron również zostanie zmodernizowany na peron wysoki, ułatwi to wsiadanie do niezmodernizowanych EN57 (sarkazm).
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Mała tablica z nazwą stacji, nazwa stacji od mojej ostatniej wizyty została zmieniona, obok stojaki na rowery zamontowane przez PKP PLK, jak widać również w użyciu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wiata peronowa na wyremontowanym peronie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zadaszona wiata dla rowerów, jak widać ma duże wykorzystanie.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Odnowione budynki stacyjne oraz informacja o dojściu do muzeum ceramiki w Tułowicach.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów na wejściu.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Wejście na peron.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Jako pomnik przy stacji znajduje się odnowiona drezyna ręczna.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przejazd, dojście do peronu oraz sam peron w całej swojej długości.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie na budynek dworca kolejowego w Tułowicach od strony podjazdu.
| Uploaded | 16 września 2025 |
ujęcie na peron przystanku w Tułowicach "od końca" w stronę przejazdu do DW 405.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Zdjęcie z powietrza na linię 287 w kierunku południowym.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Południowy koniec peronu na przystanku Tułowice z dużą tablicą z nazwą stacji.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w stronę Nysy.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Kadr z powietrza w kierunku stacji Szydłów oraz dalej na Opole.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Ujęcie w stronę Szydłowa i Opola.
| Taken | 22 czerwca 2024 |
| Uploaded | 16 września 2025 |
Przystanek osobowy Tułowice jeździ tutaj kilkanaście pociągów osobowych.
| Uploaded | 16 września 2025 |
Koniec drugiego peronu, w stronę Wrocławia.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Perony 1 i 2 są wyłożone z płyt chodnikowych, są to perony niskie.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Za dużą tablicą z nazwą stacji nie ma już elementów dla pasażerów. Peron jest jedynie oświetlony na całej długości.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ujęcie z pierwszej platformy na elementy drugiego peronu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Na peronie obowiązuje zakaz palenia, ale raczej mało kto się tym przejmuje.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ławka, gablota wiata oraz tablica z nazwą stacji wszystkie elementy są skumulowane w jednym miejscu drugiego peronu.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Od wejścia jest numeracja peronów, w tym miejscu jest peron numer 2.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok w kierunku końca peronów.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji obok wiaty przy pierwszym peronie.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zadaszona wiata przystankowa na pierwszej platformie.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Wąska część pierwszego.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Ławka przy pierwszym peronie stacji.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Perony od wejścia do ich końca.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Widok na perony przystanku od strony końca peronów w kierunku wyjścia.
| Uploaded | 14 września 2025 |
Zdjęcie z drona w kierunku Wrocławia.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |
Koniec peronów i kard w stronę Wrocławia.
| Taken | 21 czerwca 2025 |
| Uploaded | 14 września 2025 |

