Test

Widok na budynek mieszkalny wybudowany w czasie budowy tej linii kolejowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok z wyjścia z budynku zza tory.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Wewnątrz budynku jest ławka do czekania na pociąg.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Mały budynek bez okien i drzwi wejść tam ... trochę strach.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przy peronie nie ma żadnego parkingu dla samochodów, musiałem zostawić auto przy drodze przed przejazdem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tor, krawędź peronowa oraz oświetlenie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Jeżeli ktoś się boi wejść do budynku na zewnątrz jest ławka.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dwie gabloty z informacjami dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Peron na całej swojej długości jest szutrowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablica kierunkowa wskazuje dwa główne kierunki jazdy do Leszna i do Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę wyjścia z peronu do drogi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok od przejazdu w stronę małej wiaty przystankowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Tablic z nazwą stacji w obszarze peronów są dwie sztuki.
Uploaded | 16 marca 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji kolejowej. (Pierwsza tablica od wejścia).
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Na przystanku zamontowane są stojaki na rowery.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok na szlak w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Widok w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przejazd na lokalnej drodze do miejscowości Nowawieś Mochy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Stare skrzynki do automatyki przejazdowej.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Przez stację w ciągu dnia przejeżdża całkiem sporo pociągów osobowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 16 marca 2025 |

Dworzec kolejowy jest w złym stanie, widać to gołym okiem, szkoda.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Budynek dworca widok od przejazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dworzec od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę wyjścia do przejazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mała gablota oraz ławka na wąskim peronie stacji.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wiatę przystankową, jest to "główna" część peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wiatę przystankową zza torów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wiata przystankowa wzdłuż peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na tablicę z nazwą stacji z wąskiego peronu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wąski peron ułożony z płyt chodnikowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znacznik zatrzymania czoła pociągu w kierunku "na Leszno".
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Od Leszna do tej stacji jest 35,2 km.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Duża tablica z nazwą stacji na peronie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dawny napis na na budynku dworca "Solecko" dziś stacja nazywa się Nowy Solec.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok z parkingu na wiatę przystankową.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na budynek dworca od wschodniej strony, z tej strony budynku jest wejście na peron.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Koniec peronu, widok w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok z końca peronu w stronę południowego wschodu. W oddali widać semafor stacji Nowawieś Mochy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę miejscowości Solec.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę wsi Solec Nowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Droga do samej stacji jest szutrowa i odchodzi od głównej ulicy, na szczęście jest to dość krótki dojazd.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych zatrzymujących się na tym przystanku.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mały dworzec kolejowy od strony torów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na budynek małego dworca od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Kasa biletowa, kiedyś na każdej stacji była czynna dziś tylko zakratowane okno zabite dechą od środka.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

W budynku dworca jest otwarta poczekalnia dla pasażerów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Ustęp, zachowany murowany budynek.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Zasadnicze tory są dwa, choć jest jeszcze jeden dla pociągów towarowych (po lewej stronie) choć stan tego torowiska pozostawia wiele do życzenia.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Peron numer 2 widok w kierunku południowo wschodnim.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Obydwa perony są niskie i są to perony ziemne tak zwane szutrowe.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Peron drugi, część środkowa tu zatrzymuje się większość składów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Oznaczenie peronów na północno zachodnim krańcu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Ławka, kosz i gablota z rozkładem jazdy, na pierwszym peronie.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Szutrowy peron numer 1, ten peron służy głównie do mijania pociągów, podczas mojej sesji zdjęciowej zatrzymywał się tu jeden pociąg o godzinie 6:27.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Od początku linii 359 do tej stacji jest dokładnie 33 km.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Mały budynek gospodarczy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Druga tablica z nazwą stacji, ta znajduje się na wschód od budynku dworca.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji, tu nazwa jest pisana łącznie "Nowawieś Mochy", za tablicą jest dawny szalet.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Kolejna tablica od wejścia na peron, ta również zawiera piktogram pociągu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tablica z nazwą stacji od strony wejścia, od tej strony na tablicy jest dodatkowy piktogram pociągu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Stary napis na budynku dworca:
Nowa Wieś Mochy
pisane osobno, choć teraz wszędzie pisze się razem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Przejście przez tory do szutrowych peronów.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Wyjście za budynkiem dworca do wsi, jest tu nawet przenośna toaleta.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Jedno z kilku wejść do peronów stacji od strony wsi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Stojaki na rowery używane zgodnie z przeznaczeniem.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Nieużywany plac ładunkowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Dawna rampa ładunkowa obecnie zarządca zostawia tu podkłady.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Tor przy dawnej rampie załadunkowej, jak widać nieużywany.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znaczniki W4 w kierunku północno zachodnim.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Semafory wyjazdowe i na horyzoncie wjazdowy w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok na wyjazd w stronę Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Znacznik W4 w stronę południowego wschodu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Widok w stronę Leszna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Droga od stacji do wisi, jakiejś wsi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Rozkład jazdy pociągów osobowych, szynobusów i składów wagonowych.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 22 lutego 2025 |

