Test
Oznaczenie: 131 003-6 004-4
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 004-4 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Ta lokomotywa nie jest wyposażona w polskie systemy do jazdy kolejowej i może wjechać co najwyżej do Muszyny. Dalej po polskiej sieci jeździć jej nie wolno.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: 131 003-6 004-4
Rok produkcji: 1980
Producent: Škoda Pilzno (Czechy; Czechosłowacja)
Elektrowozy Typu: 131 i 163 (Škoda Pilzno)
Typ: 131
EVN i VKM: 91 56 6 131 003-6 SK-ZSSKC
Przewoźnik: ZSSK Cargo
------------------------------------------
Słowacka lokomotywa ze składem szykuje się do odjazdu na południe do swojego kraju.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN71-016
Rok produkcji: 1976
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN71 (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN71
Przewoźnik: Przewozy Regionalne
------------------------------------------
EN71 w tygrysim malowaniu spółki Polregio czeka na odjazd do Tarnowa.
Taken | 14 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: EN57-781
Rok produkcji: 1970
Producent: Pafawag Wrocław (Polska)
EZT Typu: EN57; EN57AL; EN57AKM itp. (PaFaWag Wrocław)
Typ: EN57
EVN i VKM: 94 51 2 121 161-5 PL-PREG ra
Przewoźnik: Polregio
------------------------------------------
W Muszynie pociągi Regio obowiązkowo zmieniają kabinę jazdy.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: E6ACTd-105
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 005-5 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Lokomotywa została zbudowana w 2016 roku w zakładach firmy Newag która, swoją siedzibę ma w Nowym Sączu.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: E6ACTd-105
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 005-5 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Większa część elektrycznej floty Freightliner-a obsługuje ruch transgraniczny ze Słowacją. Z kolei Vectrony pracujące dla tego przewoźnika obsługują ruch głównie do Niemiec.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: E6ACTd-103
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 003-0 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Tablica znamionowa lokomotywy.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: E6ACTd-103
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 003-0 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Dragon pierwszej generacji z silnikiem dojazdowym (spalinowym) w barwach Freightlinera.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: E6ACTd-103
Rok produkcji: 2016
Producent: Grupa NEWAG (Polska)
Elektrowozy Typu: E6ACT; E6ACTd (Dragon Grupa Newag)
Typ: E6ACTd
EVN i VKM: 91 51 3 170 003-0 PL-FPL
Przewoźnik: Freightliner PL
------------------------------------------
Ciężka lokomotywa należąca do prywaciarza czeka na skład ze Słowacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EU07-1529 ex EU07-132
Rok produkcji: 1970
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 101-4 PL-PKPC
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa właśnie skończyła swoją pracę, mechanik kończy sprawy formalne i za chwilę opuści pojazd.
Taken | 15 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Oznaczenie: EU07-052
Rok produkcji: 1969
Producent: PaFaWag Wrocław (Polska)
Elektrowozy Typu: EU07 i EP07 (Pafawag)
Typ: EU07 (Pafawag)
EVN i VKM: 91 51 5 140 185-7 PL-PKPIC
Przewoźnik: PKP Intercity
------------------------------------------
Pociąg po przyjeździe z Krynicy-Zdrój jest gotowy do odjazdu w kierunku Nowego Sącza.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: ET41-194
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 282-2 PL-PKPC ET41-194-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Wyłączona lokomotywa na zelektryfikowanych torach dawnej lokomotywowni w Muszynie.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: ET41-194
Rok produkcji: 1983
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 282-2 PL-PKPC ET41-194-B
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Ta ciężka lokomotywa jest wyposażona w systemy umożliwiające jej wjazd na Słowację i jest używana właśnie w ruchu granicznym.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: ET41-148
Rok produkcji: 1981
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 227-7 PL-PKPC ET41-148-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Na torach lokomotywowni PKP Cargo dziś zameldowała się lokomotywa serii ET41.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Oznaczenie: ET41-005
Rok produkcji: 1977
Producent: Zakłady Przemysłu Metalowego H.Cegielski - HCP Poznań (Polska)
Elektrowozy Typu: ET41 (HCP Poznań)
Typ: ET41
EVN i VKM: 91 51 3 160 081-8 PL-PKPC ET41-005-A
Przewoźnik: PKP Cargo
------------------------------------------
Lokomotywa na torze odstawczym czeka na nowe zadanie i zapewne je dostanie, następnego dnia już jej tu nie było.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Polskie Koleje Państwowe Muszyna Wrzesień 1987
Dla upamiętnienia wjazdu
1-go pociągu elektrycznego
i zakończenia elektryfika-
cji linii kolejowej
Tarnów - Leluchów
