Test
Konstrukcja peronu jest już widoczna.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na tym peronie brakuje jeszcze płyt.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Konstrukcja peronu jest wypełniana jeszcze ziemią.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Stare i nowe, choć jeszcze w budowie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Pusta część peronu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża wiata peronowa na pierwszym peronie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża wiata peronowa na pierwszym peronie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Gablota z informacjami dla podróżnych.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na pierwszym peronie nie było nic ruszone, wszystko "po staremu".
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Podstawa torów jest na nowo konstruowana.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Na tym przystanku, który pierwotnie był stacją powstaje dodatkowy peron. Nowa platforma ułatwi organizację ruchu regionalnego organizowanego przez ŁKA.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Pierwszy peron stacji jest odgrodzony płotkami.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Krawędź peronowa podczas remontu nie była ruszana.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
W miejscu, w którym wykonuję zdjęcie powinny być tory.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tablica informacyjna, na której jest informacja o rewitalizacji linii kolejowej.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Dojście do peronów jest, ale torów brak.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wejście jest dostosowane do osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Dojście do stacji jest dość skomplikowane.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Parking przy stacji oraz toaleta dworcowa.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
W tym miejscu był budynek dworca Zgierz Północny.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Rozkład jazdy niejeżdżących pociągów, które jakoś zatrzymują się na tej stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wyjście z peronu jest oznakowane.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Za wiatą peronową, nie ma już nic, tylko pusty peron.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wiata przystankowa, główny element peronu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wiata przystankowa, główny element peronu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Trzy gabloty informacyjno rozkładowe na peronie.
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Elementy małej infrastruktury dla pasażerów.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok w stronę wyjścia z peronu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Peron jest pusty pociągi nie jeżdżą, choć rozkład wisi i na pozór jest OK :).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Nowe szyny są przy gruncie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Widok na wiatę przystankową od strony ulicy Jaracza.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Cały peron jest ułożony na podwyższeniu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Wejście na peron od strony parkingu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Przy peronie są miejsca parkingowe dla samochodów osobowych.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Zejście z peronu jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tory są wyrugowane, peron nie był ruszony.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Torów nie ma, są w naprawie. Są postawione nowe słupy sieci trakcyjnej.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Przejazd drogowy, tak tylko gdzie są tory.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Tablica kierunkowa wskazuje kierunki jazdy pociągów.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Mała tabliczka z nazwą stacji.
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Rozkład jazdy wisi na peronie, na pozór jest wszystko w porządku.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 7 listopada 2024 |
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Lokomotywa należała do PKP Cargo, ale tam nie opłacało się jej remontować.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: SM42-379
Rok produkcji: 1971
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 292-7 PL-TRSPE
Przewoźnik: TrainSpeed Sp.z.o.o.
------------------------------------------
Może remont tego pojazdu był za drogi w PKP Cargo a prywatna firma zrobiła to taniej (ale czy lepiej).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa na członie A pojazdu 36WEd.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-013
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 094-4 PL-LKA A
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Dla niektórych pociągów ŁKA stacja Zgierz jest stacją początkową.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 36WEd-010
Rok produkcji: 2019
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
EZT Typu: 36WEd (Newag Impuls 2)
Typ: 36WEd
EVN i VKM: 94 51 2 141 086-0 PL-LKA B
Przewoźnik: Łódzka Kolej Aglomeracyjna
------------------------------------------
Pociąg do Kutna właśnie rusza ze Zgierza.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ośnieżony dworzec kolejowy.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Stojaki na rowery przy budynku dworca.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ośnieżone perony stacji w Zgierzu.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
To zadaszenie peronowe nie chroni przed niczym.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie torów przy trzecim peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zadaszenie na trzecim peronie, bardzo małe.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Na początku peronu jest gablota z rozkładem jazdy pociągów.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron drugi jest już gotowy i w pełni oznakowany, są tu tory 3 i 5.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wieża ciśnień w Zgierzu znajduje się w północnej części stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Na stacji nie wszystko jeszcze działa prawidłowo, zdjęcia wykonywałem około 10 rano nie o 17:45.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tylko ja byłem dziś na tym peronie, te ślady to moje :).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wiata peronowa na pierwszym peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zaśnieżony pierwszy peron stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Choć przy pierwszym peronie nie zatrzymują się pociągi (jeszcze) to peron jest pełno wartościowy. Jest pełne oznakowanie oraz gabloty z rozkładem jazdy.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Pierwszy peron stacji nie jest używany, i nie jest też odśnieżany.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji w okolicy budynku dworca na pierwszym peronie.
