Test
Kadr w kierunku końca peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Obok są zabudowania jednak wyglądają one na opuszczone.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Na peronie jest nagłośnienie ale czy jest ono sprawne tego nie wiem, nie udało mi się sprawdzić.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Tablica z nazwą przystanku przy peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Dalsza część peronu, nie ma tam już żadnych ławek dla pasażerów.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Schody jako wyjście/wejście na peron w środkowej części od strony zabudowań.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Tablica kierunkowa wskazuje główne kierunki jazdy na Białystok oraz na Sokółkę.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wiata przystankowa na peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Elementy małej architektury na peronie.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Ławka oraz gablota z informacjami dla podróżnych.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wejście na peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Peron od wejścia na peron w kierunku jego zakończenia.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Cały peron od końca w kierunku do wyjścia z peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze przedstawia drogę dojazdową do przystanku oraz linie kolejowe 6 i 57 ciągnące się w stronę granicy z Białorusią.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zakończenie peronu (wejście na peron) w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zdjęcie w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Koniec peronu po stronie białostockiej.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Ujęcie w kierunku Białegostoku z powietrza, po prawej stronie wyremontowany tor szeroki na linii 57.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Kadr w kierunku Białegostoku.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Droga dojazdowa do przystanku osobowego, w środku kadru widać znacznik W4 dla pociągów zatrzymujących się jadąc w stronę Sokółki.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Oznaczenie: EN57ALd-2212 ex EN57-1745
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 532-6 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
W stronę Białegostoku podąża sobie pociąg osobowy, z Białegostoku jedzie pociąg pospieszny prowadzony lokomotywą EU160-062 ale nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia tej maszyny.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Poza wiatą peronową na platformie jest tylko jeszcze kilka ławek "pod chmurką", peron jest szeroki żeby podróżni mogli odejść na bezpieczną odległość w momencie przejazdu pociągu pospiesznego z pełną prędkością.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Przy tym peronie zatrzymują się pociągi osobowe jadące w stronę Czyżewa. Dalej pociągiem osobowym się już nie pojedzie trzeba przesiąść się na inny pociąg osobowy lub pospieszny żeby kontynuować swoją dalszą podróż w stronę Warszawy.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Jak widać wiata chroni przed deszczem.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Widok na wiatę pasażerską od strony wejścia na peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Tablice z rozkładem jazdy oraz informacjami dla pasażerów.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wyjście z drugiej platformy do drogi dojazdowej do stacji.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Wejście na drugi peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Ujęcie na cały drugi peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Peron jest dostosowany do pociągów jadących z prędkościami do 160 km/h.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Mokry peron pierwszy, tu zatrzymują się pociągi jadące w kierunku Białegostoku.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Gabloty informacyjne na pierwszym peronie (ujęcie w kierunku wyjścia z pierwszego peronu).
| Uploaded | 8 października 2025 |
Główna część pierwszego peronu czyli wiata na pierwszym peronie, paradoksalnie ulokowana została pod wiaduktem.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Kadr z pierwszego peronu w kierunku Białegostoku. Niestety nie dochodziłem do końca peronów z uwagi na padający deszcz.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Peron drugi i ujęcie w kierunku Warszawy.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Dojście do samego pierwszego peronu, obok tablica informująca o możliwości dojścia do drugiego peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zejścia niezależnie od tego czy jest to pierwszy czy drugi peron są dwa dla osób pełnosprawnych ruchowo i osób niepełnosprawnych. Nie ma tu wind.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Na górze jest droga oraz szeroki chodnik w miejscach zejścia na perony są stosowne informacje kierunkowe.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Zwrot o 180 stopni i widok na dojście do drugiego peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Schody i tablice kierujące do dojścia do pierwszego peronu.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Rozpadało się bardzo, udało mi się podjechać blisko drugiego peronu i rozpocząć sesję zdjęciową tu widok na dojście do pierwszej platformy. Trzeba wejść na górę żeby przejść chodnikiem do zejścia na pierwszy peron.
| Uploaded | 8 października 2025 |
Kadr na budynek dworca oraz nastawni od strony torów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie z góry na połączony budynek dworca oraz nastawni kolejowej w Dąbrowie Białostockiej od góry.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Do dworca można wejść przez drzwi na peron można zejść schodami po zadaszeniem.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Choć budynek dworca jest otwarty dla podróżnych "Kasa Biletowo-Bagażowa" jest zamknięta na głucho.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wnętrze dworca jest bardzo przestrzenne, nie jest to ciasna klitka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Duża tablica z nazwą stacji na końcu peronu.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Na tym zdjęciu można zobaczyć dawne nieużywane obecnie tory przy bocznicy kolejowej.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Ujęcie w kierunku wyjścia z peronu (jest tylko jedno przy budynku dworca).
| Uploaded | 7 października 2025 |
Tu kiedyś była stacja z bocznicą kolejową, na ujęcie pozostałości po rampie załadunkowej.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Peron na całej długości jest oświetlony, to współczesny wymóg aby nocą oświetlać perony.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Im dalej od wejścia tym mniej elementów dla pasażerów (kadr w kierunku końca peronu).
