Test
Oznaczenie: EP07P-2001 ex EU07-046
Rok produkcji: 1968
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EP07P (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 245-9 PL-PREG
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
Polregio w swoim taborze posiada lokomotywy EP07 sprawne do ruchu sęk w tym że jest ich tylko 5 sztuk (standard EP07P) i jeżdżą praktycznie tylko po liniach Jelenia Góra - Poznań Główny.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Łatwo nie było ale się udało zrobić zdjęcie tej tablicy znamionowej.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na wejściu do parowozu wita nas dźwig PKP Cargo.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: EDK 80/1 Nr 292 XUa 596902
Nr rej.: TDT-6DC-207
Rok produkcji: 1966
Producent: VEB Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig (Niemcy)
Lokomotywy: Maszyny torowe
Typ: EDK (Dźwigi kolejowe)
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ciekawe czy ten dźwig jest obecnie wykorzystywany.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: 411S-153 P/63-05
Rok produkcji: nieznany
Producent: ZNTK Stargard (ZPS Sp. z o.o. Stargard) (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (ZSP/ZNTK Stargard)
Typ: 411S (Pługi odśnieżne)
EVN i VKM: 99 51 9 592 088-0 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Pług odśnieżny czeka na zimę.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: E189-453 ES64F4-453
Rok produkcji: 2009
Producent: Siemens (Niemcy)
Elektrowozy Typu: E189; 189 i EU44 (Siemens EuroSprinter ES64)
Typ: E189 (ES64F4)
EVN i VKM: 91 51 5 170 027-4 PL-DISPO
Przewoźnik: MRCE Dispolok
Przewoźnik: Logistics & Transport Company Sp. z o.o.
------------------------------------------
Ta lokomotywa w momencie wykonania zdjęcia pracowała dla firmy trudniącej się przewozem kruszyw.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: TKt48-119
Rok produkcji: 1955
Producent: Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: TKt48
------------------------------------------
Wałbrzyski parowóz serii TKt48 niestety niszczeje, farba z niego odłazi rdza wchodzi, szkoda że nie jest on w bardziej eksponowanym miejscu może ktoś by zadbał o tą pamiątkę techniki.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: DS-Ż-02/03 Nr 275
Rok produkcji: nieznany
Producent: Kolejowe Zakłady Maszyn KOLZAM S.A. Racibórz (Polska)
Lokomotywy: Maszyny torowe (Kolzam)
Typ: WMB / WŻA / WŻB / DSŻ
EVN i VKM: 99 51 9 683 046-8 PL-PLK
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Drezyna na bocznicy.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: PSE-A Nr 089
Rok produkcji: nieznany 1983 (?)
Producent: nieznany
Lokomotywy: Maszyny torowe
Przewoźnik: PKP Polskie Linie Kolejowe
------------------------------------------
Rosyjska maszyna odśnieżna na polskich torach, aż tak ciężkich zim u nas w kraju puki co nie ma żeby taka maszyna musiała zostać użyta. To że jest to rosyjska maszyna świadczą o tym użycie sprzęgów centralnych między poszczególnymi sekcjami. Kto to dokładnie wyprodukował w Rosji nie wiem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Oznaczenie: SM42-1076
Rok produkcji: 1986
Producent: Fablok Chrzanów (Polska)
Spalinowozy Typu: SM42; Ls800; SU42; SP42 i 6Dg
Typ: SM42
EVN i VKM: 98 51 8 620 537-5 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Manewry lokomotywy SM42.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dworzec zza torów.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dworzec od strony peronów.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok od podjazdu pod stację, dworzec jest oszalunkowany rusztowaniami, ale robotników nie widać.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tymczasowy dworzec mieści się w kontenerze.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
tablica Unijna mówiąca o przebudowie dworca, dziś zapewne obecna partia rządząca wstawiła już swoje badziewne tablice że to zasługa rządu ;/.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dawne budynku w pobliżu parowozu.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Szkoda że obiekt nie jest używany, cóż takie czasy.
Taken | 18 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Niszczejąca lokomotywownia zarządzana jest przez PKP Cargo.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Z tego co pamiętam w tym budynku swoją siedzibę ma Straż Ochrony Kolei.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Dawne budynki kolejowe, dziś niszczeją.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok z zachodniej strony peronu drugiego na wschód.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Święta Katarzyno
Aleksandryjska
Patronko Kolejarzy
Módl Się Za Nami
Wałbrzych 18.11.2007 R.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na drugim peronie stacji po jego zachodniej stronie znajduje się pomnik św. Katarzyny.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok z pierwszego peronu na zachodnią stronę.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Puste przejście pod torami łączące wszystkie perony stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Ogrodzenie zejścia do podziemnego labiryntu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Pod zadaszeniem są ławki i kosze na śmieci.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Widok ze wschodu na zadaszenie na pierwszym peronie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na tej stacji zastosowano tak zwane wysokie maszty, fajne konstrukcje ale PKP PLK powoli z nich rezygnuje.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Pusty pierwszy peron.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Przejście przez tory po wschodniej stronie stacji.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Rozjazdy umożliwiające wjazd na peron 3.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Za zadaszeniem peron drugi jest pusty, widok na zachodnią część. Fajne widoku :).
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Szeroki drugi peron, z tej platformy odjeżdża najwięcej podróżnych.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tablica kierunkowa, na zachód do Jeleniej Góry na wschód, do Kłodzka i Wrocławia.
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tory 2 i 4 na drugim peronie oraz zejście do podziemnego labiryntu.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Na mało używanym peronie numer 3 znajduje się mała wiata peronowa.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Zadaszenie ne drugim peronie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Wiata przy peronie pierwszym, sam peron jest czynny ale ograniczony płotem.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |
Tymczasowy korytarz do peronów, w czasie zdjęć dworzec kolejowy był w remoncie.
Taken | 17 czerwca 2020 |
Uploaded | 10 sierpnia 2023 |