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na pierwszym peronie stacji.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Pierwszy peron kończy się tablicą z nazwą stacji (po północnej części).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wyjazd w stronę jednotorowych szlaków na Kutno i Łowicz.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok w stronę Łodzi (LK 16 do Widzewa i LK 15 do dworca Łódź Kaliska).
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Podziemne przejście łączące dwie strony miasta i przy okazji umożliwia wyjście na perony.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Zejście z peronu trzeciego do podziemnego przejścia.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ulica Twarda i wejście do podziemnego labiryntu łączącego perony.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Rok 2022 remont został zakończony, widok na wejście do przejścia pod ziemią od strony pierwszego peronu.
Taken | 2 kwietnia 2022 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na zgierski dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na dworzec w Zgierzu od strony podjazdu.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Za torem numer 4 powinien być tor numer 6 (o ile dobrze liczę).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Krawędź peronowa przy torze numer 4.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Sektor D jest ostatnim sektorem peronu numer 3.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron trzeci sektor C.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Trzeci (i drugi) peron są dość szerokie, przystosowane do dużego ruchu aglomeracyjnego.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Ławki pod gołym niebem na trzecim peronie.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Krawędź peronowa pierwszego toru, widok w kierunku północnym (Kutno/Łowicz).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Gablota z informacjami dla pasażerów na trzeci peronie stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron 3 i 2 nie są i nie będą zadaszone, duży minus.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Wiata przystankowa na trzecim peronie, powiedzieć że jest mała to nic nie powiedzieć.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tymczasowe wejście na trzeci peron (przejście podziemne nie jest jeszcze udostępnione).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
W czasie wykonywania zdjęć był czynny jedynie peron numer 3 z dwoma torami.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Peron drugi jest już ułożony.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tak powstaje tor numer 5 przy drugim peronie (widok na południe w stronę Łodzi).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Dojście przez tory do trzeciego (czynnego) peronu stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Choć przy pierwszym peronie nie ma toru (bo jest wymieniany) dojście nie ma bezpośredniego przejścia przez tory.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Tablica wskazuje gdzie należy iść żeby dostać się na jedyny czynny peron (3).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Widok na gotowe już zejścia do podziemnego labiryntu, który będzie łączyć perony 1,2 i 3 z wyjściem poza obszar stacji.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
W 2020 roku stacja w Zgierzu jest jednym wielkim placem budowy.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Mały parking przy stacji, mi w dzień wolny od pracy udało się zaparkować ale w normalny dzień od poniedziałku do piątku to zapomnij.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Duża tablica z nazwą stacji na jednym z peronów (3).
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Rozkład jazdy na stacji Zgierz z okresu 13.12.2020 - 13.03.2021.
Taken | 7 lutego 2021 |
Uploaded | 6 listopada 2024 |
Oznaczenie: 111Ed-022
Rok produkcji: 2020
Producent: PESA Bydgoszcz (Polska)
Elektrowozy Typu: Gama - Marathon (PESA Bydgoszcz)
Typ: 111Ed
EVN i VKM: 91 51 5 170 132-2 PL-RCP
Przewoźnik: Rail Capital Partners sp. z o.o.
Przewoźnik: Lotos Kolej
------------------------------------------
Gama zjeżdża do szopy.
Taken | 31 października 2021 |
Uploaded | 1 listopada 2024 |
Oznaczenie: EN57-919
Rok produkcji: 1973
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Przewozy Regionalne Oddział Łódzki z siedzibą w Łodzi
Lokomotywy: Zabytki kolejowe
------------------------------------------
Ta jednostka EN57 to już formalnie zabytek, choć dziwnie prezentuje się pośród parowozów.
Taken | 12 grudnia 2020 |
Uploaded | 1 listopada 2024 |
Oznaczenie: ET22-R005 ex 201E-410
Rok produkcji: 1978
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22-R
EVN i VKM: 91 51 3 150 761-7 PL-CTLL
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Tabliczka znamionowa maszyny ET22-R005.
Uploaded | 1 listopada 2024 |