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dąbrowa Białostocka, długa nazwa stacji w małej wersji została zamocowana na jednym słupku, czyli da się to zrobić.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji, ujęcie w kierunku wyjścia z peronu.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Peron jest dość długi stąd duża liczba oznaczeń, tu powtarza się numeracja torów 1 i 3, nie ma oznaczeń peronu bo jest tylko jeden.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wiata dla osób oczekujących na pociąg przy torze numer 1.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Podwójne wiaty, ta dla osób czekających na pociąg przy torze numer 3.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Pierwsza od wejścia gablota zawiera najważniejszą rzecz z punktu widzenia pasażera czyli rozkład jazdy pociągów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Gabloty z informacjami dla pasażerów.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dąbrowa Białostocka to klasyczna mijanka z dwoma torami oznaczonymi 1 tor główny i 3 tor dodatkowy.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Wejście na peron.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie z drona na peron oraz dojście do niego, są schody (nie widoczne na zdjęciu) oraz kręte dojście dla osób z niepełnosprawnościami.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Semafory wyjazdowe w kierunku Augustowa oraz Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze na linię 40 w stronę Augustowa oraz Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Dalej już w 2025 roku nie pojechałem, ale z czasem i dojadę do Suwałk.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Znaczniki zatrzymania czoła pociągu w kierunku na Sokółkę.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Zdjęcie lotnicze w kierunku Sokółki.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Ujęcie w kierunku początku linii numer 40 czyli stacji Sokółka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Plac przed budynkiem dworca kolejowego w miejscowości Dąbrowa Białostocka.
| Uploaded | 7 października 2025 |
Budynek dworca zostało odnowiony i od strony torów prezentuje się bardzo dobrze.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ujęcie na czyżewski dworzec kolejowy od strony podjazdu.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Wnętrze dworca prezentuje się standardowo jak dla większości dworców w naszym kraju, ujęć byłoby więcej ale przylazł za mną miejscowy menel i nie dało się zrobić nic więcej.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Wiata peronowa na drugim peronie od strony Białegostoku.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Niezadaszona część drugiego peronu w kierunku wschodnim.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ławki pod wiatą na drugim peronie.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Peron drugi i tor numer 2, tym torem jeżdżą pociągi w kierunku Warszawy.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Przy tym torze zatrzymują się wolniejsze pociągi w celu przepuszczenia szybszych składów jadących w stronę Warszawy.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Zakończenie toru 4a przy drugim peronie (kierunek zachód).
| Uploaded | 5 października 2025 |
Drugi peron i podwieszona tablica kierunkowa wskazująca kierunki jazdy na Białystok i Warszawę.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Gabloty informacyjno rozkładowe na drugim peronie.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Zejście do podziemnego labiryntu na drugim peronie.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Sektor A pierwszej platformy. Perony są dostosowane do pociągów jadących z prędkością do 160 km/h.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Przestrzeń pod wiatą na piernie pierwszym.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ujęcie na zadaszenie peronu przy pierwszym torze W tym miejscu zatrzymują się pociągi jadące w stronę Białystoku.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Kadr z pierwszego peronu w stronę wschodnią, zdjęcia były wykonywane przeze mnie bardzo szybko z uwagi na opady deszczu.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Gabloty z informacja mi dla pasażerów.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Mała tabliczka z nazwą stacji na pierwszym peronie.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Podwieszana mała tabliczka z nazwą stacji na zadaszeniu pierwszego peronu.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Zdjęcie w kierunku Łap i Białegostoku (na wschód).
| Uploaded | 5 października 2025 |
Ujęcie w kierunku Małkini (województwo mazowieckie na zachód).
| Uploaded | 5 października 2025 |
Przejście pod torami umożliwia przejście do drugiego peronu oraz łączy dwie strony miasteczka Czyżew.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Wejście na pierwszy peron z pod budynku dworca.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Wejście na stację od strony ulicy Przytorowej.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Budynek mieszkalny przy pierwszym peronie stacji (ujęcie z drugiej platformy).
| Uploaded | 5 października 2025 |
Pomnik przy stacji w Czyżewie, najprawdopodobniej jest to upamiętnienie wywiezionych stąd polskich obywateli podczas II Wojny Światowej. Niestety z uwagi na dużą liczbę podchmielonych osobników oraz opady deszczu nie mogłem się przyjrzeć bardziej temu wagonowi.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Kadr na plac przed dworcem, niestety plac mały sklep w okolicy i alkoholicy po prostu siedzą i piją w tym miejscu jest niebezpiecznie i trzeba tu uważać.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Oznaczenie: EN57ALd-2213 ex EN57-1746
Rok produkcji: 1989
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57ALd
EVN i VKM: 94 51 2 122 535-9 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Gdzie z przystanku Czuprynowo można dojechać najdalej odpowiedź jest jedna do Ełku, haczyk jest jeden jest jedno popołudniowe połączenie pociągiem Polregio 15224/5.
| Uploaded | 5 października 2025 |
Duża i jedyna tablica z nazwą stacji w obrębie peronów.
| Uploaded | 5 października 2025 |

