Test

Dworzec zza torów.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dworzec od strony drogi dojazdowej.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

W poczekalni jest piec kaflowy, ciekawe czy zimą palą w nim.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wewnątrz dworca otwarta jest poczekalnia, kasa biletowa, jest nieczynna.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Nieczynne szalety kolejowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

To prawdopodobnie są budynki dawnej wagi kolejowej.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tor dodatkowy za trzecim peronem wydaje się być nieużywany.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Szutrowy peron trzeci z tego peronu odjeżdżają perony do Krotoszyna i Ostrowa Wielkopolskiego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Oznaczenie trzeciego peronu stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przejście między peronami 1 a, 3.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wszystkie z trzech peronów mają swoje oznaczenia.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Peron ten jest w całości szutrowy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Peron numer 2, przy tym peronie zatrzymują się pociągi jadące w kierunku na Leszno.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tor przy pierwszym peronie jest sporadycznie używany przez pociągi towarowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Oznaczenie pierwszego peronu, przy krawędzi zamontowane są też gabloty z informacjami dla podróżnych.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przy pierwszym peronie nie zatrzymują się żadne pociągi osobowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Pierwszy peron jest szeroki, w związku z tym zarządca mógł zamontować tu ławki.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablica z nazwą stacji na peronie numer 3.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Współczesna tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Blaszana tablica z nazwą stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Nazwa stacji na boku elewacji budynku dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Mało czytelny napis z nazwą stacji na budynku dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przejście z drugiego peronu na pierwszy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Na stacji jest przejście w poziomie torów nie ma przejścia ani nad ani pod torami.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Mała furtka element dojścia do peronów.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wejście od ulicy na perony stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Stojaki na rowery, jeden nawet w użyciu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na wyjazd w kierunku wschodnim.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę Krotoszyna.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Zakończenie peronów w kierunku zachodnim.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na wylot w stronę Leszna.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na dawny magazyn przy budynku dworca kolejowego.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

W tym miejscu ładowało i rozładowywało się wagony, rampa jest torów już raczej nie ma.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Część dawnej rampy ładunkowej dziś już nieużywana w pierwotnym przeznaczeniu, dziś raczej służy jako parking.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Droga dojazdowa do dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tutaj jeżdżą tylko składy Kolei Wielkopolskich, żaden PKP IC czy Polregio tutaj nie jeździ.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na budynek mieszkalny wybudowany w czasie budowy tej linii kolejowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok z wyjścia z budynku zza tory.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wewnątrz budynku jest ławka do czekania na pociąg.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Mały budynek bez okien i drzwi wejść tam ... trochę strach.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przy peronie nie ma żadnego parkingu dla samochodów, musiałem zostawić auto przy drodze przed przejazdem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tor, krawędź peronowa oraz oświetlenie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Jeżeli ktoś się boi wejść do budynku na zewnątrz jest ławka.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dwie gabloty z informacjami dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Peron na całej swojej długości jest szutrowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy do Leszna i do Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę wyjścia z peronu do drogi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok od przejazdu w stronę małej wiaty przystankowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablic z nazwą stacji w obszarze peronów są dwie sztuki.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji kolejowej. (Pierwsza tablica od wejścia).
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Na przystanku zamontowane są stojaki na rowery.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na szlak w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przejazd na lokalnej drodze do miejscowości Nowawieś Mochy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Stare skrzynki do automatyki przejazdowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przez stację w ciągu dnia przejeżdża całkiem sporo pociągów osobowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dworzec zza torów, dworzec opuszczony i nieczynny.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Opuszczony dworzec kolejowy od strony drogi dojazdowej.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Mały plac przed budynkiem dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Stary zegar na elewacji budynku działa i pokazuje dobrą godzinę.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dawny magazyn przy stacji jest obecnie wykorzystywany przez firmę produkującą meble kuchenne.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Linia 14 na tym odcinku jest niezelektryfikowana ale dwutorowa. W przypadku krzyżowania się tu pociągów osobowego z towarowym może dojść do niebezpiecznych sytuacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Krawędź peronowa przy trzecim peronie, peron ten jest bardzo wąski i dość niebezpieczny dla wsiadających do pociągu podróżnych.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zakończenie drugiego i trzeciego peronu w kierunku na Leszno.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie peronów 2 i 3.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Przez stacje przejeżdżają głównie małe jednostki Kolei Wielkopolskich.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Przejście przez to do trzeciego peronu
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Szutrowy peron numer 2 widok na południowy wschód.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Nowa wiata oraz nowa gablota na szutrowym peronie, trochę dziwnie to kontrastuje.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Na dawnym pierwszym peronie została zamontowana wiata przystankowa.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Stacja miała tor dodatkowy przy pierwszym peronie oraz tor boczny.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Pierwszy peron oraz rozebrane tory, kiedyś była tutaj normalna stacja.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wąska przestrzeń między dwoma czynnymi torami stanowi peron numer 3.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Tablica przy pierwszym peronie, choć tam akurat tor jest rozebrany.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Tablice z reguły mają dwie strony jedna zawiera cały napis z nazwą stacji druga strona dodatkowo ma zamieszczony obrazek pociągu.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zarządca zamontował nowe tablice z nazwą stacji zgodne ze współczesnymi wymogami
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Tablica z nazwą stacji zamontowana na elewacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Stary napis z nazwą stacji na elewacji budynku dawnego dworca.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wszystkie perony stacji są szutrowe.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Perony czynne są dwa choć jest ich w sumie trzy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Wejście od ulicy na peron stacji.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

PKP PLK gdzie tylko może montuje stojaki na rowery dobrze ale mogliby to lepiej analizować.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Na jednym słupku wbita jest tabliczka kierunkowa wskazująca dwa główne kierunki jazdy.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Widok w stronę Leszna.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Koniec peronów w kierunku na południowy wschód.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Tory w kierunku Krotoszyna.
Taken | 22 lipca 2021 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie: E483 251
Rok produkcji: 2011
Producent: Bombardier Transportation (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E186; E483; EU43 i EU47 (Bombardier TRAXX)
Typ: E483
EVN i VKM: 91 51 5 170 012-6 PL-Rpool
Przewoźnik: Railpool
Przewoźnik: CIECH Cargo
------------------------------------------
Luzak będący ówcześnie w służbie Ciech Cargo (obecnie Qemetica Cargo) przejeżdża na biegu przez stację.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie: EN57ALc-2206 ex EN57-1679
Rok produkcji: 1987
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALc
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg do Kępna R 77652 zatrzymał się na stacji.
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ogromna wieża ciśnień, niszczeje z roku na rok.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Ostrzeszowski dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dworzec w zimowej scenerii od strony ulicy Dworcowej.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Poczekalnia dworcowa, czynna stanowi przejście od ulicy do przejścia podziemnego umożliwiającego wyjście na perony.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zamknięte kasy biletowe.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Gablota informacyjna na pierwszym peronie stacji.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Pusto pod wiatą, jakby ubyło ławek.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Zadaszenie peronu drugiego to duża solidna wiata.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Dawny stacjonarny dźwig kolejowym na drugim peronie.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |

Oznaczenie wagonu: 527 025 XH
Właściciel: Kolejowa Straż Pożarna
Kraj: Polska
Stacja: Ostrów Wielkopolski
------------------------------------------
Wagon jako eksponat pozyskany z Lokomotywowni Ostrów Wielkopolski.
Taken | 1 kwietnia 2022 |
Uploaded | 15 marca 2025 |