Oznaczenie: Pt47-65
Rok produkcji: 1949
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Pt47
Przewoźnik: PKP Cargo
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Choć właścicielem pojazdu jest PKP Cargo operatorem, który wykonuje przewozy są Koleje Wielkopolskie. Pomijając fakt że jest to parowóz w służbie liniowej prowadzący pociąg z Leszna do Wolsztyna.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Oznaczenie: Pt47-65
Rok produkcji: 1949
Producent: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce, Chrzanów (Polska)
Lokomotywy: Zabytki kolejowe (Fablok)
Typ: Pt47
Przewoźnik: PKP Cargo
Przewoźnik: Koleje Wielkopolskie
------------------------------------------
Pt47-65 właśnie zatrzymał się przy peronie przystanku i puścił parę :).
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Mały nieczynny dworzec kolejowy, niestety raj dla graficiarzy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Widok na budynek zamkniętego dworca od strony podjazdu.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Kolejowa wieża ciśnień, widać na niej uszkodzenia.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Tam prawdopodobnie znajduje się szalet.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Stary wskaźnik W4 przy krańcu w stronę Wolsztyna, ten w stronę Leszna został wymieniony na nowy.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Oznaczenie wagonu: B"p
EVN i VKM: 50 51 2 129 343-3 PL-PW
Właściciel: Parowozownia Wolsztyn
Kraj: Polska
Stacja: Wolsztyn
------------------------------------------
Wagony do przewozu osób ciągnięte trakcją parową należą do Parowozowni Wolsztyn.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Peron jest niski, praktycznie równy poziomowi szyn.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Główny peron jest wyłożony płytami chodnikowymi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Widok na główny peron, przy którym zatrzymują się składy osobowe.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Ujęcie na północno zachodni kraniec i tor zasadniczy. Na samym torze widać rdzę powierzchniową.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Tor drugi widok w stronę Leszna, tu widać dokładnie ze tor jest nieużywany od lat.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Wiata przystankowa przy drugim peronie, chroni pasażerów przed złymi warunkami atmosferycznymi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Drugi tor przy drugim peronie, niby podkłady betonowe niby tory wyglądają na utrzymane, ale toną w zieloności.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Wiata peronowa są przy drugim peronie, choć z tego peronu nie odjeżdża żaden pociąg.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Nieużywany od lat trzeci tor.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Zarządca postawił nową, zgodną ze standardami tablicę z nazwą przystanku kolejowego.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Na budynku dworca zawieszona jest tablica z nazwą stacji.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Ujęcie na szerszy plan przejścia przez tory.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Przejście przez tory umożliwia dostanie się do jedynego czynnego peronu, przy którym zatrzymują się pociągi.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Trzy puste stojaki na rowery.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |

Na pierwszym planie tablica kierunkowa, potem gabloty oraz wiata przystankowa.
Taken | 23 lipca 2021 |
Uploaded | 3 grudnia 2024 |