Załoga stacji Muszyna.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Część dworca przeznaczona dla podróżnych, choć jest zamknięte na głucho.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W Muszynie byłem w 2021 roku i nie miałem wtedy obiektywu szerokokątnego ani drona. Dziś mam takie narzędzia i mogę robić inne ujęcia, tu zdjęcie na budynek dworca od strony południowej z peronu.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek dworca kolejowego od strony torów.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Małe dojście z placu dworcowego do budynku dworca i peronów.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok z pod drzwi dworca na plac przed stacją.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Na pamiątkę elektryfikacji
linii kolejowej Tarnów
Leluchów i wjazdu pierwszego
Pociągu trakcją elektryczną
z Podziękowaniem
dla budowniczych i kolejarzy
Społeczeństwo Muszyny
Wrzesień 1987
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Część dworca dla pasażerów jednak jest ona zamknięta na głucho.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek dworca w muszynie zza ulicy Piłsudskiego.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kolejny magazyn na terenie stacji i też raczej opuszczony.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Gdyby ten budynek był na jakimś przystanku można byłoby powiedzieć że jest to dworzec. Jenak tu ciężko powiedzieć jaką funkcję pełnił ten obiekt może jest to dawny dworzec.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Szalet dworcowy.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Ten budynek miał rampę ułatwiającą załadunek drobnicy.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kolejny opuszczony budynek magazynowy na stacji.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Opuszczony budynek magazynowy w południowej części stacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
To prawdopodobnie dawny magazyn który, został przejęty przez prywatnego właściciela i adoptowany na cele mieszkaniowe. Druga strona tego budynku.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
To prawdopodobnie dawny magazyn który, został przejęty przez prywatnego właściciela i adoptowany na cele mieszkaniowe.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek dawnej wagi kolejowej z wulgarnym malowidłem.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Przez stację odbywa się towarowy ruch graniczny, pociągów towarowych jeździ tu sporo choć mi udało się spotkać dwa, jeden stojący tu na stacji i drugi FPL-a który, wyjeżdżał z Muszyny na Nowy Sącz.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Stan peronu pozostawia nieco do życzenia, ale może PKP PLK nie bierze się do modernizacji bo jeszcze skróci nadmiernie ten peron.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok w kierunku Słowacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok na północ z południowej części stacji w Muszynie.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Piąta ławka dla pasażerów. Peron jest długi jednak składy jakie uruchamia tutaj przewoźnik PKP IC składają się co najwyżej z 2-3 wagonów i lokomotywy.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Czwarta już od północnej strony ławka dla podróżnych.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wiata numer 3 licząc od północnej strony.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kolejna wiata i tu jeż na pociąg Regio czeka pasażer z rowerem.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Jedna z kilku wiat na peronie, ta znajduje się najbliżej wyjścia.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wiata peronowa z numeracją torów 1 i 2. Peron jest jeden.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Pociągi PKP IC jeżdżą z Muszyny albo w stronę Nowego Sącza albo w stronę Krynicy-Zdrój. Do Słowacji od czasu do czasu jeżdżą pociągi turystyczne uruchamiane przez słowackiego operatora. W czasie zdjęć panowała ogólnoświatowa pandemia COVID-19 i wszystkie pociągi osobowe na Słowację zostały odwołane.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kierunek Plaveč to już Słowacja na północ jedzie się do Nowego Sącza i Krynicy-Zdrój.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Druga gablota z regulaminem stacji, ta konstrukcja jest starszego typu.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Gablota informacyjno-rozkładowa w północnej części stacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Elementy małej architektury znajdują się głównie w północnej części peronu przy głównym wyjściu ze stacji.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
MUSZYNA pod wiatą dworcową.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Podwieszana tablica z nazwą stacji na zadaszeniu dworcowym.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W środkowej części peronu można znaleźć tablicę z nazwą stacji w mniejszym formacie.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Po południowej stronie stacji również jest tor odstawczy ale jest on używany przez prywatną spółkę Freightliner PL.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Koniec peronu po południowej stronie i tablica z nazwą stacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Za peronem jest tor odstawczy który, jest używany przez PKP Cargo.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Koniec peronu po północnej części i tablica z nazwą stacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Drugie wejście na peron po południowej części stacji, tu już nie ma informacji typu "Uwaga Pociąg".
