Test
Oznaczenie: SA103-004
Rok produkcji: 2005
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
SZT Typu: SA103; SA106 i SA135 (PESA 214M)
Typ: SA103
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Opolski z siedzibą w Opolu
------------------------------------------
Pociąg regionalny relacji Brzeg - Nysa - Kędzierzyn-Koźle - Gliwice przyjechał do stacji Pakosławice.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony "zza torów".
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony placu dworcowego.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron na stacji.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica z nazwą stacji.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Stojaki na rowery.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron na stacji.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Brzegu.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
W4 w stronę Nysy.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Nysy.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek dawnego dworca w Niemodlinie obecnie wykorzystywany jako budynek mieszkalny.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawny magazyn kolejowy.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron na stacji.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Plac przed budynkiem stacyjnym.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Lipowej Śląskiej.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Szydłowa.
Taken | 22 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-1163
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 044-8 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Byczący byk w Byczynie stoi na torach bocznych.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek dworca od strony wioski.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron numer 1 na stacji kolejowej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Semafory świetlne w stronę Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy przy stacji Kostów.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: EP07-1011 ex EU07-066
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07 (Pafawag)
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Cztero-wagonowy skład do Katowic prowadzi lokomotywa PKP IC EP07-1011
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Na tym zabytkowym już dworcu widnieje jeszcze rozkład jazdy choć. To jedyna funkcjonalność jaką pełni on obecnie.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek dawnego dworca kolejowego w Biskupicach od wielu lat jest opuszczony.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wnętrze rozpadającego się powoli dworca kolejowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawna część towarowa nie używana od wielu wielu lat.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tabliczka z nazwą miejscowości zarasta zielskiem coraz bardziej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tabliczka z nazwą miejscowości zarasta zielskiem coraz bardziej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron 1 i po prawo 2. na stacji, a w zasadzie od dawna przystanku osobowym na szlaku Kluczbork - Ostrów Wielkopolski.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron 2 Kluczbork Katowice. Taka dość stara tablica informacyjna zachowała się jeszcze na peronie 2.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na Kluczbork.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kępna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd kolejowy w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec w całej swej okazałości.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Coś czego nie lubię, a niestety jest to wszędzie. Stary niemiecki napis zakryty polskim oznaczeniem. Czy naprawdę tego nie można zrobić porządnie? Jeżeli tak to ma wyglądać to lepiej nie róbmy nic niech zostanie stary niemiecki napis przynajmniej będzie to jakiś ślad historii. Dawna niemiecka nazwa to: Schönwald (Oberschlesien)
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Zamknięty dworzec od strony małego placu dworcowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przez wybitą szybę można zobaczyć wnętrze zamkniętej na głucho poczekalni.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Od wielu lat nieczynna toaleta dworcowa.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Drugi peron stacyjny i słupek hektametrowy wskazujący na odległość od początku linii 6,3 km ... od Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
W krzakach można jeszcze zobaczyć mocno zarośniętą tablicę z nazwą stacji.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron na stacji Krzywizna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Pozostałości po części towarowej stacji kolejowej.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Przejazd drogowy w miejscowości Krzywizna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kępna i Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-831
Rok produkcji: 1984
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 364-0 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Oznaczenie: EN57-1030
Rok produkcji: 1974
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
Można by powiedzieć że oba składy szykują się do wyścigu. Jednak prawda jest taka że jadą w przeciwnych kierunkach.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Podupadający dworzec kolejowy w Byczynie ze strony peronu 2.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec w Byczynie Kluczborskiej od strony miasteczka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawna Ekspedycja kolejowa z tego miejsca towary były wysyłane koleją po świecie dziś świeci pustkami i niszczeje.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tabliczka z nazwa stacji na peronie 1 i widok w stronę Kępna / Ostrowa Wielkopolskiego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Budynek kolejowy pełniący obecnie rolę magazynu dworcowego.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wanna ?!
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec jest otwarty od strony peronów wnętrze jest zdewastowane i niszczeje coraz bardziej bez nadzoru tak jest.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawne wazy z bratkami... dziś stan jak widać.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Vis-à-vis budynku dworca znajduje się nastawnia "BYCZYNA BC" należąca do PLK.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron numer 2 i obstawa peronu w postaci składów węglarek.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
W stronę Kępna.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Kluczborka.
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony torów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec od strony drogi dojazdowej do stacji.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Stacja Pludry widok w stronę Lublińca.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kiedyś (przed remontem tej linii) perony były dłuższe niż obecnie.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dawna lokomotywownia Pludry w fabryce nasączania podkładów.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Ławka na której nikt nie siada.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablice z nazwą stacji.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Peron odnowiony pendolino jeździ tylko szkoda że nie ma tu żadnych pociągów osobowych.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tory na przystanku dawnej stacji Pludry.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Tablica na stacji ... unijna o tym że pieniądze na remont linii pochodziły właśnie z UE.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Lublińca.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę Fosowskich i Opola.
Taken | 1 sierpnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty45-2560
Rok produkcji: 1950
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
Typ: Ty45
------------------------------------------
Przemysłowa lokomotywa serii Ty45 stoi w Kotlarni jako zabytek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty2-2118
Rok produkcji: 1943
Producent: Henschel & Sohn Cassel (Niemcy)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Niemiecki parowóz przez lata woził piasek teraz pozostał jako znak czasu.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: Ty51-138
Rok produkcji: 1956
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego im. J. Stalina. Przedsiębiorstwo Państwowe Wyodrębnione, Poznań (HPC) (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (HCP)
Typ: Ty51
------------------------------------------
Lokomotywa już nigdzie nie pojedzie ale dobrze że została zachowana jako zabytek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: TEM2-142
Rok produkcji: 1980
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: TEM2
Przewoźnik: KP Kotlarnia
------------------------------------------
Rosyjskie lokomotywy obecnie zastąpiły parowozy z minionych czasów
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Semafor z kamyczkiem znak charakterystyczny kopalni piasku w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Pozostałość po peronach w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wyjazd do linii administrowanych przez PKP PLK.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kiedyś zatrzymywały się tu pociągi, o tym świadczą perony.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok w stronę złóż piasku.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Kotlarnia kopalnia piasku.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-2645
Rok produkcji: 1990
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: Grupa Azoty Koltar sp. z o.o.
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Fosfory Grupa Puławy ... to było kiedyś dziś Bierawa.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM42-2636
Rok produkcji: 1990 (?)
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 632-4 PL-CKL
Przewoźnik: CTL Chemkol Sp. Z o.o.
------------------------------------------
Odstawiona SM42 służbę pełniła na kolei piaskowej w Kotlarni.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: SM48-014 ex TEM2-014
Rok produkcji: 1974
Producent: Briańska Fabryka Lokomotyw (Rosja; ZSRR)
Spalinowozy Typu: SM48; ST48; TEM2 (TЭM2 Briańska Fabryka Lokomotyw)
Typ: SM48
EVN i VKM: 98 51 8 620 629-0 PL-CKL
Przewoźnik: CTL Chemkol Sp. Z o.o.
------------------------------------------
Ta lokomotywa jest błędnie oznaczona powinna nosić oznaczenia TEM2, a nie SM48.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Oznaczenie: ET22-986
Rok produkcji: 1986
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 213-9 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
W stronę Raciborza jedzie ET22 ze składem pustych węglarek.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Dworzec z kładki przejścia nadziemnego.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na opuszczony dworzec.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Widok na kładkę przejścia nadziemnego.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |
Wiata przystankowa na jedynym peronie tej stacji.
Taken | 16 kwietnia 2015 |
Uploaded | 3 stycznia 2019 |