Test
Oznaczenie: SM42-2196 (Nr fabryczny: 8611)
Rok produkcji: 1973
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
Przewoźnik: PHU Lokomotiv
Przewoźnik: Captrain
------------------------------------------
Jeszcze w starym schemacie malowania spółki PHU Lokomotiv lokomotywa manewrowa SM42 pracowała dla Captrainu.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: 409Da-840
Rok produkcji: 1988
Producent: Myszkowskie Zakłady Metalurgiczne Mystal w Myszkowie (Polska)
Zastal 409D / Fablok 2D
Typ: 409Da
Przewoźnik: Captrain
------------------------------------------
Lokomotywa manewrowa pracuje dla Captraina.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: ET22-644
Rok produkcji: 1981
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: ET22; 201E; 201Eo
Typ: ET22
EVN i VKM: 91 51 3 150 589-2 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Od strony Wrocławia na biegu stację mija pociąg PKP Cargo.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: 182 160-2
Rok produkcji: 1965
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 181; 182 i 183 (Škoda Pilzno)
Typ: 182
EVN i VKM: 91 51 3 150 692-4 PL-KC
Przewoźnik: Koleje Czeskie
Przewoźnik: CTL Logistics
------------------------------------------
Czeska lokomotywa serii 182 pracuje dla CTL-u.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EN57-2072 ex EN57-1476
Rok produkcji: 1982
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Pociąg osobowy relacji Wrocław Główny - Wołów skończył bieg i szykuje się powoli do powrotu do Wrocławia Głównego.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
To już jest nieco dalej, baza (obecnie) spółki Captrain.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Widok na dworzec od strony miasta.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Widok na odnowiony dworzec od strony torów.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Pozostałości po wadze kolejowej, też czekają na rozbiórkę.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Za stacją są budynki fabryczne utrzymane w stylistyce dworcowej.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Widok na wieżę ciśnień od strony parkingu.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Niedawno podobne zdjęcie wykonałem na stacji w Tłuszczu (mazowieckie), tylko tam zamiast EN57 był nowoczesny Flirt 3.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Widok z północnej części peronu na południową część.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
W końcu peronu rosną już tylko chwasty.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Północna część peronu jest niezadaszona i robi się szutrowa.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Pod wiatą jest sporo ławek dla pasażerów.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Wiata peronowa od południowej strony stacji.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Do peronu prowadzi przejście podziemne pod torami.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Tory od wyjścia z dworca są odgrodzone płotem.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |
Czynna kasa biletowa wewnątrz poczekalni, dziś to rzadkość.
Uploaded | 13 sierpnia 2023 |