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Budynek magazynowy, czy obecnie używany, chyba raczej nie.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Z tej części chodnika korzysta bardzo mało ludzi, sam chodnik powoli zarasta zielenią.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Szersza część przy budynku dworca, tu też kończy się płotek oddzielający chodnik od torów.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Koniec zadaszenia dalej kostka prowadzi do kolejnego budynku.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Stara ławka przy siedzibie PKP Cargo w Muszynie.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Godzina 16 i z siedziby PKP Cargo nikt nie wychodzi :D.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Pod budynkiem dworca mamy ładnie wyłożoną kostkę, ale tłumy tu nie chodzą.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Zadaszenie pod budynkiem dworca, nie ma tu peronu, obsługa pasażerów jest realizowana za przejściem przez tory.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
W budynku mieści się też agencja celna (prawdopodobnie) ale poza tablicą informacyjną przy parkingu nie znalazłem dokładnej lokalizacji tego urzędu.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Dworzec w Muszynie jest dużym budynkiem, na jego szczycie po północnej stronie znajduje się okresowo czynny posterunek SOK.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Wychodząc z pod zadaszenia dworcowego do peronu na wysokości oczu mamy elektronicznie wyświetlany napis "Uwaga Pociąg". Czynne tylko w momencie gdy pociąg jest lub zbliża się do peronu.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Elektroniczny wyświetlacz "Uwaga Pociąg" ciekawa konstrukcja tylko na linii 96 spotkałem się z taką konstrukcją.
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Uwaga Pociąg, taki podwieszany napis jest pod zadaszeniem dworca.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Telefon ... na żetony. Że to się jeszcze ostało do współczesnych czasów i jeszcze jest tam sygnał.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kwietnik stacyjny, pusty nie ma kto się nim zająć i w środku tylko chwasty.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Zamontowany znak zakazu palenia na budynku dworca, ktoś zrobił to źle.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Na pierwszym planie skrajnik do mierzenia skrajni pociągów za tym elementem nastawnia Mu.
Taken | 15 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Nieczynna hala utrzymaniowa.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Potężny kozioł oporowy na zakończeniu niezelektryfikowanego toru na terenie lokomotywowni.
Taken | 15 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tren lokomotywowni obcym wstęp wzbroniony, lokomotywownia PKP Cargo w Muszynie, czasami można spotkać tu jedną bądź dwie lokomotywy.
Taken | 15 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Tory postojowe wykorzystywane przez PKP Cargo do odstawiania swoich lokomotyw.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Widok z kładki przejścia nad torami w kierunku południowym na stację.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tu kiedyś z kładki można było zejść do poziomu torów, PKP PLK zamknęło jednak to zejście, stan techniczny pozostawia wiele do życzenia.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |
Kładka jest drewniana i utrzymywana przez PKP PLK w takim stopniu aby można było bezpiecznie po niej przejść.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok w stronę ulicy Ogrodowej (na wschód).
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok w stronę ulicy Piłsudskiego (na zachód).
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na schody od strony ulicy Piłsudskiego.
Taken | 16 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wejście na schody od strony ulicy Ogrodowej.
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Dojście do przejścia nadziemnego łączącego ulicę Piłsudskiego z Ogrodową.
Taken | 15 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Tor przy bocznicy jest niezelektryfikowany, czasami można spotkać tu drezyny PKP PLK (niestety nie miałem takiego szczęścia).
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Bocznica jest nieużywana przez przemysł, od czasu do czasu są tu ładowane i rozładowywane materiały do utrzymania torów.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Bocznica i dawna rampa załadunkowa na stacji.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wyjazd z terenu dworca kolejowego do ulicy Piłsudskiego.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Idąc do centrum miasta z Ogrodów Sensorycznych przechodzi się przez małe przejście przez tory, tu widać dwie linie kolejowe, po lewej stronie linia 96 do Tarnowa po prawo linia 105 do Krynicy-Zdrój.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Dwa (licząc z torem wyciągowym trzy) tory, wjazdowe na stację Muszyna od strony Nowego Sącza i Krynicy-Zdrój.
Taken | 17 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Wyjazd z torów postojowych PKP Cargo w stronę Nowego Sącza i Krynicy-Zdrój.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 stycznia 2024 |
Widok z kładki przejścia nadziemnego na wylot w stronę Nowego Sącza i Krynicy-Zdrój.
Taken | 13 czerwca 2021 |
Uploaded | 26 listopada 2023 |